Колеги,дайте акъл.От две седмици имам миниатюрен проблем с джипката,ама перфекционист като мен го дразни.Значи колата зимата при минус 23 ми палеше на четвърт секунда.Сега сутрин пак е нормално.Обаче като я паля топла,върти 2-3 секунди,абе не е както трябва.И ме вбесява.Слагах хубава добавка Лики Моли за дюзи,ефект няма,проблема не е в дюзите.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Киа Соренто 2.5 ЦРДИ -трудно палене на топъл двигател
Свий
X
-
От: Киа Соренто 2.5 ЦРДИ -трудно палене на топъл двигател
Компресията е перфектна,мотора е на 170 хил.,колата е купувана от тук и е обслужвана редовно.А и е карана добре.Няма абсолютно никакъв дерт,много върви,а и е с пауърбокс.Карам само с нафта от Ромпетрол.Може ли да е от дюзи,не ми се вярва.То не,че има проблем де,ама малко ме дразни.
Коментар
-
От: Киа Соренто 2.5 ЦРДИ -трудно палене на топъл двигател
99% дюза.
Имах същият проблем на пунтото.
Когато мотора е горещ и нафтата е по "тънколивка".
При мен проблема беше в клапана за обратна нафта на две от дюзите.
Когато дам на контакт и от обратната нафта почваше да капе.
На диагностика е виждаше как при въртене на стартер, налягането в горивната рейка се вдига 220....230...240...250 и тогава чак компа пуска дюзите и колата пали.
Смених клапаните на двете дюзи и 3г и 40000км нямам проблем с паленето.
Иам една тема за киа пусната от мен и там можеш май да видиш как се отваря дюза на соренто.
Коментар
-
От: Киа Соренто 2.5 ЦРДИ -трудно палене на топъл двигател
Колега и аз си го помислих това за филтъра като вариант.И понеже сложих един от Евросервиза,като им знам "качествените" части...напълно възможно е.И без това скоро съм за смяна на масло,и този път съм си взел 5 на 30 Лики Моли.Никаква полусинтетика повече!И като казах масло,да споделя нещо важно за всички.НЕ СЛАГАЙТЕ МАСЛО КАСТРОЛ!!! Пълно менте е,може да ви скапе мотора.Турско или румънско е в България.Брат ми миналата седмица сменя на Ланд Крузера маслото,5 на 30 Кастрол.Значи лампата за маслото му светеше поне 5 секунди след като запали.Обясниха му,че най-вероятно е от калпав филтър.Сложиха му оригинален Тойота.Същата работа.А колата е на 120 хил.км.,читава отвсякъде,2005 година,купувана от тук от приятел.Накарах го да си купи Лики Моли 5 на 40 Лонглайф.Лампата угасва веднага!
Коментар
-
От: Киа Соренто 2.5 ЦРДИ -трудно палене на топъл двигател
Все си мисля,че не е дюза бе хора.Колата ми е пушка,грам не изпушва,ама грам.Понеже е чипосана върви като луда,казвам ви.Днес я напънах на извънградско,на 3-та я шпорнах до 4500 оборота.Дърпа яко,не губи мощност във високи обороти.Един от признаците на отишла си дюза е загубата на мощност във високите обороти.Нямам такъв проблем...Утре ще я закачат и ще видим,така само гадаем.
Коментар
-
От: Киа Соренто 2.5 ЦРДИ -трудно палене на топъл двигател
Да бе колега,ама понякога и майсторите в сервизите грам не знаят какво правят.Нали знаеш,питай патило...Майната му,без това вече ме влече към немски лимузини от високия клас.Та може и в някой бартер да я вкарам и да доплатя за нещо големичко,ще видим.
Коментар
-
От: Киа Соренто 2.5 ЦРДИ -трудно палене на топъл двигател
А бе един приятел ми каза ;Ако се качиш на джип на друга кола няма да се качиш;Еми поне за мен е прав.И ми се струва че ти много бързо вдигна белия байрак.Попитай тук-там,порови се,и не бързай да отписваш Сорентото.Това е лично мое мнение.УспехНяма лоши автомобили - има лоши шофьори
Коментар
-
От: Киа Соренто 2.5 ЦРДИ -трудно палене на топъл двигател
Е,не колега,аз си го харесвам Сорентото.Здрава машина е,а и дърпа хубаво.Днес я закарах на компютърна диагностика.Значи всичко е ОК.Налягането на помпата перфектно,дюзите добре,едната със съвсем малко отклонение.Днес си взех комплект филтри,хубави.Като ми остане време ще сменя маслото и ще видим с новия горивен филтър как ще е.Мисля,че ще се оправи.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар