Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обслужване, ремонти и подобрения на Ssangyong (Daewoo) Musso

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ... и щото забравих в предишният пост, ето какво съм приготвил.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_20200807-183031~2.png Прегледи:0 Размер:840.2 КБ ID:6632815

    Белите са с 21/5W за предните мигачи, щото мойто е от най-първите и габаритите са му при мигачите, а жълтите са само 21W защото съм със стопове от по-новият модел, при който се ползват жълти крушки.
    Как ще светнат тези китайчета ще разбера като ги сложа.
    Чакам и един друг модел 21W, от които си поръчах бели за стоповете и осветлението при задна скорост, които са без радиатори като тези, но се предполага, че при стопове и задна ще работят спорадично, та не би трябвало да имат нужда от охлаждане.
    Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 07-08-20, 19:28.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • Колеги, тия Мусота отпред с торсион ли са и без пружини?
      В такъв случай как се повдига отпред?
      И по вин номер излиза че е 1996 година, номера на двигателя започва със 104, а не 162, това означава ли че съм с двигател произведен от Мерцедес, а не от Санг Йонг?
      Не съм клякал да видя предния кардан там ли е, но ми се случи на градски офроуд да превърти и предно колело, значи трябва да е там.
      '97 Musso 3.2
      ...

      Коментар


      • Juiced
        Juiced коментира
        Редактиране на коментар
        Повдига се отпред с т.нар ball joint lift - подложка между горния носач и шарнира. Колегата Джоу може да ти покаже как изглежда подложка за мусо.

      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Подложките които съм направил от калиброван дурал 20/20 ги има показани на снимки в няколко поста не много назад в темата.
        Готовият и събран вариант на горните носачи с монтирани шарнири и подложки се надявам да покажа скоро след като боядисам носачите и анодирам в цвят подложките, което ще се случи като приключи отпускарският период.

    • Ами той торсиона си е пружина, прътова пружина!

      Коментар


      • Първоначално публикуван от 6-zyl Преглед на мнение
        Колеги, тия Мусота отпред с торсион ли са и без пружини?
        В такъв случай как се повдига отпред?
        И по вин номер излиза че е 1996 година, номера на двигателя започва със 104, а не 162, това означава ли че съм с двигател произведен от Мерцедес, а не от Санг Йонг?
        Не съм клякал да видя предния кардан там ли е, но ми се случи на градски офроуд да превърти и предно колело, значи трябва да е там.
        Ако твоето Мусо е от първите 3.2, много е възможно да е с немски М104, но всъщност няма никакво значение, защото М164 е М104 събран в Корея.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • здравейте , понеже мойто мусо е 2,9тд обикновен дизел почнах да си правя експерименти с различни горива -отработено моторно масло , масло от автоматични скоростни кутии (употребявано),хидравлично масло (употребявано)
          биодизел.....и чат пат по 20-30 лв нафта от магарешки като се влоши положението (да разредя бълвоча като спре да върви ..... )
          най -съм доволен от биодизела ,след това от хидравличното масло и мслото от автоматични скоростни кутии, отработено моторно масло е най-зле.
          на газ ( и бълвочи) карам вече около 900-1000 км и все не успявам да го засека колко гори , газта ми стига за около 400 км при предишните настроики (20 литра) , бълвоча в зависимост от състава е 5-7 литра на 100,
          като това е смесено нямам чист разход на дълго или само градско, автоматик е

          Коментар


          • Първоначално публикуван от daniench Преглед на мнение
            здравейте , понеже мойто мусо е 2,9тд обикновен дизел почнах да си правя експерименти с различни горива -отработено моторно масло , масло от автоматични скоростни кутии (употребявано),хидравлично масло (употребявано)
            биодизел.....и чат пат по 20-30 лв нафта от магарешки като се влоши положението (да разредя бълвоча като спре да върви ..... )
            най -съм доволен от биодизела ,след това от хидравличното масло и мслото от автоматични скоростни кутии, отработено моторно масло е най-зле.
            на газ ( и бълвочи) карам вече около 900-1000 км и все не успявам да го засека колко гори , газта ми стига за около 400 км при предишните настроики (20 литра) , бълвоча в зависимост от състава е 5-7 литра на 100,
            като това е смесено нямам чист разход на дълго или само градско, автоматик е
            Трагедия...А въглища разредени с помия не си ли пробвал ?
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • Първоначално публикуван от daniench Преглед на мнение
              здравейте , понеже мойто мусо е 2,9тд обикновен дизел почнах да си правя експерименти с различни горива -отработено моторно масло , масло от автоматични скоростни кутии (употребявано),хидравлично масло (употребявано)
              биодизел.....и чат пат по 20-30 лв нафта от магарешки като се влоши положението (да разредя бълвоча като спре да върви ..... )
              най -съм доволен от биодизела ,след това от хидравличното масло и мслото от автоматични скоростни кутии, отработено моторно масло е най-зле.
              на газ ( и бълвочи) карам вече около 900-1000 км и все не успявам да го засека колко гори , газта ми стига за около 400 км при предишните настроики (20 литра) , бълвоча в зависимост от състава е 5-7 литра на 100,
              като това е смесено нямам чист разход на дълго или само градско, автоматик е
              "колега", за циганиите си има отделна тема, като там е разисквано всичко.

              P.S. И аз съм карал 15+г само с отработено олио и нафта поради съвсем други причини, освен финансовите, които хората за които дрЪвата са нещо с което си вàриш ракията и си хвърлят фаса в краката не могат да разберат.
              За огромно съжаление, новозакупуващите Мусо, освен вроденият цървулизъм, са и неосъзнати фенове на DIY, демек, "Що да слагам скоба като мога да го връжа с тел ?!".
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • здравейте, от къде да си купя маркуч за обратна нафта на дюзите, по напред в темата имаше даже и снимков матерял.
                и друго да кажа, че вече сменям трети комплект свещи, за сега само съм намалил газта, че имам съмнение че е от нея

                Коментар


                • Има в почти всички магазини, но съм написал стандарта с вътрешна оплетка, та може да ползваш Гошо, че нали знаел всичко.

                  P.S. И нали знаеш, че маркуча е ∅3.2mm.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • ок, благодаря

                    Коментар


                    • ... и търси направо 3mm, че там има избор. Ако въобще намериш 3.2, не е ясно какъв ще е.

                      ... поне тези които ще са на поносима цена де.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • Ходих при дядо Владо, няма много неща, които не са наред с мойто Мусо, но и той потвърди твърде ниската стойка.
                        Ако някой има конкретна информация колко трябва да са натегнати предните торсиони, ще съм благодарен ако сподели.
                        Също четох че пружини от Диско 2 вършат работа за повдигане отзад, също ако някой е пробвал, ще съм благодарен за информация.

                        Иначе, щом дядо Владо каза че таратайката става, значи не съм се минал
                        '97 Musso 3.2
                        ...

                        Коментар


                        • Сменяш пружините отзад и тогава го изравняваш по тях, като гледаш да е равно от двата края. Това е най-простият и ефективен начин, щото другият е "идеалният", който е описан в мануала. По-назад в темата съм писал как се прави.
                          Ако не можеш да се оправиш ми звънни на 0898 82 ОI 82, а и имам един излишен чифт пружини, но гледай да е след 11:00, демек по Дедово време.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • здравейте , значи смених маркучите на обратната нафта , обаче пак дюзите са ми мокри с нафта ,утре ще им обърна повече внимание , но се притеснявам да не е от някъде другаде.
                            мисля да притегна тръбичките и да забърша с парцал дюзите, нещо да посъветвате ?

                            Коментар


                            • Нищо не притягай, ясно е от къде тече.
                              Най-добре го измий с обезмаслител докато е топъл, изчакай да изсъхне, пални го колкото да тръгне нафтата и го щракни, но не го оставяй да бачка и да се омаже, и чак тогава да го снимаш.
                              ... и после, според това от къде се мокри, ще ти кажа какво да направиш.
                              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X