Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

    Преди месец, ми правиха основен ремонт на двигателя със смяна на гарнитури и т.н.
    Вчера пътувах за пръв път на по дълго разстояние. На едно изкачване двигателя взе да губи мощност, от 4, минах на 3-та, повървя около километър така, като през това време се усещаше и придърпване. В един момент изпатка и колата спря, карах на бензин. После на платформа и чудо...
    Сега се чудим защо стана така, маистора гледа двигателя, и според него съм прегорял гарнитурята(гарнитура на около месец). Гледем си уредите, и стрелката си стоеше на едно деление под средата.
    Това което маистора забеляза е, че в втори цилинтър има вода, но само там, и не е смесва с маслото. Другото което ми обесняваше, че преди смяната гарнитурата била издухана на 1ви и 4ти целиндър, а сега проблема е в втори.

    Принципно при ремонта главата не е шлаифана, защото нямаше къде.

    Сега ми предлага да шлаифаме главата и сменим гарнитурата. Но има и вариант пак да хвърля едни пари на вятъра, ако се окаже, че главата е спукана...

    Колата е Kia Sportage бензин 128hp

  • #2
    От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

    Ми кой ти е виновен? Свалил си глава и ПОНЕ не си я занесъл на шлайф, при условие че си я свалил заради прегоряла гарнитура.

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

      Дай главата в шлайфбазата и искай проверка за спукване...,а майстора май гледа повечко пъти да сваля и качва глава, щом не я е шлайфал "понеже няма къде", или ти така си заръчал ?
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

        Трябва ти човек който знае какво прави! Трябва да си сигурен в челата, стягането, гарнитурата, и състоянието на мотора след палене. Вероятна причина да издуха така са доста недоказуеми неща. Ако от скоро имаш колата може преди вас да е толкова шлайфана че сега степента на сгъстяване да минава максимално допустимата и да прегаря гарнитурата от зор. Може да не е стегната, може да самата гарнитура да е боклук. За да се помогне трябва да се говори малко по-конкретно....Такава гарнитура, така проверено чело на блока, така стегната с такива болтове. Иначе ще люпим семки докато вие правите поредния ремонт.

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

          Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
          ....

          Принципно при ремонта главата не е шлаифана, защото нямаше къде.

          Сега ми предлага да шлаифаме главата и сменим гарнитурата. Но има и вариант пак да хвърля едни пари на вятъра, ако се окаже, че главата е спукана...

          Колата е Kia Sportage бензин 128hp
          От дребни сметки се получава така.
          За проверка на глава в София дадох 30лв.
          Шлайфа се след проверка -да не се дават грешни пари.
          Ако майстора не е монтирал шлайфана глава защо той няма къде да я носи или те е убедил , че няма смисъл
          -ремонта си е гаранционен.
          Ако е по твое желание виж първото изречение и съболезнования.

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

            Гарнитурата ако не греша беше victor-reinz. Стягана е по указанията на ауто-дата. Не е шлаифана, щото в града където се ремонтира, няма къде да се шлаифа. А колата умря там и нямаше как да се закара другаде на самоход.
            Отделно маистора мери с един метален "метър" за кривини, и не видя. Иначе колата я карам от 3 години преди ремонта, аз за пръв път ремонтирам двигателя...
            Интересното е, че за 3 години не успях да я прегрея, а сега за по малко от месец за 250 километра съм успял... А по охлаждането уж всичко е наред, нови антифризи, масла, виското работи(чува се). Стрелката седи на една чертичка под средата, но това доколкото знам е нормално за Киа.
            За меренето на главата, ми каза, че трябва да се кара поне в Пловдив...

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

              Най-добре ще е ако първо си смениш "майстора". Платил си за основен ремонт , и това къде и как трябва да се кара главата за проверка и шлайф, не е твой проблем. Освен това ако издуха гарнитурата , двигателя ще прегрее и няма как да не се отрази на температурата. Много вероятно е да е объркал доста неща поради незнание , и тепърва ще ти разказва приказки от рода " издухал си гарнитурата". Та ако не го смениш , свиквай все ти да си виновен а той невинен.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                Смени " майстора"

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                  http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=153460

                  Ето една твоя стара тема.
                  Няма друг в този форум пуснал толкова теми за проблем с КИЯ и да се толкова крие.
                  Който ме разбрал - разбрал.
                  Крумовград -не е накрай света.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                    Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                    А колата умря там и нямаше как да се закара другаде на самоход.
                    Нито една глава не ходи до шлайфа на самоход.Обикновено се вози в багажник.
                    Още един глас , че този майстор има пропуски в знанията си.
                    По-горе Иво ти е описал процедурата :тест , шлайф , ревизия на клапани , смяна на т.нар. "гумички" , "доене" на хидрокомпенсатори и главата е готова за монтаж. Успех!
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                      Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                      Нито една глава не ходи до шлайфа на самоход.Обикновено се вози в багажник.
                      Още един глас , че този майстор има пропуски в знанията си.
                      По-горе Иво ти е описал процедурата :тест , шлайф , ревизия на клапани , смяна на т.нар. "гумички" , "доене" на хидрокомпенсатори и главата е готова за монтаж. Успех!
                      Ясно, че не ходи, ама едно е да я водиш 5-10 километра друго е 100, друго е 300...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                        Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                        Ясно, че не ходи, ама едно е да я водиш 5-10 километра друго е 100, друго е 300...
                        Сменяй колата тогава.

                        А по-добре - вземи си кон.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                          Сменяй колата тогава.

                          А по-добре - вземи си кон.
                          Пенчо , и това е много директно мнение.
                          Ти поне ме познаваш , ма как да помогнеш като той не иска да си помогне сам.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                            Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                            Ясно, че не ходи, ама едно е да я водиш 5-10 километра друго е 100, друго е 300...
                            ...Майсторе , три пъти меря , три пъти режа , а то се крапо изляа.
                            Бе режи още еднаш и го фърли , бе ...
                            Та , ако няма да го правите , както е правилно - фърлЕте го още отсега.Опитват се колегите да помогнат със съвет верен...
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за проблем с двигателя след ремонт

                              Аз само не разбрах майстора ли те посъветва да сложите главата без проверка и шлайф, или ти не пожела да платиш 20лв за куриер до Пловдив и обратно?
                              Защото ако ти си му казал "абе слагай я така, че не ми се плаща и на куриер" то тогава човека няма вина...
                              За да я направите като хората задължително снимка и шлайф и нова гарнитура.
                              I'm not Lost, I'm Discovering !

                              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X