Преди месец, ми правиха основен ремонт на двигателя със смяна на гарнитури и т.н.
Вчера пътувах за пръв път на по дълго разстояние. На едно изкачване двигателя взе да губи мощност, от 4, минах на 3-та, повървя около километър така, като през това време се усещаше и придърпване. В един момент изпатка и колата спря, карах на бензин. После на платформа и чудо...
Сега се чудим защо стана така, маистора гледа двигателя, и според него съм прегорял гарнитурята(гарнитура на около месец). Гледем си уредите, и стрелката си стоеше на едно деление под средата.
Това което маистора забеляза е, че в втори цилинтър има вода, но само там, и не е смесва с маслото. Другото което ми обесняваше, че преди смяната гарнитурата била издухана на 1ви и 4ти целиндър, а сега проблема е в втори.
Принципно при ремонта главата не е шлаифана, защото нямаше къде.
Сега ми предлага да шлаифаме главата и сменим гарнитурата. Но има и вариант пак да хвърля едни пари на вятъра, ако се окаже, че главата е спукана...
Колата е Kia Sportage бензин 128hp
Вчера пътувах за пръв път на по дълго разстояние. На едно изкачване двигателя взе да губи мощност, от 4, минах на 3-та, повървя около километър така, като през това време се усещаше и придърпване. В един момент изпатка и колата спря, карах на бензин. После на платформа и чудо...
Сега се чудим защо стана така, маистора гледа двигателя, и според него съм прегорял гарнитурята(гарнитура на около месец). Гледем си уредите, и стрелката си стоеше на едно деление под средата.
Това което маистора забеляза е, че в втори цилинтър има вода, но само там, и не е смесва с маслото. Другото което ми обесняваше, че преди смяната гарнитурата била издухана на 1ви и 4ти целиндър, а сега проблема е в втори.
Принципно при ремонта главата не е шлаифана, защото нямаше къде.
Сега ми предлага да шлаифаме главата и сменим гарнитурата. Но има и вариант пак да хвърля едни пари на вятъра, ако се окаже, че главата е спукана...
Колата е Kia Sportage бензин 128hp
Коментар