Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

    Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
    Този, на когото плащаш в момента не може да ти помогне в друго, освен хвърлянето на пари на вятъра.
    На 100% вярно!
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • #47
      От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
      Няма ли да спреш с глупостите??

      Коментар


      • #48
        От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

        Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
        Ще счупиш мотиката от настъпване. Този, на когото плащаш в момента не може да ти помогне в друго, освен хвърлянето на пари на вятъра. Син/бял пушек при първо палене може да е от всичко.
        Историята познава случаи да се плащат "глоби" за не добре свършена работа.От извършителят
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #49
          От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

          Практиката показва, че получаването на това обезщетение на местна почва може да стане само с действия, подробно описани в НК.

          Коментар


          • #50
            От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

            Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
            Ми не е.На всяко малко дете е известно , че при липса на охлаждаща течност около температурния датчик той няма да отчете реалната температура на мотора."Парна възглавница" , повишено налягане в охладителната система , невъзможност на помпата да превърти охлаждащата течност и после - кога се спука пустата глава , бе д@@ба!
            И крив главунгер , колкото и да го затягаш и донатягаш ...мАни.
            А ремонт на мотор е "фасулска" работа.И за този , който знае какво прави , и за този , който гледа отстрани.Особено за гледАлите
            Колега я обясни, как да разбера дали прегрява, като стрелката си стои в нормални грсници. Какво да гледам?

            Коментар


            • #51
              От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

              Първо като е загряла и стрелката е където тярбва по показания отиди и пипни долния маркуч на радиатора, термостата трябва да е отворил и маркуча да е горещ, след което провери радиатора дали е равномерно нагрят по цялата си площ това значи че термостата е отворил и водата минава навсякъде без проблеми и действително уредите ти са верни.

              Коментар


              • #52
                От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                Ако радиатора е равномерно загрял по цялата си площ,това е много лошо.В горната част трябва да е горещ,а в долната само топъл.Ако и долния маркуч на радиатора е горещ смятай,че колата е готова сготвена вече.
                Последно редактирано от kameno karp; 11-08-16, 15:47.
                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                Коментар


                • #53
                  От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                  Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                  Преди месец, ми правиха основен ремонт на двигателя със смяна на гарнитури и т.н.
                  Вчера пътувах за пръв път на по дълго разстояние. На едно изкачване двигателя взе да губи мощност, от 4, минах на 3-та, повървя около километър така, като през това време се усещаше и придърпване. В един момент изпатка и колата спря, карах на бензин. После на платформа и чудо...
                  Сега се чудим защо стана така, маистора гледа двигателя, и според него съм прегорял гарнитурята(гарнитура на около месец). Гледем си уредите, и стрелката си стоеше на едно деление под средата.
                  Това което маистора забеляза е, че в втори цилинтър има вода, но само там, и не е смесва с маслото. Другото което ми обесняваше, че преди смяната гарнитурата била издухана на 1ви и 4ти целиндър, а сега проблема е в втори.

                  Принципно при ремонта главата не е шлаифана, защото нямаше къде.

                  Сега ми предлага да шлаифаме главата и сменим гарнитурата. Но има и вариант пак да хвърля едни пари на вятъра, ако се окаже, че главата е спукана...

                  Колата е Kia Sportage бензин 128hp
                  Изключително безотговорно отношение.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                    Няма майстор монтьор или който и да е,след сваляне на глава да даде гаранция без да се шлайфа главата.
                    На такава Кия от подписа ми,се наложи да се отваря двигателя на 30 000 км.от нова гаранционна поради прескачане на верига и съответно двата Вала ,верига ,обтегач и 16 клапана и 16 пула по 90 лв.бройката мармалад.Та заради CVVT -то шлайфането на главата бута десети надолу,тея десети умножаваш по две заради двете рамена на веригата и от там разлика в ъглите на фазите в газоразпределението.Демек тоя мотор никога няма да е същия,въпреки че не е прегрявана ,нова и противопоказно шлайфането,не се намери нито един сервиз в Кия-мазда,хюндай,кейджи, миркат който да сложи главата без шлайфа,та glow,попаднал си на шмекер,или аджамия или незнам какъв майстор,пияниците пред блока гледам оня ден шлайфана глава за Москвич нареждат на открито под дърветата.
                    Последно редактирано от Roninn; 11-08-16, 23:03.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #55
                      От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                      Няма майстор монтьор или който и да е,след сваляне на глава да даде гаранция без да се шлайфа главата.
                      ...
                      Е да де:
                      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                      Темата, всъщност, трябва да е:
                      Как да уловя маймуни с трици ?
                      Ми, няма как !
                      Има и друга приказка, че "Козата си сака пръч".

                      Няма майстор, който разбира
                      , може, и си държи на работата, и дава гаранция за нея, и който да ти качи нешлайфана глава, еле па ако е била и с духнала гарнитура.


                      Като ги докараш до 1000лв. само за труд на еФтин майстор, ше се сетиш за кво иде реч, ама по трудния начин.

                      Всички писали в темата са прави, та почети и помисли.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #56
                        От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                        Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                        Колега я обясни, как да разбера дали прегрява, като стрелката си стои в нормални грсници. Какво да гледам?
                        Стрелката въобще не хваща амплитуди от +-10гр.
                        Та затова закачаш диагностиката,караш при различно натоварване,бързи,бавни,наклони и наблюдаваш показанията.
                        Времето сега е особенно подходящо,защото жегите не са малки.
                        Моята при тези експерименти с нацяло новата охладителна с-ма-/радиатор,виско,водна помпа,термостат/ стига до 85гр.
                        Твоята коя година е?
                        Ако подържа ОБД 2 диагностика с програма "Кар доктор-про" можеш да си я следиш с блуту през телефона.....-излизат и доста други живи данни.
                        Успех.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                          Няма майстор монтьор или който и да е,след сваляне на глава да даде гаранция без да се шлайфа главата.
                          На такава Кия от подписа ми,се наложи да се отваря двигателя на 30 000 км.от нова гаранционна поради прескачане на верига и съответно двата Вала ,верига ,обтегач и 16 клапана и 16 пула по 90 лв.бройката мармалад.Та заради CVVT -то шлайфането на главата бута десети надолу,тея десети умножаваш по две заради двете рамена на веригата и от там разлика в ъглите на фазите в газоразпределението.Демек тоя мотор никога няма да е същия,въпреки че не е прегрявана ,нова и противопоказно шлайфането,не се намери нито един сервиз в Кия-мазда,хюндай,кейджи, миркат който да сложи главата без шлайфа,та glow,попаднал си на шмекер,или аджамия или незнам какъв майстор,пияниците пред блока гледам оня ден шлайфана глава за Москвич нареждат на открито под дърветата.
                          Тези десети от шлайфането не е правилно да ги умножаваш по две , защото веригата се върти само в едната посока , за десетите от другата страна се грижи обтегача. Освен това , няколко десети от шлайфа не оказват такова влияние на газоразпределението ,каквото оказва износването на веригата и колелата , затова има и обтегач.
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • #58
                            От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                            Говорим за двувалка,обтегача е по скоро успокоител.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #59
                              От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                              Говорим за двувалка,обтегача е по скоро успокоител.
                              Има си два "банана" - плъзгача.Единичт е на обтегача , а другият е успокоител.
                              Ма въпросната Кия ,що ми се струва да е с ремък
                              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                                Говорим за двувалка,обтегача е по скоро успокоител.
                                Обтегач е , веригата винаги е хлабава от страната където не придава движение и няма опън, затова има обтегач , и затова шлайфа не оказва влияние в тази част. Затова служи автоматичният обтегач , с разтягането и износването на веригата , той се движи и поддържа веригата опъната. Ако измериш дължината на една нова и една стара верига , ще видиш , че има много по-голяма разлика от тези няколко десети при шлайфа. Така , че шлайфа с няколко десети не оказва никакво влияние на газоразпределението.



                                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X