Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кията прегрява

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Кията прегрява

    И откъде "хвърля" водата, при положение че радиатора и казанчето са на големия кръг.
    Не се заяждам. Просто любопитство.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #47
      От: Кията прегрява

      Той големия кръг е затворен сам от едната страна (топлата при кията), водата като се разширява може да се върне на обратно от студения край на радиатора, като се вдигне над 100 градуса и се изпари(парата се разширява много), избутва водата в двигателя надолу преминава през студения край на радиатора и излиза от капачката. Лесно се проверява, като вдигне температура спираш и пипаш маркучите ако и двата са горещи значи термостата е отворен и търси проблема на друго място, но ако има голяма разлика между двата маркуча проблема е в термостата или в радиатора на парното.

      Коментар


      • #48
        От: Кията прегрява

        Колега ако горния и долния маркуч са с еднаква температура и работещ термостат и ел .вентилатор каква е логиката да има радиатор и водна помпа. Па налягането в охл. система и наличието на антифриз -35градуса при достигане на 115градуса пара няма да има. А парата качва обема си над 1500 пъти.

        Коментар


        • #49
          От: Кията прегрява

          Разбира се че горния маркуч е по-горещ от долния но това с ръка много трудно може да го прецени човек когато е горещо над 60 градуса. Пара винаги се получава заври течността, все пак в антифриза има вода, сложи антифриз то двигателя на котлона да заври и ще се убедиш сам.

          Коментар


          • #50
            От: Кията прегрява

            Темата е добила физикохимичен и термодинамичен "характер". Все някога ще преоткрием "колелото и водата".
            С интерес ще чета за развитието.........

            Коментар


            • #51
              От: Кията прегрява

              Първоначално публикуван от icecool Преглед на мнение
              Не е така. Има двигатели на които малкия кръг задължително минава през радиатора на парното и ако е задръстен радиатора не върти водата в малкия кръг колата загрява но не отваря термостата....
              Аз лично сефтЕ чувам за такова чудо , противоречащо и на физиката и на термодинамиката на флуидите , но понеже съм доверчив по природа : щом твърдиш , приемам го за истина .

              При тази ситуация , автомобил с такава "система за охлаждане" не бих си купил .
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #52
                От: Кията прегрява

                Първоначално публикуван от icecool Преглед на мнение
                Не е така. Има двигатели на които малкия кръг задължително минава през радиатора на парното и ако е задръстен радиатора не върти водата в малкия кръг колата загрява но не отваря термостата, имам такъв опит с двигателя на субаруто той е точно така.
                Колега , чак сега видях мнението ти.Ми те всичките коли със запушени радиаторчета за отопление в купето ще да са хвърлили най-малко гарнитури , а някои и глави.
                пп А за радиаторчето -да всички са свързани с малкия кръг.Но не е това , което нагрява термостата.
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #53
                  От: Кията прегрява

                  Колега Владо ако няма да си купиш кияК заради охладителната уредба грешиш. тя е много добре и сметната и направена. Според мен двигателя е конструиран от инженери ръководени от счетоводители т.е. изкарва определен пробег и се скапва. Пенчо е единствения който лично познавам и не реве от този двигател. Това е мое лично мнение и никого не ангажирам.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Кията прегрява

                    Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                    Колега , чак сега видях мнението ти.Ми те всичките коли със запушени радиаторчета за отопление в купето ще да са хвърлили най-малко гарнитури , а някои и глави.
                    пп А за радиаторчето -да всички са свързани с малкия кръг.Но не е това , което нагрява термостата.

                    Не твърдя, че на всички коли им е така охладителната система, както казах в началото така е при субаруто.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture5.png
Прегледи:1
Размер:27.0 КБ
ID:5702453

                    Коментар


                    • #55
                      Когато няма парно и прегрява Турбинката вероярно е нейде из блока Дано е желязна че да изгние там

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X