Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

    Още един въпрос. Имам някои съмнения за КИЯ-та и искам да я закарам на майстор които знае за какво става въпрос в района на Кърджали или Хасково, можете ли да препоръчате някои. Препоръчително да е на ТИ с KIA

    Коментар


    • #62
      От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

      Понеже не успях да намеря майстор, да обясня за какво става въпрос.
      След второто отваряне смяна на гарнитури и шлайфана на глава, уж всичко е наред, обаче ми прави впечатление, че колата загрява доста и доста бързо. Стрелката си стои на мястото, но колко са и верни показанията не е ясно. Другото което забелязах е че като загрее, маркучите се надуват. Няма бълбукане нито пък изхвърля течност в разширителния съд, но се надуват.
      Това което направих до тук, смяна на капачката на радиатор, и смяна на термостат. Разлика няма. Преди малко като сменях термостата, източих антифриза, след смяната налях с вода и запалих да работи и загрее с отворена капачка. Колата си работи стигна до работна температура по стрелка и намали оборотите до 900 и маркучите бяха направо студени. Реших да затворя капачката на радиатора, и след около минута усетих как от студен маркуча изведнъж стана горещ, едва се държи...

      Коментар


      • #63
        От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

        Може би е време да научиш каква е ролята на термостата в цялата схема. И на клапаните на капачката.

        Коментар


        • #64
          От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Може би е време да научиш каква е ролята на термостата в цялата схема. И на клапаните на капачката.
          Знам каква е ролята и на 2-те. Какво искаш да кажеш, че всичко е наред и просто термостата е отворил и затова маркуча е запонал да пари. Жалко, че няма как лесно да измеря каква е реално температурата като загрее. Нямам OBDII интерфейс

          Коментар


          • #65
            От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

            А имаш ли представа какво е състоянието на водната помпа?
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #66
              От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
              А имаш ли представа какво е състоянието на водната помпа?
              Помпата е нова. Сменена е при първото отваряне. Значи преди 2 месеца

              Коментар


              • #67
                От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                Знам каква е ролята и на 2-те. Какво искаш да кажеш, че всичко е наред и просто термостата е отворил и затова маркуча е запонал да пари. Жалко, че няма как лесно да измеря каква е реално температурата като загрее. Нямам OBDII интерфейс
                ако колата е в София, имам т.н. инфрачервен термометър

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:s-l1600.jpg
Прегледи:1
Размер:39.2 КБ
ID:5723555
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • #68
                  От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                  Далече е от София. А с такъв термометър как може да се измери на маркуча?

                  Коментар


                  • #69
                    От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                    Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                    Знам каква е ролята и на 2-те. Какво искаш да кажеш, че всичко е наред и просто термостата е отворил и затова маркуча е запонал да пари. Жалко, че няма как лесно да измеря каква е реално температурата като загрее. Нямам OBDII интерфейс
                    Искам да кажа че това което разказваш е нормалното поведение на охладителната уредба.
                    Преди да е достигната работната температура маркучите на радиатора трябва да са студени - термостатът е затворен и не допуска изнасяне на топлина от двигателя. След като се достигне тази температура термостатът се отваря и по горния маркуч тръгва вода с работната температура на двигателя - 80-100 градуса. Така маркучът от студен става веднага неприятен за пипане.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                      Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                      Далече е от София. А с такъв термометър как може да се измери на маркуча?
                      мери повърхностна температура, няма значение маркуч ли е, ламарина ли е и т.н. е, не е абсолютно точен, зависи каква е повърхноста, но и да дава 2-3 градуса разлика, не е фатално....повечето сервизи имат такива, дори и гаражните майстори, вариант е и поръчка от ибей, от Франция ми дойде за седмица за 23лв. с безплатна доставка
                      ________________________________________________
                      Subaru OUTBACK 2,5
                      Hyundai TUCSON 2.0

                      Коментар


                      • #71
                        От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                        В продавалника има такъв за под 30 лв и да относително точни са до 5 градуса разлика, но 5 градуса са достатъчно малко и може да се нарече точен.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                          Взех си умния термометър да меря градусите. Това което на мен ми се струва неприятно топло на допир според термометъра е 72-78 градуса. Днес покарах повече и в началото спирах през 5-10 километра да меря, защото след миналия инцидент имам едно наум. Та температурата измерена на маркуча най-много стигна 82 градуса на едно по сериозно изкачване на 3-та. Стрелката също си стои на нормалната позиция, 1 деление под средата. Така, че явно с охлаждането всичко е наред...

                          Коментар


                          • #73
                            От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                            Явно, колата вече е оправена. Какво стана с синия пушек ?

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X