Тази бутилка пред сервото не е ли за вакуумните хъбове?. Не мисля, че има общо със спирачките.
Да не би да е като при мен - неправилно задействане на АБС-а? При мен в движение, при ниска скорост се чува сработването на помпата на АБС-а. Едно бучене такова отпред. Ако в този момент натисна спирачката - АБС-а сработва, педала рита и не спира както трябва, въпреки че нямам блокирало колело. Това се случва при потегяне - скорост до 10-20 км/ч. После лампата на АБС-а светва постоянно. Аз си имам спирачки и нямам АБС.
Забележи - имаш ли такова бучене отпред преди още да си натиснал спирачката? След като ти се оправят спирачките, светва ли постоянно лампата на АБС-а?
Тази бутилка пред сервото не е ли за вакуумните хъбове?. Не мисля, че има общо със спирачките.
Да не би да е като при мен - неправилно задействане на АБС-а? При мен в движение, при ниска скорост се чува сработването на помпата на АБС-а. Едно бучене такова отпред. Ако в този момент натисна спирачката - АБС-а сработва, педала рита и не спира както трябва, въпреки че нямам блокирало колело. Това се случва при потегяне - скорост до 10-20 км/ч. После лампата на АБС-а светва постоянно. Аз си имам спирачки и нямам АБС.
Забележи - имаш ли такова бучене отпред преди още да си натиснал спирачката? След като ти се оправят спирачките, светва ли постоянно лампата на АБС-а?
Тези симптоми обикновено са от неработещ датчик на АБС-а.Може да е скъсан кабел,лоша връзка през някоя букса или ако си се опитвал да извадиш някой от предните датчици от шенкела да си го прецакал.Там си е терсене.Има начин,ама...
Не съм сигурен точно от какво е . Буските ги откачвах. Абсолютно чисти са вътре. Напръсках ги с контактен спрей - никаква промяна. Замервах съпротивлението на датчиците - еднакво е и при трите. Т.е. няма прекъсване след буксата. На моменти се оправя и работи коректно. Мисля си че е нещо по гривните и разстоянието на самите датчици.
При мен - както и да е. Не разчитам на АБС-а. Просто ме дразни, че нещо не работи. Скоро ще си купя ръчни хъбове и ще ти се обадя да радясниш как се правят бронзовите втулки.
Чудя се защо се задейства АБС-а на Вальо. Откривам сходства с моя проблем. При мен вакума се задържа доста дълго - два-три дена педала си остава мек на загасен двигател. Като цяло спира много добре
Днес ще проверя маркучите да не съ сцепени дали бутилката е здрава и кога омеква педала като запаля.
Но се появи друг проблем вчера както си работи на тихи обороти и започна сама да си подава газ форсира се доста (почти до край) върнах ключа и после пак запалих и си заработи пак на тихи.
От какво се форсира сама.
Не от вакума със запалването педала на спирачките веднага омеква и след като изгаса двигатела още две натискания е мек.
Последно редактирано от valio zila; 21-04-14, 11:06.
Самофорсирането е от ТПС,Горивна помпа или инсталацията да тях.Жилото на газта се закача за потенциометър(ТПС),който ако е здрав,размърдай буксата и кабелите към него.Ако почне сама да си дава газ,ще трябва да се ремонтира буксата и/или сменят кабелите.Ако не,може и да е 'гръмнал" ТПС-а.Ако и той не е ,може да е от помпата-това не е приятно...
Пипай смело там,имам блъснат турбодизел на части в сервиза,ако го закършиш ш'ти пращам каквото трябва...
Соти мерси за информацията ако ми трябва нещо ще ти се обадя.
Днес минах 50км и нито един път не се опита да се форсира.
АБС-а мисла да му извада буксата и така да карам иначе ще ме предаде някаде дето най не очаквам.
Здравей Вальо...Много безаварийни с Кията...Искам да те питам за предните фланци.Разбрах ,че са 2.5 мм но какъв им е диаметъра...Искам да ми направят едни и на мен .
Здравей Вальо...Много безаварийни с Кията...Искам да те питам за предните фланци.Разбрах ,че са 2.5 мм но какъв им е диаметъра...Искам да ми направят едни и на мен .
Външния диаметър е 130мм а вътрешния мисля че беше между 70-80мм но стругара го направи на по капачката на амортесиора. Но 2.5см ми се виждат малко за мойте гуми трябваше поне 4см.
3 см е максимумът.Ако е повече,при провисване на колелото,вилицата ще скъса маншона на вътрешното каре.Смени пружините,от там можеш да изкрънкаш нЕкой и друг сантим...
3 см е максимумът.Ако е повече,при провисване на колелото,вилицата ще скъса маншона на вътрешното каре.Смени пружините,от там можеш да изкрънкаш нЕкой и друг сантим...
Верно сега се сещам като зглобявах горния краи на вилицата при болтовете бяха почти докачили в маншона на вътрешното каре.
Спирам с подложките а какви прожини да ползвам от пред да не съ много твърди че задните са от омега комби и са доста твърди може би трябваше да пробвам от астра комби.
Коментар