Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

    Първоначално публикуван от plamenpetrov Преглед на мнение
    Честито колега!! Пожелавам много безаварийни километри.
    Аз при регистрацията имах проблем с номера на двигателя. На много гадно место се намира и много трудно се вижда. Пожевалам ти дано да нямаш този проблем.
    Номера на двигателя са го видели след автомивка още първия път.
    Днес регистрацията през комисия е минала успешно! Не са пренабивали номера на рамата, единствено са казали, че е добре да се намаже с грес за да е защитен.
    Стартера го смениха понеделник с рециклиран - 120лв..
    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • #32
      От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

      Друг проблем, който може да възникне е с резевоара. На този модил е изцяло метален външен и корозира и то към гредата. Добре е да му се обърне внимание и да се обработи антикорозионно.

      Коментар


      • #33
        От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

        Днес се добрах до Киата и сега като се прибирах в полумрак забелязах странен проблем за който не бях сигурен в светло време.
        Когато колата е на ниски обороти светят слабо 3 лампи - за акумулатора, ръчната(спирачките) и бензиновата колонка. Когато набере обороти и мине 2000-2500 не светят, на празен ход светят слабо и с вдигане на оборотите намаляват. През деня ми струваше, че светят но е много слабо и се вижда по-ясно само на тъмно.
        От какво може да е? Хлабав ремък, лоша маса или друго?

        Иначе вчера ми сложиха ръчните хъбове и имам да черпя Игнат и Кольо, а днес ми пристигнаха новите гуми. Не успявам да се вредя за Киата от баща ми и не остава време да се видят проблемите с бензина и централното.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • #34
          От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

          Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
          ...Иначе вчера ми сложиха ръчните хъбове и имам да черпя Игнат и Кольо ...
          Хъбовете се сменят елементарно. Кажи сменихте ли гайките на главините? Ако не сте ги сменили, може да се пребиете. Не се шегувам.

          Чудно защо да светят и трите лампи... едновременно?

          Айде зареждането - то може да се замери. Ремък и маси.
          Тази на ръчната - провери нивото на спирачната течност. На казанчето има датчик за нивото.
          Дали няма протрит сноп с кабели някъде.
          Последно редактирано от bullet_pk; 28-10-14, 17:12.
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #35
            От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

            Не са сменяни. Само сменихме хъбовете, друго не сме пипали по киата.

            За кой точно гайки става въпрос-за тези които са на лагерите ли?
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #36
              От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

              За ръчната има и бутон някъде около лоста. Ако не се изключва пак ще свети постоянно. За нивото на течността трябва да е отделна лампа.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #37
                От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

                Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                Хъбовете се сменят елементарно. Кажи сменихте ли гайките на главините? Ако не сте ги сменили, може да се пребиете. Не се шегувам.

                Чудно защо да светят и трите лампи... едновременно?

                Айде зареждането - то може да се замери. Ремък и маси.
                Тази на ръчната - провери нивото на спирачната течност. На казанчето има датчик за нивото.
                Дали няма протрит сноп с кабели някъде.
                За гайките - Кольо сменя хъбовете. Спирачната течност е добре, когато мерихме напрежението - и то беше добре, мисля 14,6V, че даде.

                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                За ръчната има и бутон някъде около лоста. Ако не се изключва пак ще свети постоянно. За нивото на течността трябва да е отделна лампа.
                Лампите светят много слабо, през деня почти не се виждат и за това не бях сигурен до тази вечер. При ниски обороти и празен ход е най-силно(слабото) светене и вдигане на оборотите намалява, като след 2500 изобщо не се вижда да светят и по тъмно. Струва ми се, че най-силно свети бензиновата колонка, малко по-слабо акумулатора и още по-слабо за ръчната.
                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                Телефон - в профила!

                Коментар


                • #38
                  От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Не са сменяни. Само сменихме хъбовете, друго не сме пипали по киата.

                  За кой точно гайки става въпрос-за тези които са на лагерите ли?
                  Да.

                  Ето ръководство за смяна: http://warn.iwebcat.com/imgVD/WAR/60333c0-pn60247.pdf

                  Щом е 1995 г., тази кола би трябвало да е с инерционни автоматични хъбове (фиг.1). След 1998 г са вакуумни (фиг.2). Та при инерционните хъбове, самия хъб държи контра на гайката на главината (фиг. 6). При вакуумните, гайката е различна и се законтря от шайба с много отвори (фиг 7-9).

                  Когато махнеш инерционния хъб, гайката остава без контра и трябва да се замени със другия вид. Защото ще се саморазвие и колелото ще изпадне.

                  Ако случайно гайката е била с контрашайба (като на фиг. 9), то проблем няма.

                  Във форума вече има случай на отхлабено и почти паднало колело.

                  И не случайно AVM имат два комплекта за Кия - AVM 460 и AVM 460K. Вторите са комплект с необходимите гайки и шайби. За съжаление Китайците предлагат само първия вид
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • #39
                    От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

                    Ванка, разбра ли?
                    Намери си тези новите контри, и идвай да ги слагаме.

                    Що не са направили нещо вече познато, и работещо, а са измислили такова сложно нещо-хъба да държи контра на гайката...

                    Да, хъбовете бяха инерционни, тези с пружинката която обикаля по периферията.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

                      Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                      Струва ми се, че най-силно свети бензиновата колонка.
                      Иване,тая лампа ако не свети,нещо не е добре...
                      Нищо не мога,и нищо не знам...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

                        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                        Да.

                        Ето ръководство за смяна: http://warn.iwebcat.com/imgVD/WAR/60333c0-pn60247.pdf

                        Щом е 1995 г., тази кола би трябвало да е с инерционни автоматични хъбове (фиг.1). След 1998 г са вакуумни (фиг.2). Та при инерционните хъбове, самия хъб държи контра на гайката на главината (фиг. 6). При вакуумните, гайката е различна и се законтря от шайба с много отвори (фиг 7-9).

                        Когато махнеш инерционния хъб, гайката остава без контра и трябва да се замени със другия вид. Защото ще се саморазвие и колелото ще изпадне.

                        Ако случайно гайката е била с контрашайба (като на фиг. 9), то проблем няма.

                        Във форума вече има случай на отхлабено и почти паднало колело.

                        И не случайно AVM имат два комплекта за Кия - AVM 460 и AVM 460K. Вторите са комплект с необходимите гайки и шайби. За съжаление Китайците предлагат само първия вид
                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Ванка, разбра ли?
                        Намери си тези новите контри, и идвай да ги слагаме.

                        Що не са направили нещо вече познато, и работещо, а са измислили такова сложно нещо-хъба да държи контра на гайката...

                        Да, хъбовете бяха инерционни, тези с пружинката която обикаля по периферията.
                        Ми не разбрах. Аз ли съм кьорав не знам, ама гайки не виждам, само болтове.
                        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                        Телефон - в профила!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:190.9 КБ
ID:5620174

                          На картинката:

                          1) Това е гайката която притяга главината и лагерите към шенкела. Ако тази гайка се развие, то предното колело ще изхвърчи и ще поеме в неизвестна посока. С такава гайка в момента си ти.
                          2) Това алуминиевото е част от стария ти хъб, която вие сте махнали, за да можете да сложите ръчния. Тази част, освен другото, държи контра на гайката за да не се саморазвива.
                          3) На моделите след 1998 се монтират вакуумни хъбове. Те са с различна гайка - има две дупки с резби за болтчета.
                          4) Това с многото дупки е контра шайба, която се притяга с двете болтчета към гайката и пази от саморазвиване.

                          Та при монтажа на ръчни хъбове ти трябва да си намериш гайката 3 и шайбата 4. Тях ги има на всички Кии с новите решетки.

                          Ако не го направиш, ще се пребиеш някъде.

                          По-подробно и нагледно няма как да ти го обясня.
                          Nissan Terrano 2,7 TDI

                          Коментар


                          • #43
                            От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

                            Аз съм с инерционни. Кията ми е 2000г. Имах и маркучи за вакуум към главините, ама вакуум в тях няма. Та вече няма и маркучи.
                            Вакуумните имат две сърповидни мрежички на външните капачки.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

                              браво Ванка със здраве да я мъчиш по баирите на България и дано с плащането на колата си прежалил веднага щотото с жал тая кола не върви хахахха късмет и успех

                              Коментар


                              • #45
                                От: Първи джип вкъщи - Киа Спортидж

                                Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                                [ATTACH=CONFIG]750845[/ATTACH]

                                На картинката:

                                1) Това е гайката която притяга главината и лагерите към шенкела. Ако тази гайка се развие, то предното колело ще изхвърчи и ще поеме в неизвестна посока. С такава гайка в момента си ти.
                                2) Това алуминиевото е част от стария ти хъб, която вие сте махнали, за да можете да сложите ръчния. Тази част, освен другото, държи контра на гайката за да не се саморазвива.
                                3) На моделите след 1998 се монтират вакуумни хъбове. Те са с различна гайка - има две дупки с резби за болтчета.
                                4) Това с многото дупки е контра шайба, която се притяга с двете болтчета към гайката и пази от саморазвиване.

                                Та при монтажа на ръчни хъбове ти трябва да си намериш гайката 3 и шайбата 4. Тях ги има на всички Кии с новите решетки.

                                Ако не го направиш, ще се пребиеш някъде.

                                По-подробно и нагледно няма как да ти го обясня.
                                А размерите стандартни ли са, какви и от къде може да се намерят? Добре, че е форума да научи човек такива неща.
                                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                                Телефон - в профила!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X