Трябва да призная, че газовата уредба монтирана на Блейзъра, преди да го купя, бе изпълнена по най-бруталния начин - все едно са захранили с газ карбураторен двигател. Разпръсквача на газта с диаметър около 10 см бе монтиран над фабричната дроселова клапа и подтискаше прекрасно входящия поток въздух. След като го махнах изведнъж двигателят започна да диша нормално, появи се приятно ръмжене в целия диапазон на обороти, осезаемо се увеличи мощността, а оттам дойде хубавото усещане на превъртащи и свирещи гуми при рязко ускоряване. Засега съм само на бензин, просто колата се отпуши и стана много приятна за хулиганско каране в града.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Chevrolet
Свий
X
-
Миналия месец успешно смених оригиналната скоростната 4L60-E със същата втора ръка. Това упражнение бе продиктувано от съществуващи наследени проблеми в този агрегат от предишни собственици. Греене на маслото, приплъзване на сегменти в кутията както и неприятни удари при превключване между първа и втора когато прегрее флуида. Само след 1000 км. експлоатация маслото в кутията бе придобило тъмно кафяв цвят и миришеше лошо.
За късмет "новата" скоростна кутия се оказа читава, с поведение много по-добро от очакваното до този момент, динамиката се подобри значително като това се усеща най-много в диапазона обороти 3000 - 4000. Да не говорим за "kick-down" функцията, като се натисне газта рязко до ламарината колата просто полудява.
Ето няколко снимки на старатa скоростна кутия.
ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701
Коментар
-
За късмет от България, едно момче от Ямбол продава Blazer на части, с докарването до София с куриер общо излезе около 1000 лв.ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701
Коментар
-
В изминалата седмица успешно реших проблем с дефектирал MAF сензор ( дебитомера на въздух ). Светна чека и се появиха грешки - P0171, P0174: System too Lean ( Bank1, Bank2 ). Оказа се, че сензорът е дефектирал от старост, на корпуса имаше хубава пукнатина в пластмасата. След смяна с нов нещата се върнаха към обичайното положение.
ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701
Коментар
-
Като цяло ремонтите по моя Блейзър приключиха, оттук нататък ще продължа с тунинг процедури. Основната ми идея е джипът да върви все по-добре и да харчи все повече, разбира се. Който има някакви идеи по въпроса моля да сподели в темата. Тунинг опит, който вече е изпитан на други машини ще бъде добре дошъл. Всякакви други шантави идеи може да предлагате тук.ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701
Коментар
-
Първоначално публикуван от beetle Преглед на мнение...Основната ми идея е джипът да върви все по-добре и да харчи все повече, разбира се. Който има някакви идеи по въпроса моля да сподели в темата...."Искате да сте руснаци и да тропате турска чалга - ще ви се получи" ©️
Коментар
-
За турбинки или компресор мислил ли си ?
Предполагам, че би трябвало да има готови китове с компресор, а ако ти се турбинира, по-изгодно ще е всичко да се изработи тук според трубината/ите която/ито ще ти хареса/т.Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 15-09-20, 22:17.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
За турбиниран двигател съм си мислил от доста време, даже напправих просто проучване - има ли фабричнно произведени такива?, отворът беше: GMC - Typhoon. За съжаление тази кола е рядкост: около 4500 бройки, произведени между 1991 г. и 1993 г. Двигателят е модифициран 4.3 L Vortec с турбо на Mitsubishi, постига 280 кс и 480 Нм. Ускорение 0-100 км/ч за 5,3 с. Голям хулиган ...
ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701
Коментар
-
Интересна машина. Първоначално ми се стори невероятно за 5 секунди да достигне 100 км/ч само със 280 к.с. и тегло от 1700 кг. Помислих, че това постижение е достигнато след силов тунинг.. Имам 2005 jeep grand cherokee 5.7 hemi, и с 236 к.с и долу горе същите килограми от 0 до 100км/ч се случва за близо 8 сек. Та за това ми се струва невероятно.
-
ОбРъкал си конските силЕ - не 236, а 326
-
-
Твоят мотор го виждам с две IHI-та от дизелова W210. Мънички са, а и предвид управлението им, могат да стоят отворени до някакви обороти, като лесно тръгват заради размера.
Май, че двигателят ти беше нещо около 9:1, което ще рече, че 0.5÷0.7bar за оптимизация ще му заспят без да го зорят.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар