Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въртян километраж.....как да разберем?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въртян километраж.....как да разберем?

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Ако визираш споменатия от мен, то той, както съм уточнил и в самия ми пост, се занимава с автоключове и всичко покрай тях, при това съвсем легално. Стигнал е до положението да не се занимава със селски глупости на автоджамбази.

    Фактурата, картотеката... Колко коли имат това? Нищожен процент. Купувал съм 3 досега, и нито една не го е имала, пък не съм имал проблеми никакви. Просто тезата, която защитавам е че няма смисъл да се гледат километрите, дори и да не са манипулирани. Аз просто съм свикнал да не гледам там. Огледай, ако не си в час вземи доверен човек или иди в доверен сервиз. Качи се, запали, покарай. Качи я на канал и огледай отдолу, както и интериора и двигателя. Ако продавача откаже нещо от това, тегли му една дългосвиреща и толкоз.

    Сервизните книжки вече и те се манипулират, та също не са никаква гаранция.

    Отделно из интернет има достатъчно информация за типичните проблеми на почти всеки модел кола, и купища друга информация. Това и трябва да се гледа.

    Добре поддържана кола, дори на 300000км, пак си се държи стегнато, без луфтове никъде, без скърцания, хруптене, трудно палене, изтичане на течности и прочие.


    1. Колега, казвам, че съм прочел в темата, а не те цитирам.
    2. На 100% съм съгласен с теб, че километрите не са от значение, щом колата е карана правилно и е обслужвана редовно. Аз самия също никога не гледам километрите, а състоянието, дадох пример с тогавашния ми W124 - 300D, който беше на 1 300 000.
    Така. Нека сега да отговоря на колегата по-горе. Като казвам ''фактури от фирмен сервиз'' нито за миг и през ум не ми минава това какво се твори в българските сервизи и фирмени дилъри - официални и изключителни. Момчета, не ми е приятно да го кажа, но в милата ни Родина нищо не е истинско и всеки прави, каквото му се иска. Тук в Европа не е така. В автосервизите и центровете за ГТП /тук се прави веднъж на 2 години/ нещата са безкомпромисни и дисциплината е абсолютна. Защото като стане катастрофа и кълбото започне да се разплита за да се види кой зет, кой сват, искам да ви кажа, че полицията, следствието и най-вече Съда са толкова жестоки, че да ти се доповръща. Няма прошка за никого, та ако ще да се казваш Карамански, Гайтански, Маймунски, или да речем Станишев. Автомонтьра, претупал колата отива в затвора. Същото очаква и оня от ГТП-то.
    АБСОЛЮТНО НЕВЪЗМОЖНО е да иде колата в сервиз и за това да не се издаде документ с номер. Разберете - тук всеки си пази хляба и на никой не му се 'оди у панделата. Тук Държавата те прегазва, та ако ще и да си Генералния Директор на Газ дьо Франс. Ето това имам предвид - купуваш кола в Германия, гледаш да има Scheckheftgepflegt, после взимаш всички документи и отиваш в сервиза, който я е обслужвал /нали там пише кой е сервиза, адрес, телефон ...../. Като идеш на място искаш да ти изкарат от компютъра пълна ........... на френски се казва historique d'entretien - история на обслужването. Правил съм такъв документ, става за няколко минути и тогава вече купувай със затворени очи. Ако не се лъжа колегата иска да купува от Германия, нали? В предишния ми пост съм писал какво трябва да се направи. А вече съвсем друг е въпроса, че в българските сервизи наш'те тарикати нямат такава практика. Няма и да имат, докато шуробаджанащината се шири и е в сила приказката ''абе моя човек в сервиза /или КАТ/ ще оправи нещата - ще превъртим километража, ще попренабием някой и друг номер, ша бутнем бакшишец и готово''. Те точно поради такива едни причини Европа ни /ви/ изплющя няколко червени картона. Жалко за потребителите.Сега нещо друго - аз изрично казвам ФАКТУРИ, а не СЕРВИЗНА КНИЖКА, защото сервизната книжка се подправя, но фактура - абсурд. Колегата не ме е разбрал.
    И престанете да се хвърляте на нови, лъскави кочини! Разберете най-после, че хубавите коли са до 1998-1999. Оттам насетне всичко е пластмаса и помия! Така като се замисля /понеже извършвам и пътна помощ/ по-голямата част от колите, които съм депанирал са модели след 2000 година. Старите трактори са в пъти по-добри и безотказни.
    Последно редактирано от мишоци; 11-06-10, 23:17. Причина: правопис
    Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
    Само DIESEL !!!

    Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

    Коментар


    • #32
      От: Въртян километраж.....как да разберем?

      Аз съм въртял километражите на няколко коли.Искам да изкажа едно мое наблюдение,на никоя от колите после показанията за максималната скорост не са верни,ако преди манипулацията ,колата вдигаше 205 -например,след това спокойно вдигам например 220км./ч.

      Коментар


      • #33
        От: Въртян километраж.....как да разберем?

        Виж на колко години е и умножи по 30 000/година. Няма да се излъжеш много.
        Аз си купих кола на 1 година и беше на реални 65 000 км. но после жена ми навъртя 15 000 за три години. При всеки случай е различно.

        п.п. Какво се чудиш толко все пак не купуваш бентли за 200 000лв?

        Коментар


        • #34
          От: Въртян километраж.....как да разберем?

          На 99,9% не можеш да разбереш, просто гледай общото състояние на автомобила и от там си вади изводи за километрите, макар че има коли на много километри но пък са много запазени. Въпрос на късмет.

          Коментар


          • #35
            От: Въртян километраж.....как да разберем?

            Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
            Аз си купих кола на 1 година и беше на реални 65 000 км. но после жена ми навъртя 15 000 за три години. При всеки случай е различно.

            п.п. Какво се чудиш толко все пак не купуваш бентли за 200 000лв?
            Нали точно за това става цялата работа - просто хората толкова жестоко гледат километража и толкова грамадно значение му отдават, че да ти умре коня от гъдел. Също както може да има коли с малко км., които са в трагично състояние, така може да има и коли с няколкостотин хиляден километраж в отлично състояние. Затова е важно да се гледа състоянието, а не километрите. Един мой бивш работодател тук във Франция се купи чисто ново Ауди А8 и на 75 000 км. колата вече беше гробница, щото оня караше като идиот, пушеше вътре, пепеляк навсякъде, ожулена каросерия, качване на тротоари и други такива 'убави работи. И като тръгна да го продава - 6 месеца няма продаване бараката. И от 40 000 евро слезе на 25 000. Ами те хората не са кауни, то се вижда кога е пазено и кога е газено.
            Последно редактирано от мишоци; 13-06-10, 12:52. Причина: допълнение
            Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
            Само DIESEL !!!

            Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

            Коментар


            • #36
              От: Въртян километраж.....как да разберем?

              Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
              ...Какво се чудиш толко все пак не купуваш бентли за 200 000лв?.....

              Незнам за теб,но за мен 5-6 хиляди евро са доста пари.

              Аз мисля че каквото имаше да науча по въпроса, вече го научих.........за което благодаря на всички които се включиха.Дано да попадна на добър екземпляр.То си е късмет.Аз пари и сили за хубав оглед на колата(в хубав сервиз) няма да пестя,пък каквото сабя покаже.....Още веднъж.....блгодаря на всички.
              Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
              0877стоидевет215–Радослав

              Коментар


              • #37
                От: Въртян километраж.....как да разберем?

                Отваряш мобиле .де и приблизително глидаш там на колко км са колите които се продават там ,естествено ,че има разлики ,но това ти е една база на която можеш да стъпиш.Това което Мишо написа е абсолютно вярно само ,че тези коли са по скъпи.Обикалянето,спането и храната ,прегледът в сервиза също струва пари и си направи сметката как ще ти се върже.Може да намериш добър и евтин екземпляр от частно лице, но е обикаляне и търсене . Имай предвид, че нашите джомбази ,поляци и румънци обикалат като хиени.
                Последната мода за по скъпите коли е, да се купуват от Италия и да се регистрират в Германия на частни лица и от там да се продават .
                Последно редактирано от Георги Крумов; 13-06-10, 21:42.

                Коментар


                • #38
                  От: Въртян километраж.....как да разберем?

                  Мишо е написал много безплатни, но ценни съвети. Единствено важно е състоянието на колата, рангът на марката и модела. Колкото до въпроса години/пробег - наше ново служебно Берлинго, на 1 год., но на 56 000 км, но - като ново, после - на кого да вярвам пробега на 10-годишта кола?
                  Последно редактирано от trapper; 03-07-10, 15:05.
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въртян километраж.....как да разберем?

                    И километрите не са много от значение има коли които изминават много кратки разстояния всеки ден.Например сутрин палиш отиваш до кафето от кафето на работа от работа вкъщи и така.Тази кола на 100 000 километра ще е по зле от една кола на 300 000 км но на дълги разстояния.
                    0885719173-Красимир

                    Коментар


                    • #40
                      От: Въртян километраж.....как да разберем?

                      Има едно нещо, казва се ''остатъчен ресурс''. Обикновено той намалява с пробега и годините, обикновено. Затова хората отдават тооооолкова грамадно значение на км. и год. Но на практика това нищичко не означава.
                      Братче, решението си е само твое, аз само изказвам лично мнение. Щом ще купуваш ''Шаран'', а това е сравнително скъп автомобил, по-добре го вземи от фирмен дилър /представителство както му се казва/. И за всички по-тежки автомобили сериозно внимание обърни на предния мост, окачване, карета, шарнири, носачи, предни дискове, главини ........ При по-тежките коли тези неща ''отиват'' по-бързо.
                      Но пък комфорта си е комфорт.

                      ПП - В Германия искай фактури и Scheckheftgepflegt. И, моля те, не купувай от тарикати и измамници, а само от фирмен сервиз, представителство, дилър! При тях в цената е включена и писмена едногодишна гаранция. После вече караш спокойно.
                      Последно редактирано от мишоци; 03-07-10, 15:54. Причина: правопис
                      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                      Само DIESEL !!!

                      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X