Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джанти за Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Джанти за Фероза

    Аз започнах със смяната на гумите - 200 лева мнго запазен летен комлект - 195/75/15.
    Викам си - абе "нови" гуми, я да ги монтирам на друг комплект джанти, да ги менкам по-лесно.

    OLX - бели алуминиеви джанти за Витара. Цена 200 лева за комплекта. Джантите и на вид и наистина са много здрави.


    Ноооо .... Дебелината на алуминия при отвора се оказа около 3,5 сантиметра и болтовете ми дойдоха къси !!!

    Последва - нови болтове - 20 болта по 8 лева. + 20 гайки по 2 лева ----- Пак 200 лева.

    Доставки, демонтаж и монтаж на болтовете и на гумите с баланс - около 100 лева.

    И накрая рекапитулацията - 700 лева за цялата операция.

    Обаче, сега поне ми е кеф да я гледам

    Коментар


    • #17
      От: Джанти за Фероза

      Сметката наистина излиза дебела. Аз до момента съм взел само джанти и умувам все още за гумите, но днес, след като прочетох поста ти, реших да сложа джантата за проба, за да не ме изненада като съм накичил гумите. Вдигнах ферозата на крика, свалих оригиналната джанта и сложих алуминиевата- шпилките са достатъчно дълги и няма проблем въпреки, че "новата" джанта е осезаемо по-дебела, и първоначално се успокоих. Реших да завия гайките за всеки случай- завивам си аз до колкото може с ключа, но в един момент остава още за стягане, а гайката е "потънала" в конуса на джантата и ключа не може да я захване, за да я затегне повече. Вече усещах как олеквам с едни пари за нови, по-дълги гайки! Сетих се че колегата по-горе беше казал, че е с обикновените гайки и няма проблем, взех да мисля някакви варианти за по-тънкостеннен ключ и извадих "глава" 21 от гидорията- О ЧУДО - стана! Разминах се, сега след като видях, че може остава да пригодя твърд "ключ" за въпросната "глава" от гидорията, защото не искам да ползвам този от комплекта. Другият вариант е да взема още един ключ за гуми, който да дам на стругар да го изтъни малко, за да не си развалям оригиналния.

      Благодаря ти колега, че сподели опит и ми спести неприятната изненада в последствие.
      Последно редактирано от Vani4a; 01-03-15, 19:16.
      Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
      Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

      Коментар


      • #18
        От: Джанти за Фероза

        Терзания за който харесва алуминиеви джанти...
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #19
          От: Джанти за Фероза

          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Терзания за който харесва алуминиеви джанти...
          Абсолютно!
          Честно казано, първата мисъл, която ми мина през главата, когато видях, че с оригиналния ключ не става работата, беше да ги продам и да си сложа едни all terrain гуми на оригиналните джанти. За сега това се отменя, и ако не са ми подготвили още изненади се надявам скоро да ги разхождам по гори и полянки, нищо че ще прилича на кафеджиика.
          Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
          Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

          Коментар


          • #20
            От: Джанти за Фероза

            Първоначално публикуван от Vani4a Преглед на мнение
            Абсолютно!
            Честно казано, първата мисъл, която ми мина през главата, когато видях, че с оригиналния ключ не става работата, беше да ги продам и да си сложа едни all terrain гуми на оригиналните джанти. За сега това се отменя, и ако не са ми подготвили още изненади се надявам скоро да ги разхождам по гори и полянки, нищо че ще прилича на кафеджиика.
            При мен дилемата беше подобна. Не, че гайките не хващат съвсем, а не хващат добре. Аз търся поне 6-7 пълни оборота завиване, а имаше само 3-4. Понякога натискам ферозата по магисртралата до 150-160 и не ми се мисли за изненади. А и в гората не е по-малко опасно. При по- сериозно натягане 3-4 резби не са сигурни, особено първите 4 на болтовете и лесно може да превъртят. Така, че при мен новите болтове бяха задължителни.

            Коментар


            • #21
              От: Джанти за Фероза

              Понякога натискам ферозата по магисртралата до 150-160 ...
              Колега, за нашите джипки (говоря (пишеш) за клиренса, аеродинамиката и т.н.) не са ли малко високички тези скорости? Лично аз повече от 100 не съм вдигал. То и моята повече неможе, но и не смея. Ползвам я основно за гората и там не ми трябват големи скорости, но все пак безопастността...

              Та в този дух на мисли, на газ или на бензин си ги постигнал тези върхове? Или имаш някакви подобрения? Я сподели?

              Модератор: Като в поста от другата тема: Моля, пишете на разбираем български език!
              Последно редактирано от sparkybg; 29-04-15, 11:52.

              Коментар


              • #22
                От: Джанти за Фероза

                Първоначално публикуван от p_dzatara Преглед на мнение
                Колега, за нашите джипки (говоря (пишеш) за клиренса, аеродинамиката и т.н.) не са ли малко високички тези скорости? Лично аз повече от 100 не съм вдигал. То и моята повече неможе, но и не смея. Ползвам я основно за гората и там не ми трябват големи скорости, но все пак безопастността...

                Та в този дух на мисли, на газ или на бензин си ги постигнал тези върхове? Или имаш някакви подобрения? Я сподели?

                Модератор: Като в поста от другата тема: Моля, пишете на разбираем български език!
                Здравей p_dzatara. Сега виждам поста и за това отговарям толкова късно.
                Не се шегувам. Качвал съм няколко пъти невярващи хора, а и сме карали заедно с друга кола за да проверим да не би километража ми да е повреден.
                Джипката си вдига реално 150-160 и на газ и на бензин без проблем. Сигурен съм, че може да вдигне и повече, но не смея да я натискам, защото ми се струва неразумно. Все пак е на 25 години.
                Естествено, пробвал съм я само на магистралата. Иначе си карам кротко - до 120.
                Нямам никакви подобрения или промени по двигателя. Газовото е обикновено. Просто си върви машинката. До около 140 км/ч върви като лека кола. Карам я основно на газ и за да не се увличам съм я ограничил от маркуча на газта. Имам един кран, с който се регулира дебита на газта директно преди да влезе в двигателя. Оставил съм го в такава позиция, че да не ми светва чека за недостиг на гориво, като подам газ на баир или като изпреварвам на високи обороти. Ако го отворя напълно върви като изтребител и сигурно ще вдигне и повече от 160, но е безмислено да пробвам, а и харчи много. Не съм я засичал, но на газ при тази скорост може да стига и до 20 на 100.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0936.jpg
Прегледи:1
Размер:72.3 КБ
ID:5668812

                Коментар


                • #23
                  От: Джанти за Фероза

                  Между другото, случвало ми се е на по ниски предавки да стигам до над 7000 оборота. Като гледам оборотомера - 5500 оборота при 150 км.ч., ако я понатисна за по -дълго време, вероятно ще си изпълни километража, на ако някой иска, да пробва. Аз не се навивам на такъв експеримент.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Джанти за Фероза

                    Ами евала..за машинката, колега Ачо ....моята такива висоти неможе да достигне С кеф да си я караш ....то и аз затова моята само в гората я джиткам

                    Коментар


                    • #25
                      От: Джанти за Фероза

                      Като гледам стрелката на температурата с право не се навиваш на такъв експеримент.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Джанти за Фероза

                        Първоначално публикуван от duilgerovn Преглед на мнение
                        Като гледам стрелката на температурата с право не се навиваш на такъв експеримент.
                        Нищо драматично и няма на стрелката, ако охлаждането ти е в ред и не я караш постоянно така.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Джанти за Фероза

                          Прав е колегата sparkybg... на моята фероза стрелката за температурата седи постоянно там...какво ли не правих...и промивки на радиатора дори имах в горния край леко сълзене и един майстор ме накара та свалихме радиоатора , той де не аз , та оправи това сълзенре, сиреч зашушу дупката и пак така ...сега периодично поглеждам стрелката , че ако вземе много много да отива към края да се спирам по с време.
                          Ферозата по отношение на температурата се държи като УАЗ...докато не вдигне 90 градуса неработи добре, а вдигне ли ги стой като закована на тези градуси, поне това мисля аз , като един лаик

                          Коментар


                          • #28
                            От: Джанти за Фероза

                            Ако не работи добре докато загрее, вероятно има някаква неизправност, я по автоматичен смукач, я по запалване, я заради неподходящи свещи, я някой датчик или от сорта. Моята си работи съвсем нормално докато загрее, като всеки друг незагрял бензинов двигател, вдига си 1000 и кусур обороти като е студено, от ауспуха тече водица и мирише на AMB в началото (колкото и да ме убеждават че е невъзможно 20 годишен катализатор да е в ред) и всичко останало като по книга.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Джанти за Фероза

                              Моята фероза като я купих показваше абсолютно същата температура. Първо смених термостата както са описали колегите в специалната тема и нямам никакви проблеми повече вече е тествана достатъчно. Показанието е два- три милиметра в ляво от средата. Избрах термостат Тама от който бяха доволни и други колеги и аз съм доволен засега.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X