Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • здравейте , толкова ме е яд че не го погледнах по-добре на светло , един маркуч на обратната нафта се беше измъкнал .......
    ножа е дървен ,до тук добре

    Коментар


    • Да не си сложил маркучи 4mm ?
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • не , не съм ,тоя проблем се оправи ,обаче се задава нов -спирачна помпа .
        почна да изтърва , вчера ми направи проблема -направо потъна педала .
        огледах за течове -няма , течноста си седи в казанчето ,явно е помпа .
        най интересното е че се "оправи" ,изпуска само като я настъпя с петата .....
        утре ще търся помпа ,имам и молба към Джоу , ако не ти представлява трудност
        да потърсиш ,помпта е за абс 2.9тд мусо 120 коня 1999 г

        Коментар


        • Въпроса е, каква ти е помпата, Mando или PBR ?

          Ако не можеш да ми отговориш я снимай.

          ... обаче на новата няма да ти хареса цената.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • здравейте , сега за помпата -все едно са два цилиндъра един до друг .
            оказа се че помпа няма никъде , в ратола ми казаха 500 лв и ме отказаха .
            отидох при майстор дето ги рециклира , цената беше поносима -60 лв
            сега обясних му ситуацията , влезна вътре ,натиска педала , запали двигателя и
            ми каза че това е станало от стара течнос за спирачки ,провери я с тестер и каза че течноста е за смяна
            , а не помпата .
            ами тези дни ще ходя да ми сменят спирачната течност , дано проблема изчезне

            Коментар


            • Казах ти, че цената на новите няма да ти хареса.

              Помпата ти е PBR, и рециклиращите помпи няма да искат да ти я правят.
              ... което не пречи да си промиеш системата и смениш течността.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • здравейте ,не съм писал отдавна ,оправих няколко проблема , първо скоросната кутия , като стана студено започна да прекъсва , тръгваш,след 20 метра спира , двигателя си работи , включена е на скорост ,обаче неще
                да върви,след 10 -20 секунди тръгва все едно нищо не е било , това всяка сутрин.
                питах къде ли не ,чувах различни цени 500-900 лв ,гаранция няма ,оправи го един стар майстор на скоростни кутии оказа се че маслото се налива при запален двигател и ръчката на паркинг , влезе още 1,5 литра
                цена за труд и масло 25 лв
                втора авария , в охладителната система липсваше 2,7 литра течност , налях антифриз и почнах да дебна от къде тече , оказа се от изпарителя на газовата уредба , единия щуцер се бил разхлабил .
                трета авария :докато си сменях подгревните свещи хващам един болт на смукателния колектор и почвам да го въртя на ръка ,наложи се да стегна 60% от болтовете , направиха почвече от 1-2 оборота .
                друго наблюдение с нафта гори повече , без пропан бутан 15 литра че и повече (може би 17) с пропан бутан около 9-10 , обаче с масло и нафта около 5-7 литра (от автоматични скоростни кутии ) +4-5 литра газ и откакто стегнах колектора
                спря и да пуши
                това за сега , мислех да го продавам, ама сега ще го задържа , почна да ми харесва,като го спра някъде ,после като тръгна и гледам за следи от течове, много ме радва като няма.............

                Коментар


                • Първоначално публикуван от daniench Преглед на мнение
                  здравейте ,не съм писал отдавна ,оправих няколко проблема , първо скоросната кутия , като стана студено започна да прекъсва , тръгваш,след 20 метра спира , двигателя си работи , включена е на скорост ,обаче неще
                  да върви,след 10 -20 секунди тръгва все едно нищо не е било , това всяка сутрин.
                  питах къде ли не ,чувах различни цени 500-900 лв ,гаранция няма ,оправи го един стар майстор на скоростни кутии оказа се че маслото се налива при запален двигател и ръчката на паркинг , влезе още 1,5 литра
                  цена за труд и масло 25 лв
                  втора авария , в охладителната система липсваше 2,7 литра течност , налях антифриз и почнах да дебна от къде тече , оказа се от изпарителя на газовата уредба , единия щуцер се бил разхлабил .
                  трета авария :докато си сменях подгревните свещи хващам един болт на смукателния колектор и почвам да го въртя на ръка ,наложи се да стегна 60% от болтовете , направиха почвече от 1-2 оборота .
                  друго наблюдение с нафта гори повече , без пропан бутан 15 литра че и повече (може би 17) с пропан бутан около 9-10 , обаче с масло и нафта около 5-7 литра (от автоматични скоростни кутии ) +4-5 литра газ и откакто стегнах колектора
                  спря и да пуши
                  това за сега , мислех да го продавам, ама сега ще го задържа , почна да ми харесва,като го спра някъде ,после като тръгна и гледам за следи от течове, много ме радва като няма.............
                  Всичко си иска подръжка, кофти е когато предходните собственици не са на това мнение. Като я постегнеш машината и започне да става надеждна и вече няма нищо за смяна не виждам смисъл от продажба(освен спешна нужда от пари)
                  Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                  Ford Fiesta 1.4 Tdci

                  Коментар


                  • Както ясно се вижда от написаното, в този случай проблемите не идват от автомобила.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • Да дам и аз ъпдейт за мойто Мусо. Когато го купих, през ауспуха хвърляше вода, съответно изчезваше от охладителната система. Карах го така и доливах, докато след Коледа не го прегрях след преход от 600км. Съответно главата долу и нова гарнитура.
                      Докато сменяхме гарнитурата обаче, излезнаха и доста странични проблеми
                      - някой беше навил болт на пробката на картера с по едра резба. Та след като го развих, заглади цялата останала резба. С много зор нарязахме нова резба.
                      - имаше един разтопен кабел откъм променливото газоразпределение. Като се разровихме да открием първоизточника. Цялата инсталация се беше оголила. Как е вървяла изобщо колата е било чудо за мен. Също как не се е запалила е интересно. Имал съм късмет. Всички кабели бяха изолирани един по един.
                      - като събрахме двигателя, пушеше неизгорял бензин и цапаше свещите на първи и втори цилиндър. След много чудене и маене снигнахме до извода че всмукателния вал е осукан. След замерване наистина излезе осукан. Сменихме и него.
                      - изпокъсаха се един куп маркучи, които имаше само оригинал мерцедес на неприятни цени, но нямах избор.
                      - след последния ремонт не сме го палили все още, но се застраховах и взех цял друг двигател 3.2 да имам за всеки случай.
                      - докато чакахме някои от частите го вдигнахме отзад с пружини от Дискавъри 1. Вдигна се поне с 10см, може и повече. Остава отпред да индексираме торсионите и да го изравним.

                      Колата ми харесва твърде много, само затова се занимавах да я правя, иначе ако човек трябва да плати всички ремонти в сервиз, по-добре да я бракува.
                      '97 Musso 3.2
                      ...

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от 6-zyl Преглед на мнение
                        Да дам и аз ъпдейт за мойто Мусо. Когато го купих, през ауспуха хвърляше вода, съответно изчезваше от охладителната система. Карах го така и доливах, докато след Коледа не го прегрях след преход от 600км. Съответно главата долу и нова гарнитура.
                        Докато сменяхме гарнитурата обаче, излезнаха и доста странични проблеми
                        - някой беше навил болт на пробката на картера с по едра резба. Та след като го развих, заглади цялата останала резба. С много зор нарязахме нова резба.
                        - имаше един разтопен кабел откъм променливото газоразпределение. Като се разровихме да открием първоизточника. Цялата инсталация се беше оголила. Как е вървяла изобщо колата е било чудо за мен. Също как не се е запалила е интересно. Имал съм късмет. Всички кабели бяха изолирани един по един.
                        - като събрахме двигателя, пушеше неизгорял бензин и цапаше свещите на първи и втори цилиндър. След много чудене и маене снигнахме до извода че всмукателния вал е осукан. След замерване наистина излезе осукан. Сменихме и него.
                        - изпокъсаха се един куп маркучи, които имаше само оригинал мерцедес на неприятни цени, но нямах избор.
                        - след последния ремонт не сме го палили все още, но се застраховах и взех цял друг двигател 3.2 да имам за всеки случай.
                        - докато чакахме някои от частите го вдигнахме отзад с пружини от Дискавъри 1. Вдигна се поне с 10см, може и повече. Остава отпред да индексираме торсионите и да го изравним.

                        Колата ми харесва твърде много, само затова се занимавах да я правя, иначе ако човек трябва да плати всички ремонти в сервиз, по-добре да я бракува.
                        Защо не търсиш силиконови маркучи да подмениш щатните мерцедесови. Напиши в гугъл "Хидромарк" и виж какво имат в сайта, а то дори не е всичко в магазина имат още. Аз почнах поетапно да сменям каучуковите със силиконови маркучи.
                        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                        Ford Fiesta 1.4 Tdci

                        Коментар


                        • Защото няма смисъл да слага каквито и да било други дървета, при положение, че оригиналните ще изкарат колкото и тези които е сменил, а както и колегата е разбрал (или ще разбере), разликата в цената е нищожна в сравнение с проблема/ите които могат да се появят следствие на некви дървета с 20лв по-надолу.

                          Повече от 5г имам Webasto, което не съм монтирал най-вече щото не ми се режат оригиналните маркучи, та това лято вече мисля да го направя, но след като си купя нови преди да почна с рязането на тези които са на колата.

                          ... и, колега, нямаше никакъв смисъл да купуваш друг мотор, щото М104 е корава класика, особено и при положение, че си го погледнал при обезглавяването.
                          Тия пари можеше да ги вкараш в нещо истинско по обслужването.

                          P.S. Купих си няколко пробки за картера, да си имам (както съм писал няколко поста по-назад), та ако още не си навил "нещо" мога да ти дам една.
                          Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 08-02-21, 22:18.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • Това за усукан разпределителен вал на М104 искрено ме развесели. Понеже карам втори автомобил с такъв мотор... Корейското уродливо копие, може и да го прави, ама пак не ми се вярва.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • Ами за усукания вал и на мен ми се стори много странно. Но няколко човека ми казаха че точно на м104 било възможно. Като го запалим с новия вал ако спре да изхвърля бензина и да цапа свещите, значи наистина е било от вала. Също не мисля че моето прегряване е единствената причина за усукването на вала, тъй като още като го взех си миришеше много силно на бензин откъм ауспуха и свещите не бяха в много добро състояние. Вероятно с моето прегряване само се е засилил ефекта.
                              Не че е от особено значение, но мисля че моя мотор не е правения по лиценз от корейците, а си е мерцедесов, понеже всеки един детайл и част по него са със щампи и номера по мерцедес.
                              Състоянието на мотора вътре беше много добро - хонинга на всички цилиндри се виждаше идеално.

                              И все пак със сдухана напълно гарнитура успях да се прибера от София до Разград, с около 20 литра вода. Мотора е неубиваемо куче.
                              '97 Musso 3.2
                              ...

                              Коментар


                              • Нормално е хонингът да се вижда. На 500 000км сменях гарнитура на глава и се виждаше още. Освен това вътре нямаше нагар и износване по валовете. Но наистина усукване на вал, меко казано ме учудва. Това са реално здрави и трайни двигатели. Никога не съм имал и помен от ядове с такъв.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X