Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От УАЗ на КИА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: От УАЗ на КИА

    Педала твърд ли е?Като запалиш кога омеква?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      От: От УАЗ на КИА

      Тази бутилка пред сервото не е ли за вакуумните хъбове?. Не мисля, че има общо със спирачките.

      Да не би да е като при мен - неправилно задействане на АБС-а? При мен в движение, при ниска скорост се чува сработването на помпата на АБС-а. Едно бучене такова отпред. Ако в този момент натисна спирачката - АБС-а сработва, педала рита и не спира както трябва, въпреки че нямам блокирало колело. Това се случва при потегяне - скорост до 10-20 км/ч. После лампата на АБС-а светва постоянно. Аз си имам спирачки и нямам АБС.

      Забележи - имаш ли такова бучене отпред преди още да си натиснал спирачката? След като ти се оправят спирачките, светва ли постоянно лампата на АБС-а?
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #18
        От: От УАЗ на КИА

        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
        Не мисля, че има общо със спирачките.

        ?
        Има разбира се, откъде иначе вакуум за сервото?

        Коментар


        • #19
          От: От УАЗ на КИА

          Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
          Тази бутилка пред сервото не е ли за вакуумните хъбове?. Не мисля, че има общо със спирачките.

          Да не би да е като при мен - неправилно задействане на АБС-а? При мен в движение, при ниска скорост се чува сработването на помпата на АБС-а. Едно бучене такова отпред. Ако в този момент натисна спирачката - АБС-а сработва, педала рита и не спира както трябва, въпреки че нямам блокирало колело. Това се случва при потегяне - скорост до 10-20 км/ч. После лампата на АБС-а светва постоянно. Аз си имам спирачки и нямам АБС.

          Забележи - имаш ли такова бучене отпред преди още да си натиснал спирачката? След като ти се оправят спирачките, светва ли постоянно лампата на АБС-а?
          Тези симптоми обикновено са от неработещ датчик на АБС-а.Може да е скъсан кабел,лоша връзка през някоя букса или ако си се опитвал да извадиш някой от предните датчици от шенкела да си го прецакал.Там си е терсене.Има начин,ама...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #20
            От: От УАЗ на КИА

            Не съм сигурен точно от какво е . Буските ги откачвах. Абсолютно чисти са вътре. Напръсках ги с контактен спрей - никаква промяна. Замервах съпротивлението на датчиците - еднакво е и при трите. Т.е. няма прекъсване след буксата. На моменти се оправя и работи коректно. Мисля си че е нещо по гривните и разстоянието на самите датчици.

            При мен - както и да е. Не разчитам на АБС-а. Просто ме дразни, че нещо не работи. Скоро ще си купя ръчни хъбове и ще ти се обадя да радясниш как се правят бронзовите втулки.

            Чудя се защо се задейства АБС-а на Вальо. Откривам сходства с моя проблем. При мен вакума се задържа доста дълго - два-три дена педала си остава мек на загасен двигател. Като цяло спира много добре
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • #21
              От: От УАЗ на КИА

              Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
              ... На моменти се оправя и работи коректно...
              На моменти контактува...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #22
                От: От УАЗ на КИА

                Днес ще проверя маркучите да не съ сцепени дали бутилката е здрава и кога омеква педала като запаля.
                Но се появи друг проблем вчера както си работи на тихи обороти и започна сама да си подава газ форсира се доста (почти до край) върнах ключа и после пак запалих и си заработи пак на тихи.
                От какво се форсира сама.

                Не от вакума със запалването педала на спирачките веднага омеква и след като изгаса двигатела още две натискания е мек.
                Последно редактирано от valio zila; 21-04-14, 11:06.

                Коментар


                • #23
                  От: От УАЗ на КИА

                  Самофорсирането е от ТПС,Горивна помпа или инсталацията да тях.Жилото на газта се закача за потенциометър(ТПС),който ако е здрав,размърдай буксата и кабелите към него.Ако почне сама да си дава газ,ще трябва да се ремонтира буксата и/или сменят кабелите.Ако не,може и да е 'гръмнал" ТПС-а.Ако и той не е ,може да е от помпата-това не е приятно...
                  Пипай смело там,имам блъснат турбодизел на части в сервиза,ако го закършиш ш'ти пращам каквото трябва...
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #24
                    От: От УАЗ на КИА

                    Соти мерси за информацията ако ми трябва нещо ще ти се обадя.
                    Днес минах 50км и нито един път не се опита да се форсира.
                    АБС-а мисла да му извада буксата и така да карам иначе ще ме предаде някаде дето най не очаквам.

                    Коментар


                    • #25
                      От: От УАЗ на КИА

                      Здравей Вальо...Много безаварийни с Кията...Искам да те питам за предните фланци.Разбрах ,че са 2.5 мм но какъв им е диаметъра...Искам да ми направят едни и на мен .
                      Kia Sportage 2.0 SOHC- KИЯ - пия само раКИЯ!

                      Коментар


                      • #26
                        От: От УАЗ на КИА

                        Първоначално публикуван от cancel Преглед на мнение
                        Здравей Вальо...Много безаварийни с Кията...Искам да те питам за предните фланци.Разбрах ,че са 2.5 мм но какъв им е диаметъра...Искам да ми направят едни и на мен .
                        Външния диаметър е 130мм а вътрешния мисля че беше между 70-80мм но стругара го направи на по капачката на амортесиора. Но 2.5см ми се виждат малко за мойте гуми трябваше поне 4см.

                        Коментар


                        • #27
                          От: От УАЗ на КИА

                          3 см е максимумът.Ако е повече,при провисване на колелото,вилицата ще скъса маншона на вътрешното каре.Смени пружините,от там можеш да изкрънкаш нЕкой и друг сантим...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #28
                            От: От УАЗ на КИА

                            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                            3 см е максимумът.Ако е повече,при провисване на колелото,вилицата ще скъса маншона на вътрешното каре.Смени пружините,от там можеш да изкрънкаш нЕкой и друг сантим...
                            Верно сега се сещам като зглобявах горния краи на вилицата при болтовете бяха почти докачили в маншона на вътрешното каре.
                            Спирам с подложките а какви прожини да ползвам от пред да не съ много твърди че задните са от омега комби и са доста твърди може би трябваше да пробвам от астра комби.

                            Коментар


                            • #29
                              От: От УАЗ на КИА

                              Аз някога,докато бях с независимото окачване сложих от Транспортер Т3. 5мм са по-широки,но ако намериш няма да съжаляваш.Ако не-МБ 124...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #30
                                От: От УАЗ на КИА

                                Соти, а тези пружини как променят возията? Става ли по-твърда предницата?
                                Nissan Terrano 2,7 TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X