Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

    Възкръсна от саждите. Оказа се блокирал егр клапан, до толкова блокирал, че се наложи да го размърдаме със "съветника", после четка, бензин, киснене, търкане, пак киснене пак търкане и така докато не започна да се движи с лекота. После хубаво продухване с компресора и подсушаване и обратно на място. Естествено клапана е наврян най от зад та цял ден с това се боря, но важен е крайния резултат. Благодаря на всички взели участие в темата и помогнали със съвети и насоки.
    Поздрави.
    I'm not Lost, I'm Discovering !

    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

    Коментар


    • #17
      От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

      Я да поизтупам малко прахта от тая тема.
      От 2-3 дни наблюдавам много странно явление.
      Карам си колата без каквито и да било признаци на проблем, спирам, гася, след 15мин въртя ключа, стартера върти та ще откъсне маховика - колата не пали (ама дори не припуква да пали)
      Не всеки път отказва да запали.
      След още 5-10 мин въртя - пали от 6-8 оборота. Грешки не записва.
      Студена пали от четвърт оборот. Не мога да хвана и някаква закономерност.
      Егр-а е чист, въздушния филтър е нов, тези дни ще сменя и горивния.
      За момента заподозрените са:
      1- имобилайзер (заводски си е)
      2- датчик колянов вал (но пък липсва записана грешка)
      3- "регулятор давления топлива" - руснаците показват въпросния регулатор с една много фина цедка която се задръства и колата почвала да прави подобни проблеми
      Но пък остава въпроса - защо само на загрял двигател?


      То вярно, че идва зима и по - бързо ще изстива мотора, та ще си пали, но все до пролетта трябва да се преборя с този проблем
      мотора е D4EA - дизел - 140кс CRDI

      Давайте акъл
      I'm not Lost, I'm Discovering !

      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

      Коментар


      • #18
        От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

        При същите симптоми и поведение на Гранд Витара 2,0,при мен се оказа датчик на кол.вал.
        Ипри мен нямаше грешки и светещи лампи,просто решава да загасне и да не запали 10-15мин.
        "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
        0878739299

        Коментар


        • #19
          От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

          Но при мен не гасне сама.
          I'm not Lost, I'm Discovering !

          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

          Коментар


          • #20
            От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

            Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
            Но пък остава въпроса - защо само на загрял двигател?


            То вярно, че идва зима и по - бързо ще изстива мотора, та ще си пали, но все до пролетта трябва да се преборя с този проблем
            мотора е D4EA - дизел - 140кс CRDI

            Давайте акъл
            -На диагностика-"живи данни" за налягането в "Рейла" на празен ход.
            Дано да греша!!!!

            Коментар


            • #21
              От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

              Вчера са я чели на диагностика - не казаха да е имало нещо. В събота ще я закача и ще видя какво показва като показатели и ще ги споделя тук. Това за износването на елементи разни и вискозитета на нафтата на топло и аз го срещнах като мнение, но пък тогава не трябва ли и когато работи на празен ход да се усеща нещо
              I'm not Lost, I'm Discovering !

              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

              Коментар


              • #22
                От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

                Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
                , но пък тогава не трябва ли и когато работи на празен ход да се усеща нещо
                Веднъж запали ли, "системата" подържа устоичиви обороти. (стига проблема да не е цилиндров)

                Коментар


                • #23
                  От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

                  Затлачена цедка на помпата в резервоара. Може би?
                  Киа Соренто, MB A140 (Поне не съм пеша)

                  Коментар


                  • #24
                    От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

                    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                    -На диагностика-"живи данни" за налягането в "Рейла" на празен ход.
                    Дано да греша!!!!
                    Измерено налягане на горивото 29.3 мегапаскала - това на студен мотор
                    I'm not Lost, I'm Discovering !

                    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                    Коментар


                    • #25
                      От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

                      Датчика на коляновия вал и с твоя ELM можеш да го хванеш.Ако не ти показва обороти (когато не пали) , значи е неработещ.
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

                        Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
                        ...... Това за износването на елементи разни и вискозитета на нафтата на топло и аз го срещнах като мнение, но пък тогава не трябва ли и когато работи на празен ход да се усеща нещо
                        На празен ход няма проблеми защото оборотите са х 4 отколкото на стартер.
                        Тая ГНП е с клапан регулатор, в него е проблема.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          На празен ход няма проблеми защото оборотите са х 4 отколкото на стартер.
                          Тая ГНП е с клапан регулатор, в него е проблема.
                          Студен мотор:
                          налягане гориво - 29MPa
                          регулатор налягане - 15%
                          температура на гориво - 25 градуса

                          Смених горивния филтър и я опнах до Перник, като до там и обратно съм я карал с около 4000об/мин
                          през това време налягането стигаше максимум до 160MPa (при педал до ламарината)
                          След разходката:
                          налягане гориво - 26,4 до 27,3 MPa
                          регулатор налягане - 15%
                          температура на гориво - 48,5 градуса
                          температура на охладителна течност - 87 градуса

                          Около 40 мин почивка с изгасен мотор (в общи линии след толкова дава проблем)
                          Е този път си запали нормално
                          показатели:
                          налягане гориво - 27,3 до 28,3 MPa
                          регулатор налягане - 15%
                          температура на гориво - 49,3 градуса


                          Андро, Rail Pressure Regulator Valve ли имаш предвид или Fuel Pressure Regulator Valve
                          За жалост единствено Rail Pressure Regulator Valve не успях да сваля (там до колкото разбрах от руснаците има фина цедка която се задръствала и давала подобни дертове)
                          Но ако пак ми го прави тоя номер ще се мъча и това да разглобя и да почистя.
                          Че за смяна тези регулатори са малко скъпи и без да съм на 100% сигурен не ми се сменят.

                          на Fuel Pressure Regulator Valve му дават 2.9 ~ 3.15Ω при 20градуса Ц.
                          на Rail Pressure Regulator Valve - 3.42 ~ 3.78Ω при същата температура
                          Ако ги меря без да са демонтирани дали ще даде отклонение?
                          Не че съм сигурен колко ми е верен мултицета, но като меря резистор 270 oma (стойност от продавача) ми показва 269 на уреда. Та да речем, че е сравнително точен
                          Въпроса е ако меря при различна температура какви ще са показателите, но ще гледам да се доближа максимално до тези 20 градуса.
                          Какъв друг начин има да ги хвана, дали от тях е проблема.
                          I'm not Lost, I'm Discovering !

                          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                          Коментар


                          • #28
                            От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

                            Fuel Pressure Regulator Valve
                            Не можеш да разчиташ да го премериш коректно, щото когато си иска работи, когато си иска не работи .....
                            Можеш да го свалиш и почистиш.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

                              Свалях го днес, гледах го, пулих се, мръсно не видях, цедка не видях, пък взех и си го монтирах обратно
                              Освен тези дни пак да го сваля, да видя разглобява ли се нещо някъде, да го пръсна малко със спрея за дискове и пак да го сглобя.
                              Имаше 2 гумени О пръстена на него и не исках да напъвам и подръпвам, че да не стане сакатлък.
                              Сега ще поровя из нета, да видя има ли инфо как се разглобява и почиства.

                              А има ли шанс тея мизерии да ги е правило от горивния филтър (макар да беше сменяван преди няма и 10 000км) и от това, че скоро му сипвах една добавка уж за почистване на комън рейъл системи.
                              I'm not Lost, I'm Discovering !

                              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                              Коментар


                              • #30
                                От: Кията "умря" (задачка с много неизвестни)

                                Има някакво раздвижване по темата.
                                При последните огледи установих (почти 90%) сълзи нафта между помпата и главата (беше мазно точно под помпата)
                                Там по схема има О пръстен, явно е тръгнал.
                                Ако разсъждавам правилно - там е разхерметизирана системата и като изгася явно дърпа въздух и връща горивото към резервоара.
                                Друго което установих - като завъртя няколко пъти ключа и тогава запаля (тоест помпата от резервоара да качи гориво) и пали лесно
                                Сложих един клапан на входа на помпата, да не позволява оттичане на горивото, но нямах време да я тествам дали ще прави пак мизерия.
                                То е ясно, че трябва да се сменя тоя О пръстен, но още обмислям дали да не го поръчам от и-бей и да го сменя сам или да ползвам услугите на сервиз за тази процедура и съответно те да си търсят пръстена.
                                Също така установих, че на тази кия се монтират 2-3 варианта на помпа в зависимост от годината и конете.
                                Дайте акъл, може ли да е само от този пръстен и мога ли да оплескам нещо ако сам тръгна да го сменям. Да сменя само него или да поръчвам цял комплект за помпата и да сменям всичко де що има уплътнения, пръстени и тн, макар да не дава признаци за износване (съдейки от налягането което създава на студено и топло и минималната разлика в двете показания)
                                I'm not Lost, I'm Discovering !

                                088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X