Привет на всички! Имам два проблема по мойта Киа които се надявам да разрешим заедно.1-проблем е придърпване на 1500об.независимо на коя скорост съм без 1-ва.2-ри проблем е лагера на главината той периодично на 3-4 дена получава луфт,затягам гайката,законтрям и пак се получава този луфт а гайката не е мръднала.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблеми с Киа
Свий
X
-
От: Помогнете
Не съм компетентен, но ако искаш да помогне някой който не разчита на канче с боб или обаждане до гадателката Елена, е добре да напишеш за кой мотор става на въпрос, ако е бензин дали е с газова уредба, обикновена или инжекцион, свети ли чека и такива неща.
УспехСтрахът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...
-
От: Проблеми с Киа
Първоначално публикуван от niksan8207 Преглед на мнениетурбото се включва на 2000об.
Коментар
-
От: Проблеми с Киа
Първоначално публикуван от niksan8207 Преглед на мнениеПривет на всички! Имам два проблема по мойта Киа които се надявам да разрешим заедно.1-проблем е придърпване на 1500об.независимо на коя скорост съм без 1-ва.2-ри проблем е лагера на главината той периодично на 3-4 дена получава луфт,затягам гайката,законтрям и пак се получава този луфт а гайката не е мръднала.
По втория проблем колкото повече стягаш гайката на главината,толкова повече луфт ще получаваш още след 200-300км.-/казано накратко имаш превъртял лагер в главината/.Нужно е разглобяване,смяна на главината с нова и съответно нови лагери,семеринги и т.н.Последно редактирано от Янко Желязков; 25-08-12, 10:21.
Коментар
-
От: Проблеми с Киа
Здравейте колеги!Днес ми се лучи нещо странно.При скорост 50-60км/ч при преминаване по леки неравности/изсъхнал бетон върху асфалта вероятно паднал от някой бетоновоз/ двигателя си смени "гласа",появи се нещо като свистене и загуби мощност.Отидох при мой приятел-монтьор и след кратък оглед ми каза да изгася двигателя.След около 10-15мин.запалих и...всичко беше наред-нямаше свистене и мощността си беше нормална.Попитах каква е причината за това и пича ми каза че най-вероятно клапана на турбото е изпуснал понеже налягането му дошло в повече.Понеже не съм запознат много искам да питам по знаещите-възможно ли е това и може ли да има друга причина.Често ли е срещан този проблем ако това е проблем и трябва ли да взема някакви мерки?Няма лоши автомобили - има лоши шофьори
Коментар
-
От: Проблеми с Киа
Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнениеДа разбирам ли,че ти е блокирал уестгейта от дупка?Кия Спортидж 2000тди
Всеки шут отзад-е крачка на пред
Коментар
-
От: Проблеми с Киа
Колега имах го същия проблем -при друсване в дупка се чува страннен шум и губи мощност.Гасиш палиш и няма проблеми.Проблема е точно в този клапан на турбото.Те са два .Едно маркуче идва от турбото и влиза в този клапан, от него излиза друго маркуче и отива в другия клапан който се намира от дясно ,от втория клапан излиза маркуче и отива в егр-а.Двата клапана са абсолютно еднакви.Не е проблем и така да си караш.Аз при мен проблема го реших като размених двата клапана ,защото съм със затапен егр и втория не го ползвам фактически.Същия проблем съм го наблюдавал и при мерцедес дизел.При почти всички дизели ги има тези клапани и са два еднакви.Бях гледал цена за нов клапан но ми казаха страшна сума и се отказах.Провери планката дето е хванат клапана за нея да не се е разхлабила ,щото при мен беше.Поздрави.
Коментар
-
От: Проблеми с Киа
Аз също го имам този проблем с клапана,веднъж заради това щях да се пребия. Наел съм се яко и тръгвам да изпреварвам и точно тогава почват някакви неравности по пътя и от тръскането колата загуби мощност, насреща ми идва ТИР, немога да не върна и в моето платно и давай в насрещния банкет...,добре че беше широчък. На мене ми обясниха че някаква пружинка вътре вече е "омекнала" и от там идвала белята
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар