Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Като гръмне турбото на пътя!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Като гръмне турбото на пътя!

    Моята изпуши в синьо. Иначе върви много добре. Мисля че проблема дойде от това, че забравям да я оставя малко да поработи след дълъг преход и я гася веднага. Преди да изпуши ходих до Варна и обратно и няколко пъти я угасих на паркинги без да поработи на място.Тогава се появи и пушенето. Въздушния филтър също не беше в цветущо състояние и това също си е дало отражението.

    Коментар


    • #62
      От: Като гръмне турбото на пътя!

      Ти за Соренто май си пишеш пък Спораджистите се набъркаха в темата

      Коментар


      • #63
        От: Като гръмне турбото на пътя!

        То и при Спортидж мъката с турбото е същата.

        Коментар


        • #64
          От: Като гръмне турбото на пътя!

          Първоначално публикуван от Балканджи Пламен Янков Преглед на мнение
          То и при Спортидж мъката с турбото е същата.
          Е колко мъка има по тези киаци....
          Киа Соренто, MB A140 (Поне не съм пеша)

          Коментар


          • #65
            От: Като гръмне турбото на пътя!

            колкото по всеки дизел с турбина.

            Коментар


            • #66
              От: Като гръмне турбото на пътя!

              По-скоро при всеки дизел с ВНТ турбо(от по-старо поколение). ТУрбините с гейт са много по-успешни, но не са толкова приятни за каране защото късно се събуждат.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • #67
                От: Като гръмне турбото на пътя!

                Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                По-скоро при всеки дизел с ВНТ турбо(от по-старо поколение). ТУрбините с гейт са много по-успешни, но не са толкова приятни за каране защото късно се събуждат.
                Тука си говорим за умиране!
                .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                Киа спортаж2000тди 98г
                Ауди А3 1.9ТДИ
                Каравана Аdria 390Q

                Коментар


                • #68
                  От: Като гръмне турбото на пътя!

                  И аз за умиране говорех, просто уточних,че макар и по-здрави турбините с гейт не са предпочитани щото колата с тях е мъртвец в по-голяма част от работния диапазон.
                  ПП : аз мога за 1000 км да приключа ВНТ турбо - просто ми трябва 2-3 месеца градско каране и после да изляза да я настъпя на магистралата. На моята кола на механичният манометър съм виждал стряскащи пикове от сорта на 2,5 бара(над атмосферното) и представете си за 6 секунди ако се задържат тези 2,5 и повече бара какво се случва... докато се усети еку-то да вкара мотора в авариен режим компресора се разхвърчава на всички страни.
                  Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                  Ford Fiesta 1.4 Tdci

                  Коментар


                  • #69
                    От: Като гръмне турбото на пътя!

                    Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                    аз мога за 1000 км да приключа ВНТ турбо - просто ми трябва 2-3 месеца градско каране и после да изляза да я настъпя на магистралата. .
                    Това не го разбрах. Искаш да кажеш, че има проблем с мазането на оста на турбото при каране с по-високи обороти ли? Как не са се сетили за този проблем тези които са измислили турбото?

                    Коментар


                    • #70
                      От: Като гръмне турбото на пътя!

                      Не ,не говоря за мазане а за спичане на лопатките на геометрията от сажди в затворено положение, защото градско се кара предимно в ниски обороти. Съответно като излезеш извънградско, геометрията е толкова спечена ,че актуатора не може да я мръдне та да разтовари и да намали оборотите на перката - прави оувърспин, пренадвува и се чува мяу - не винаги , но на хора с тежък крак.... е гарантирано
                      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                      Ford Fiesta 1.4 Tdci

                      Коментар


                      • #71
                        От: Като гръмне турбото на пътя!

                        Моята не е с променлива геометрия, но точно след дълго време каране в града и после 500 км. на дълъг път и изпуши.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Като гръмне турбото на пътя!

                          Ти си със 140кс. двигател и не страдаш от синдрома на градското каране. Това не значи ,че гейта винаги работи коректно или че нямаш теч (дори минимален) по турбопътищата, аз за това обичам да знам какво става с колата ми и съм си сложил механичен манометър и в колата освен него и оборотомера друго почти не следя. Пример за минимален теч са помпа -дюза двигателите от първо поколение на ВАГ. Ползват някакви бързи връзки дето са с О-пръстени и след 10-на години вибриране вече халтавят и изпускат като лейки. Съответно турбината ,дори да е в изправност непрекъснато пренадува за да достигне исканото налягане и съответно се превръща в консуматив...
                          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                          Ford Fiesta 1.4 Tdci

                          Коментар


                          • #73
                            От: Като гръмне турбото на пътя!

                            Такааа... Оказа се че пуши от турбото. Още като сложих предното, уж ново, колата димеше лекичко със син дим, но едвам забележимо и при форсиране. Мислех, че гумичките са се спекли или някой маслен сегмент е заминал и си имах едно наум, че скоро ще правя двигател. После започна да пуши все по-осезаемо, докато накрая правеше огромни сини облаци от дим. Психически се бях подготвил за сериозен ремонт. Добре, че реших първо да се заема само с турбото. Оказа се че хвърля масло в генерацията и от там през аспуха. Пробил е и антифриза и тия облаци са били смес от нагорещено масло и антифриз. Смених цялата средна част на турбото и сега колата работи и върви прекрасно БЕЗ никакъв дим. Двигателя си е абсолютно здрав. Дано това турбо да издържи по-дълго време.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Като гръмне турбото на пътя!

                              Антифриз пък откъде? Това турбо не е турбо а средна част на турбо. Дано наистина да издържи.
                              Киа Соренто, MB A140 (Поне не съм пеша)

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X