Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми по моята Киа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Лифт по неволя

    това са стандартни греди и си имат куки които се захващат на ръба на уплътнението под вратата ....
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bagajnik_tip_lapa_02.jpg
Прегледи:1
Размер:26.1 КБ
ID:5635801
    LZ1ICD
    Иван - 08девет683едно883
    VW GOLF4 1.8 4motion.

    Коментар


    • #32
      От: Лифт по неволя

      проблема не е по темата но да направя малко ЪП.
      днес докато си карах из града забелязах странно загряване да киата.... на моменти стрелката се качваше до това положение
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150719_161150.jpg
Прегледи:1
Размер:74.4 КБ
ID:5671497
      и след като започна да форсирам двигателя или тръгна да карам си идва на нормалното положение
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150719_161302.jpg
Прегледи:1
Размер:76.7 КБ
ID:5671498 ....възможно ли е виско перката да не работи като хората и от това да се получава тази температурна аномалия?!?
      LZ1ICD
      Иван - 08девет683едно883
      VW GOLF4 1.8 4motion.

      Коментар


      • #33
        От: Лифт по неволя

        Ти като форсираш високото върши работа
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #34
          От: Лифт по неволя

          Не знам какво е нормалното поведение на конкретния автомобил, ама общо взето механизма е:
          1. затворен термостат
          2. колата заграва, термостата отваря (самия термостат има малко "инерция", или ако щеш хистерезис, тоест като отвори при 90 например, после затваря при 80 да речем, ама за да отвори на 90 му трябва малко време да е на 90)
          3. радиатора се понапича, двигателя продължава да загрява, термостата продължава да отваря
          4. виското се обдухва от студения въздух и започва да зацепва (през точка 3 и 4 двигателя продължава да загрява)
          5. виското вече върти перката и охлажда антифриза в радиатора
          6. двигателя изстива, термостата започва да затваря - двигателя продължава да изстива през това време
          7. термостата е затворил, ама виското още върти перката
          8. виското спира да върти перката

          Та, целия тоя процес се случва постоянно във времето. Ако си в движение и на обороти процесите са плавни, и в крайна сметка системата застава в някакво равновесно състояние. Ако обаче външните фактори са динамични, получава се едно "клатене" между малко под номинала и малко над номинала. Като няма обороти, термостата трябва да отвори нацяло, а виското да зацепи нацяло за да започне да охлажда, а ако няма достатъчно обороти може и да не смогва. Разликата от двете снимки така на око е не повече от 10-ина градуса като темпратура. Изчакай по-нормални температури и виж дали пак се държи така. Не че изключвам проблем (пак - не познавам конкретния двигател), но може и да се притесняваш за няма нищо. Те по тоя повод на новите коли нарочно държат стрелката в средата, докато температурата е в определени граници, за да не се шашкаш.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            От: Лифт по неволя

            като цяло днес си беше доста горещ ден ....утре ще пробвам пак същата процедура но по-рано да не е напекло чак толкова...и ще пиша като видя какъв е резултата...понеже днес си беше доста топличко и бавното движение из града може да е причината за да не смогва виското... но все си мисля че не трябва да е така ....(а и за първи път виждам тая срелка да мърда над средата)
            LZ1ICD
            Иван - 08девет683едно883
            VW GOLF4 1.8 4motion.

            Коментар


            • #36
              От: Лифт по неволя

              Няма такъв филм стрелката да мърда от нормално положение,ако всичко е ОК,каквото и да правиш.
              Днес за пореден път карах по черно и то в най-голяма жега с доста ниска скорост.Когато му дойде времето виското си зацепва-/няма как да не се усети този шум от витлата,освен ако не е надута музиката/ и температурата,поне гледано по стрелката не мръдва даже и с милиметър.
              Незнам,други КИИ не съм карал,но моята откакто е с ново виско и чиста охл. с-ма си е така.

              Коментар


              • #37
                От: Лифт по неволя

                и моето виско е ново .... охладителната система преди беше профилактирана за последно преди 1 година с добавка и сега е заредена с 100% червен антифриз.... термостата си е ОК ... днес си направих пак същия опит . ..пускам климатика колата е на място и загрява по същия начин на празен ход ....в момента в който настъпиш газта и форсираш малко двигателя дори и да не е в движение .....стрелката пада на нормалното положение .....според мен виското е проблемно(нищо че е ново на 3 месеца)
                LZ1ICD
                Иван - 08девет683едно883
                VW GOLF4 1.8 4motion.

                Коментар


                • #38
                  От: Лифт по неволя

                  Първоначално публикуван от ivan_dice Преглед на мнение
                  исега е заредена с 100% червен антифриз.... )
                  Надявам се не концентрат!!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Лифт по неволя

                    само концентрат !!!!
                    проблема иде от ши*ания климатик.....
                    без него проблем НяМа .... което ме навежда на няколко въпроса:
                    1.малката перка пред радиаторите към климатика ли е?
                    2.ако е към климатика кога трябва да включва ....с включването на климатика или след това по някое време..... че при мен тая перка маи само за украса седи отпред ...
                    LZ1ICD
                    Иван - 08девет683едно883
                    VW GOLF4 1.8 4motion.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Лифт по неволя

                      Първоначално публикуван от ivan_dice Преглед на мнение
                      само концентрат !!!!
                      проблема иде от ши*ания климатик.....
                      без него проблем НяМа .... което ме навежда на няколко въпроса:
                      1.малката перка пред радиаторите към климатика ли е?
                      2.ако е към климатика кога трябва да включва ....с включването на климатика или след това по някое време..... че при мен тая перка маи само за украса седи отпред ...
                      Разреди си антифриза и после пак докладвай какво става.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Лифт по неволя

                        Първоначално публикуван от ivan_dice Преглед на мнение
                        ...и след като започна да форсирам двигателя или тръгна да карам си идва на нормалното положение...
                        Имал съм същия проблем, в крайна сметка оказа се износени лопатки на водната помпа, смених помпата, оригинална с метални лопатки и работата заспа

                        п.с. Аз също съм с розовия антифриз и задължително го разреди с дестилирана вода от аптеката, ще видиш големи положителни промени, не карай само с концентрат!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Лифт по неволя

                          от скромния ми опит до сега който имам с колите много се съмнявам в това което казваш ....всичките ми коли са пълни на 95% сам с антифриз и до сега винаги съм карал така по този начин и никога не съм имал проблем с течността....пак казвам: Няма климатик,няма проблем ....има климатик,има проблем .....имам много съмнения в перката пред радиаторите и съм на 99% убеден че от там е проблема понеже тая перка не сработва никога !!!
                          LZ1ICD
                          Иван - 08девет683едно883
                          VW GOLF4 1.8 4motion.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Лифт по неволя

                            Първоначално публикуван от ivan_dice Преглед на мнение
                            само концентрат !!!!
                            проблема иде от ши*ания климатик.....
                            Проблема иде от шибания неразреден антифриз. Разреди го 1:1 и проблем повече няма да имаш. Концентрата хем носи по-малко топлина (по-малка топлоемкост), хем е по-вискозен и по-бавно се движи.

                            Антифриз за -80 градуса категорично не ти трябва. HEPU G12+ разреден 1:1 издържа до -37, което е предостатъчно. А и при -37 не се вкочанясва, а става на вискозна каша.

                            ПП: И данни за неразреден изобщо не дават. Най-гъстото разреждане е 68% антифриз и 32% вода, и е за -69 градуса.
                            Последно редактирано от sparkybg; 20-07-15, 18:13.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Лифт по неволя

                              Първоначално публикуван от ivan_dice Преглед на мнение
                              от скромния ми опит...
                              Наистина е скромен. С тия течности, както и с всичко друго, просто се следват указанията на производителя. После, освен всичко друго, неразреден обикновен антифриз е нещо по-различно от неразреден G12+. В случая приказката "колкото повече - толкова повече" просто не работи. Ако сипя концентрат на тераното със сигурност ще се държи поне така, ако не и по-зле.

                              Разреди си антифриза и ще забравиш за проблемите. Така НЕ охлажда по-добре, а по-зле.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Лифт по неволя

                                Първоначално публикуван от ivan_dice Преглед на мнение
                                от скромния ми опит до сега който имам с колите много се съмнявам в това което казваш ....всичките ми коли са пълни на 95% сам с антифриз и до сега винаги съм карал така по този начин и никога не съм имал проблем с течността....пак казвам: Няма климатик,няма проблем ....има климатик,има проблем .....имам много съмнения в перката пред радиаторите и съм на 99% убеден че от там е проблема понеже тая перка не сработва никога !!!
                                При мен перката се включва с пускането на климатика.
                                .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                                Киа спортаж2000тди 98г
                                Ауди А3 1.9ТДИ
                                Каравана Аdria 390Q

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X