Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дължина на подгряването при КИА Спортидж 2.0 ТДИ модел JA

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Дължина на подгряването при КИА Спортидж 2.0 ТДИ модел JA

    Ако не трупа грешки, ще ядосваш еколозите, че изпускаш повече гадости. Свещите работят дълго с макс. напрежение (ако е така). Книги, схеми, мерене, диагностик.
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • #47
      От: Дължина на подгряването при КИА Спортидж 2.0 ТДИ модел JA

      Това безкрайно греене на свещите не престава да ме дразни още повече, че си изкарах и допълнителна лампа от едата свещ. За това днес реших да го поразбутам релето и да видя какво има вътре.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0256A.jpg
Прегледи:1
Размер:61.6 КБ
ID:5690745Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0257A.jpg
Прегледи:1
Размер:61.5 КБ
ID:5690746
      Така изглежда в цялост и съхранност. Два дебели крака за товарната верига и два тънички за командната. Нищо повече. Така е от вътре.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0258A.jpg
Прегледи:1
Размер:85.0 КБ
ID:5690747Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0259A.jpg
Прегледи:1
Размер:74.1 КБ
ID:5690748
      Никаква идейка за реле за време. Или има отделно такова, което още не съм намерил (ако някой го знае къде е веднага да казва) или " компюторо" управлява командната верига.

      Докладвах.

      Сега да питам: кое аджаба казва на това "тъповато" реле кога да изключва?
      И за мен в пълна сила важи писаното по горе за "достигане на работна температура" и "двете хиляди оборота"
      Прикачени файлове
      Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

      Коментар


      • #48
        От: Дължина на подгряването при КИА Спортидж 2.0 ТДИ модел JA

        Явно релето се управлява от блок за управление на системата за облекчен старт . Тази схема е за 2,2 д Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5067  2,2Д.jpg
Прегледи:1
Размер:96.4 КБ
ID:5690778 . При нас пише че се командва от модул управление на двигателя , а тук са описани и принципите които определят времето на подгряване и неговото прекъсване и последващо възобновяване http://www.parts66.ru/manuals/?mbrid=23&trid=59413 .
        Последно редактирано от BiskoM; 12-11-15, 20:52.

        Коментар


        • #49
          От: Дължина на подгряването при КИА Спортидж 2.0 ТДИ модел JA

          Така.
          Мисля, че му намерих цаката на това подгряване.
          Преди всичко трябва да уточня, че при мен ГНП-то е сменено с механично и "компютъра" ми служи само за подгряване на свещи, имобилайзер и да поддържа затворена веригата в ел. инсталацията. Всички компоненти свързани със смесообразуване са шунтирани.
          Тъй като ватовата мощност на свещите превишава същата такава на(макар и сменен с по мощен) алтернатора, а и късите разстояния на които я карам в града, се получаваше, така че свещите ми грееха почти от тръгване до спиране. Това без съмнение се отразява адски гадно на алтернатора и акумулатора, а и на цялата ел. система по принцип. Както е видно от темата по горе всичко това ме дразнеше и за това задълбочих толкова.

          На кратко: Релето на свещите е просто товарно реле без опция за измерване на време. Командна верига определяша времето за греене идваща от компа. и подчинена такава подаваща + на свещите.
          На термостата има два датчика за температурата- по малък с едно краче за уреда на таблото и по голям подаващ данни на компа. Точно тук е заровено кучето, като махнем буксата на големия датчик подгряването работи 10-15 сек. когато дадем на контакт и спира. Възможно е когато застудее това време да се окаже малко и да се наложи да се подгрява два пъти(ще разберем).
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0263B.jpg
Прегледи:1
Размер:101.3 КБ
ID:5691648Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0264A.jpg
Прегледи:1
Размер:101.9 КБ
ID:5691649Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG0265A.jpg
Прегледи:1
Размер:116.1 КБ
ID:5691650

          Въпросния датчик е с намаляващо съпротивление при повишаване на температурата и сигурно ако го заменим със съпротивление с определени параметри ще може да лъже компа. че двигателя е загрял до работна температура и да гаси подгрева в някакви разумни граници, но аз съм на Вие със слабите токове.
          Всичко писано по горе касае най-вече колегите със сменени механични помпи.
          Последно редактирано от siem; 17-11-15, 09:11.
          Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X