Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми по моята Киа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми по моята Киа

    Здравейте колеги ....
    Вчера както си карахме по гората (по закона на оффроуда: всичко излишно пада от колата) моите задни пружини решиха че не им е там мястото и взеха че се паднаха и двете
    След кратко обмисляне какво да правим взехме кардинално решение да запълним празнините с трупчета та да можем да я приберем
    По пътя на връщане се чух със Соти за консултация (който е бил в Сандански и не се е обадил) и сега съм с пружини от Астра (от зад).
    Има значително подобрение във возията и като цяло се повдигна с 2-3см отзад .....
    Сега в края на седмицата ще правим подложки за лифт и ще кача още снимки как е станало ....
    Приемам всякакви съвети до петък за да не се уча от грешките си
    Прикачени файлове
    LZ1ICD
    Иван - 08девет683едно883
    VW GOLF4 1.8 4motion.

  • #2
    От: Лифт по неволя

    Някой от колегите пробвал ли е да сложи т.нар. капачки (вместо хъб) от витара на Киа ?! ..... и има ли алтернатива за хъбове от друг джип ?!
    LZ1ICD
    Иван - 08девет683едно883
    VW GOLF4 1.8 4motion.

    Коментар


    • #3
      От: Лифт по неволя

      Тази втората снимка е култова. Трябва да се качи в сеир.бг

      За лифта, Соти най-добре може да ти каже.

      До колкото съм чел из форума, пружини от Омега Б седан повдигат задницата с 5 см, а от комби - с 10-тина. Оригиналните амортисьори обаче окъсяват и трябва или да се удължават стеблата, или някакви с по-дълъг ход.

      Отпред подложки на стругар. Но имай впредвид, че всеки 1 см подложка, прави 2 см повдигане на колелото. И не е задължително да са от плътен материал.


      Оптималното повдигане без да прави беля на каретата е 5 см. Като сложиш и по-големи гуми - отиваш на 7-8 см спрямо оригинала.


      Всъщност ето ти темата на Димо: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=64242

      Чети подробно, най-вече съветите на Соти. Всъщност всичко каквото си намислил го обсъди с него.

      И аз трябва да сменям задни пружини, че на едната (щото ми е подарък), като натоваря колата влизат навивка в навивка. Като подскочи колата и се чува гадно издрънчаване.


      На витарата шлиците са пак 26 броя, но междуболтовото разстояне на хъба е по-голямо. И диаметъра на полуоската е различен.

      Мисля, че няма алтернатива от друга кола. Остава вариянт оригинални AVM от Гладиатор или китайски копия на половин цена. WARN също правят, но поне аз не съм засичал такива в България.
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #4
        От: Лифт по неволя

        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
        оригинални AVM
        Демек возилата ви си идват от завода с AVM? Щото ако не - поне нисанските нямат нищо общо с каквато и да е оригиналност. Аз ги продадох и си взех китайски. Според мен - по-добри.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          От: Лифт по неволя

          колега bullet_pk... темата на Димо съм я чел няколко пъти и съм запознат с повечето неща за които трябва да внимавам ...
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:56163892_7_800x600.jpg
Прегледи:1
Размер:38.9 КБ
ID:5617847
          сега проблема ми е че на преден ляв хъб съм потрошил един пръстен със зъбчатка (ограденото в червено е счупено) и нe мога да си ползвам двойното .... та поради тая причина питах за капачки от друг джип .... (не ме притеснява разход или вървеж) просто искам да съм сигурен в гората че няма да потроша проклетия хъб и да се налага да ме дърпат както стана последния път
          LZ1ICD
          Иван - 08девет683едно883
          VW GOLF4 1.8 4motion.

          Коментар


          • #6
            От: Лифт по неволя

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Демек возилата ви си идват от завода с AVM? Щото ако не - поне нисанските нямат нищо общо с каквато и да е оригиналност. Аз ги продадох и си взех китайски. Според мен - по-добри.
            Ми-и-и возилата ни си идват оригинално с Warn, ама са вакуумни. Инерционните не ги знам на кой производител са.

            А аз имам в предвид оригинални, произведени в Бразилия, във фабриката на AVM и такива които са същите на вид, но произведени в Китай, със същото лого и на половин цена.

            Иначе за нас няма такива китайци, за които ти говориш
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • #7
              От: Лифт по неволя

              Eто това са новите (втора ръка) пружини от астра комби ....
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141028_131415.jpg
Прегледи:1
Размер:137.5 КБ
ID:5619936Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141028_131420.jpg
Прегледи:1
Размер:133.9 КБ
ID:5619937Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141028_131436.jpg
Прегледи:1
Размер:179.0 КБ
ID:5619938Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20141028_131448.jpg
Прегледи:1
Размер:186.1 КБ
ID:5619939
              LZ1ICD
              Иван - 08девет683едно883
              VW GOLF4 1.8 4motion.

              Коментар


              • #8
                От: Лифт по неволя

                Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                AVM и такива които са същите на вид, но произведени в Китай
                Хм, не знаех че китайчугите са започнали да копират AVM. Ясно де, благодаря за информацията.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  От: Лифт по неволя

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Хм, не знаех че китайчугите са започнали да копират AVM. Ясно де, благодаря за информацията.
                  Че те повечето в България са Китайци. Официален представител на AVM Бразилия за България са Гладиатор. При Явор са пуснали някакви на висока цена, ама той да каже дали са бразилски.

                  Даже моте са с червени капачки и пише "High performance". Но не знам дали наистина е така или по-скоро е рекламен трик.
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • #10
                    От: Лифт по неволя

                    Гледам колегата е поставил задни пружини от Астра-комби и е доволен.
                    В други теми за лифт също се препоръчва това за отзад.
                    Въпроса е от кой модел точно Астра-/коя година/......-или пружините на различните поколения са еднакви???
                    Другото,което ме интересува е за отпред какво е разстоянието между 3-те отвора на подложката.
                    Ако може да ме насочите с някакви размери на тия подложки.
                    Не че иначе няма се справя,но трябва да разглобявам,меря и тогава да се изработват подложките,пък ако го има на готово ще е добре дошло.
                    Благодаря предварително и Весели празници на всички!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Лифт по неволя

                      Астра Ф
                      Калин Владов,09РСПБЗН

                      Коментар


                      • #12
                        От: Лифт по неволя

                        ТАКА .... хайде да актуализирам малко темата ....!
                        Както бях писал по-нагоре бях замислил лифт с около 5см. (то се оказа че се повдигнах с повече )
                        След кратка беседа с моя майстор разбрах че отпред по-висока подложка от 3см. не е препоръчително да слагам понеже ъгъла на каретата ще стане много голям и при моето демарливо каране ще си имам главоболия.
                        Решихме че ще сложим и една подложка на самата пружина на предния амортисьор за да я натегне малко че да стане една идея по-твърдо окачването!
                        Това са размерите на подложките които използвах за лифт (ако има някой мерак .....ето)
                        -Задна подложка-
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:zadna podlojka prujina.png
Прегледи:1
Размер:21.5 КБ
ID:5629706

                        -Предна подложка на пружината-
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:predna podlojka prujina.png
Прегледи:1
Размер:17.1 КБ
ID:5629707

                        -Предна подложка на амортисьора-
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:predna podlojka amo.png
Прегледи:1
Размер:18.6 КБ
ID:5629708
                        LZ1ICD
                        Иван - 08девет683едно883
                        VW GOLF4 1.8 4motion.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Лифт по неволя

                          след като направихме подложките реших че като започнем да разглобяваме е точния момент да си оправя редното окачване понеже иглените лагери на каретата се бяха разбили и това беше най-подходящия момент за тяхната смяна ..... видяхме се в чудо с семерингите които пазят тези иглени лагери понеже не можахме да ги открием като единична част (в колос ги няма налични) а по магазините се продават единствено в комплект с лагер за главина.
                          В крайна сметка ги намерихме и сменихме ... и дойде време за подложките отпред.
                          След като разглобихме окачването ... което не беше в никак добро състояние (останах изненадан понеже грам не тропаше)
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10867008_10204286572821814_566788661_n.jpg
Прегледи:1
Размер:65.1 КБ
ID:5629712Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10863683_10204286571381778_1147907547_n.jpg
Прегледи:1
Размер:113.1 КБ
ID:5629714
                          Дойде ред да монтираме и подложките......
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10866813_10204286572621809_287561928_n.jpg
Прегледи:1
Размер:71.8 КБ
ID:5629713
                          Едната на пружината .... и една на амортисьора.....
                          (само да вметна че трита болта дето държат амортисьора за шасито са сменени с същите но с 5см дължина)
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10850884_10204286350016244_1052493717_n.jpg
Прегледи:1
Размер:88.1 КБ
ID:5629715
                          LZ1ICD
                          Иван - 08девет683едно883
                          VW GOLF4 1.8 4motion.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Лифт по неволя

                            няколко дни по-късно .... доста нерви .... алкохол и изпити и купони ..... дойде ред да сложим и задните !
                            при тях всичко беше сравнително по-лесно за монтаж.
                            разкачихме аморисьорите понеже астровите пружини са една идея по-високи от стандартните на киа и излизат по-трудно.... и монтирахме подложките.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10867230_10204286346376153_1988935890_n.jpg
Прегледи:1
Размер:67.5 КБ
ID:5629720Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10872475_10204286346456155_1378553897_n.jpg
Прегледи:1
Размер:61.1 КБ
ID:5629721
                            след това резнахме панхард щангата която повечето колеги правят раздвижна я удължихме с около 2см. (толкова беше луфта който се получи след като я разрязахме)
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10867081_10204286346096146_854266696_n.jpg
Прегледи:1
Размер:91.5 КБ
ID:5629719
                            И изникна проблема с късия ход на амортисьорите ..... при поставянето на астрови пружини и 6см подложка .... амортисьора се разпъна до край и нямаше никакъв ход..... решихме че на първо време ще удължим амортисьорите с 6см (колкото е подложката) но после докато седяхме и умувахме ни хрумна че вместо да удължаваме амортисьора можем просто да свалим ухото на което се закача горната част ..... и ето какво скалъпихме в бързината с парче винкел (6мм)
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10818974_10204286345536132_1946379072_n.jpg
Прегледи:1
Размер:87.0 КБ
ID:5629716Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10863728_10204286345376128_1570590691_n.jpg
Прегледи:1
Размер:71.4 КБ
ID:5629718Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10846549_10204286342496056_2117027247_n.jpg
Прегледи:1
Размер:108.3 КБ
ID:5629717
                            След като заварихме планката под стандартната .... дойде на точно 7см. колкото ни трябваше че дори и малко отгоре ....
                            Няма опасност да изпаднат пружините понеже са една идея по-големи от оригиналните и всичко е ОК
                            Последно редактирано от ivan_dice; 18-12-14, 23:33.
                            LZ1ICD
                            Иван - 08девет683едно883
                            VW GOLF4 1.8 4motion.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Лифт по неволя

                              И като капак на цялата тая история използвах времето докато Васил (майстора) си играе с подложките .... аз да си монтирам газовия инжекцион ....Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10859425_10204286573741837_196869924_n.jpg
Прегледи:1
Размер:138.8 КБ
ID:5629722Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10850601_10204286574701861_303804001_n.jpg
Прегледи:1
Размер:121.5 КБ
ID:5629723Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10846807_10204286573421829_294481055_n.jpg
Прегледи:1
Размер:126.9 КБ
ID:5629724
                              LZ1ICD
                              Иван - 08девет683едно883
                              VW GOLF4 1.8 4motion.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X