Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Chevrolet

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Трябва да призная, че газовата уредба монтирана на Блейзъра, преди да го купя, бе изпълнена по най-бруталния начин - все едно са захранили с газ карбураторен двигател. Разпръсквача на газта с диаметър около 10 см бе монтиран над фабричната дроселова клапа и подтискаше прекрасно входящия поток въздух. След като го махнах изведнъж двигателят започна да диша нормално, появи се приятно ръмжене в целия диапазон на обороти, осезаемо се увеличи мощността, а оттам дойде хубавото усещане на превъртащи и свирещи гуми при рязко ускоряване. Засега съм само на бензин, просто колата се отпуши и стана много приятна за хулиганско каране в града.
    ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
    д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

    Коментар


    • #32
      честито , колко гори на банзин ако не е тайна ......

      Коментар


      • #33
        Градско - 17л/100, извънградско все още не съм го карал на дълги разстояния, най-вероятно - 15л/100.
        ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
        д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

        Коментар


        • #34
          Не е ли много това..?
          Не ме е страх от големи разходи - страх ме е от малки приходи!
          Най-добрият ром е студеният ром!
          Кралско правило : Със камила може,с камилар - не!!!

          Коментар


          • Bat_Pepo
            Bat_Pepo коментира
            Редактиране на коментар
            Всъщност май не е,даже си е нормално ако го понастъпваш. Аз гледам от мойта камбанарийка,та затова се очудих отначало...

        • #35
          Миналия месец успешно смених оригиналната скоростната 4L60-E със същата втора ръка. Това упражнение бе продиктувано от съществуващи наследени проблеми в този агрегат от предишни собственици. Греене на маслото, приплъзване на сегменти в кутията както и неприятни удари при превключване между първа и втора когато прегрее флуида. Само след 1000 км. експлоатация маслото в кутията бе придобило тъмно кафяв цвят и миришеше лошо.
          За късмет "новата" скоростна кутия се оказа читава, с поведение много по-добро от очакваното до този момент, динамиката се подобри значително като това се усеща най-много в диапазона обороти 3000 - 4000. Да не говорим за "kick-down" функцията, като се натисне газта рязко до ламарината колата просто полудява.
          Ето няколко снимки на старатa скоростна кутия.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200804_200023.jpg
Прегледи:386
Размер:351.9 КБ
ID:6632088Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200804_195815.jpg
Прегледи:383
Размер:446.9 КБ
ID:6632089
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200804_195903.jpg
Прегледи:383
Размер:450.0 КБ
ID:6632090
          ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
          д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

          Коментар


          • #36
            и аз го правих това упражнение със смяната преди време, само информативно - откъде намери кутията и за колко пари?
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • #37
              За късмет от България, едно момче от Ямбол продава Blazer на части, с докарването до София с куриер общо излезе около 1000 лв.
              ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
              д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

              Коментар


              • IvanIvanovi
                IvanIvanovi коментира
                Редактиране на коментар
                да, редки са и си трябва късмет, първо да намериш здрава, второ да не е безбожно скъпа

            • #38
              В изминалата седмица успешно реших проблем с дефектирал MAF сензор ( дебитомера на въздух ). Светна чека и се появиха грешки - P0171, P0174: System too Lean ( Bank1, Bank2 ). Оказа се, че сензорът е дефектирал от старост, на корпуса имаше хубава пукнатина в пластмасата. След смяна с нов нещата се върнаха към обичайното положение.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200905_125219.jpg
Прегледи:305
Размер:385.3 КБ
ID:6641857
              ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
              д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

              Коментар


              • #39
                Като цяло ремонтите по моя Блейзър приключиха, оттук нататък ще продължа с тунинг процедури. Основната ми идея е джипът да върви все по-добре и да харчи все повече, разбира се. Който има някакви идеи по въпроса моля да сподели в темата. Тунинг опит, който вече е изпитан на други машини ще бъде добре дошъл. Всякакви други шантави идеи може да предлагате тук.
                ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
                д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

                Коментар


                • #40
                  Първоначално публикуван от beetle Преглед на мнение
                  ...Основната ми идея е джипът да върви все по-добре и да харчи все повече, разбира се. Който има някакви идеи по въпроса моля да сподели в темата....
                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:unnamed (1).jpg Прегледи:0 Размер:25.6 КБ ID:6645782
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • #41
                    За турбинки или компресор мислил ли си ?

                    Предполагам, че би трябвало да има готови китове с компресор, а ако ти се турбинира, по-изгодно ще е всичко да се изработи тук според трубината/ите която/ито ще ти хареса/т.
                    Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 15-09-20, 22:17.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #42
                      За турбиниран двигател съм си мислил от доста време, даже напправих просто проучване - има ли фабричнно произведени такива?, отворът беше: GMC - Typhoon. За съжаление тази кола е рядкост: около 4500 бройки, произведени между 1991 г. и 1993 г. Двигателят е модифициран 4.3 L Vortec с турбо на Mitsubishi, постига 280 кс и 480 Нм. Ускорение 0-100 км/ч за 5,3 с. Голям хулиган ...
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17247004-1993-gmc-typhoon-std.jpg
Прегледи:266
Размер:231.5 КБ
ID:6646751
                      ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
                      д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

                      Коментар


                      • s_s1
                        s_s1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Интересна машина. Първоначално ми се стори невероятно за 5 секунди да достигне 100 км/ч само със 280 к.с. и тегло от 1700 кг. Помислих, че това постижение е достигнато след силов тунинг.. Имам 2005 jeep grand cherokee 5.7 hemi, и с 236 к.с и долу горе същите килограми от 0 до 100км/ч се случва за близо 8 сек. Та за това ми се струва невероятно.

                      • Bogoljub Gagic
                        Bogoljub Gagic коментира
                        Редактиране на коментар
                        ОбРъкал си конските силЕ - не 236, а 326

                    • #43
                      Твоят мотор го виждам с две IHI-та от дизелова W210. Мънички са, а и предвид управлението им, могат да стоят отворени до някакви обороти, като лесно тръгват заради размера.
                      Май, че двигателят ти беше нещо около 9:1, което ще рече, че 0.5÷0.7bar за оптимизация ще му заспят без да го зорят.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #44
                        На първо време мисля, че трябва да се оптимизира входа на двигателя, например спортен въздушен филтър от "Ram Air" или "K&N".
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Ram Air_ColdAir.jpg
Прегледи:229
Размер:25.4 КБ
ID:6647417Натиснете снимката за да я уголемите

Име:K&N_ColdAir.jpg
Прегледи:221
Размер:17.8 КБ
ID:6647418
                        ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
                        д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

                        Коментар


                        • #45
                          При последния тунинг монтирах 2 бр. дебели фланци ( 6 см.) на задния мост за да разширя и изравня външната страна на гумите с нивото на веждите. Ефектите са два, първо визуално много добре се връзват нещата и второ страничната стабилност осезаемо се подобри, особено при влизане със скорост в завой.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0087.JPG
Прегледи:207
Размер:467.5 КБ
ID:6675810
                          ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
                          д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X