Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво е това - хъб или?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Какво е това - хъб или?!

    Благодавя ви за отговорите.Много се чудих да ли да слагам хъбове на AVM,но май все повече се разубеждавам.Ако е въпрос на литър от горе - май много не си заслужава.Какво ви е мнението- Ръчни хъбове AVM или да си остана с капачките?

    Коментар


    • #17
      От: Какво е това - хъб или?!

      Първоначално публикуван от smigal Преглед на мнение
      Благодавя ви за отговорите.Много се чудих да ли да слагам хъбове на AVM,но май все повече се разубеждавам.Ако е въпрос на литър от горе - май много не си заслужава.Какво ви е мнението- Ръчни хъбове AVM или да си остана с капачките?
      Зависи за какво ще я ползваш и къде и колко ще я караш.
      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

      Коментар


      • #18
        От: Какво е това - хъб или?!

        Предимно в града.През сезона за лов - разбирай лек off-road и от време на време за риба.Абе всичко кос

        Коментар


        • #19
          От: Какво е това - хъб или?!

          За предимно градска употреба при всички положение е по-добре с хъбове. Еле пък лятото. Търкаляш 30-40 кила желязо без да има смисъл - полуоски, преден диф, кардан, част от раздатката. В крайна сметка литър, литър и нещо на 100 са си пари, било то и на газ. Зависи и колко караш разбира се. Но ако пестиш по лев и половина на 100 км (на газ и 2 и половина на бензин) хъбовете ще се избият доста бързо.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #20
            От: Какво е това - хъб или?!

            Аз точно това исках да кажа по-горе, но не бях разбран правилно. Разлика от поне литър има и зиме, и лете. На мен лично не ми харесва, при положение че не ми трябва често предно, да търкалям гореспоменатите железа на цената на по-голям разход. Тя, и без това гори като Бойнг, пък и нямам газова...
            Изборът е на колегата. Всичко е много субективно.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #21
              От: Какво е това - хъб или?!

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              .........За кво мислиш балъците слагат такива неща и на задния мост? .............
              Ъъъъ на мен не ми се изключва задния мост, та да има файда от хъбове. На УАЗа явно са го измислили по-добре. Или?
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #22
                От: Какво е това - хъб или?!

                Само на военните мостове.

                Коментар


                • #23
                  От: Какво е това - хъб или?!

                  Има разлика и ако караш с включени и изключени хъбове по шосе (все за 2H говоря). Не знам за другите машини , но при Ферозата се чувства разлика в силата. Освен това хъбиовете се включват в момента , в който стъпиш на черно, а не като си в кал до главините.
                  Оператор на италиански реактивен жребец

                  Коментар


                  • #24
                    От: Какво е това - хъб или?!

                    При ферозата се чувства, защото и без друго няма силици. При нормален джип разлика практически не се усеща.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Какво е това - хъб или?!

                      В случая колегата е с Фероза и доколкото разбирам обмисля дали да не си закупи хъбове. Иначе моето скромно мнение е, че за тези килограми силиците са достатъчни.
                      Оператор на италиански реактивен жребец

                      Коментар


                      • #26
                        От: Какво е това - хъб или?!

                        На Вальо (drukman) G-то със стария мотор беше 82 коня ако не се лъжа, а Ферозата е 92-96. Полуоските, дифа и кардана са му най-малко два пъти по-тежки. Хайде да разсъждаваме
                        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Какво е това - хъб или?!

                          Какво има за разсъждаване. Дизела има по-голям въртящ момент на ниски обороти и съответно по-малко ги усеща ония кила в повече. Нищо, че е по-малко коне. На Ферозата моторетката си и стига, просто иска да се раздава една идейка повечко газ. Особено, ако е качена на по-големи кални регенерати. Витарката 8 клапана е дори по-слаба, ама с големи гуми я спасява по-малкото тегло. Иначе дифовете на Ферозата са едни от най-бавните - 5,28. Така че, Феро се справя сравнително добре, освен ако няма умрял кон под капака.
                          Аз лично, не съм усетил разлика във вървенето с включени и изключени хъбове, но я карам явяш.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Какво е това - хъб или?!

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            Само на военните мостове.
                            Какво на военните мостове бе Стефане?

                            Написах, че на мен не ми се изключва задния мост от раздатката, респективно от мотора..
                            На "военните мостове" изключва ли се? Та да има далавера от хъбове. Или само си пишеме?



                            Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                            На Вальо .......... Полуоските, дифа и кардана са му най-малко два пъти по-тежки......
                            Целия куник също. Там се губи ефекта от олекотяването. В тажкия дарак.
                            Последно редактирано от drukman; 05-07-11, 21:31.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #29
                              От: Какво е това - хъб или?!

                              Хубаво е да има хъбове.Аз съм чупил два пъти деференциал и три карета външни,ако ги нямаше хъбовете прибирането е трудно.В такива случаи капачките трябва да се свалят което си е зор.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Какво е това - хъб или?!

                                Човека като гледам не се е засилил за чак такива хардаджийски изпълнения.
                                Оператор на италиански реактивен жребец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X