От: Въртян километраж.....как да разберем?
1. Колега, казвам, че съм прочел в темата, а не те цитирам.
2. На 100% съм съгласен с теб, че километрите не са от значение, щом колата е карана правилно и е обслужвана редовно. Аз самия също никога не гледам километрите, а състоянието, дадох пример с тогавашния ми W124 - 300D, който беше на 1 300 000.
Така. Нека сега да отговоря на колегата по-горе. Като казвам ''фактури от фирмен сервиз'' нито за миг и през ум не ми минава това какво се твори в българските сервизи и фирмени дилъри - официални и изключителни. Момчета, не ми е приятно да го кажа, но в милата ни Родина нищо не е истинско и всеки прави, каквото му се иска. Тук в Европа не е така. В автосервизите и центровете за ГТП /тук се прави веднъж на 2 години/ нещата са безкомпромисни и дисциплината е абсолютна. Защото като стане катастрофа и кълбото започне да се разплита за да се види кой зет, кой сват, искам да ви кажа, че полицията, следствието и най-вече Съда са толкова жестоки, че да ти се доповръща. Няма прошка за никого, та ако ще да се казваш Карамански, Гайтански, Маймунски, или да речем Станишев. Автомонтьра, претупал колата отива в затвора. Същото очаква и оня от ГТП-то.
АБСОЛЮТНО НЕВЪЗМОЖНО е да иде колата в сервиз и за това да не се издаде документ с номер. Разберете - тук всеки си пази хляба и на никой не му се 'оди у панделата. Тук Държавата те прегазва, та ако ще и да си Генералния Директор на Газ дьо Франс. Ето това имам предвид - купуваш кола в Германия, гледаш да има Scheckheftgepflegt, после взимаш всички документи и отиваш в сервиза, който я е обслужвал /нали там пише кой е сервиза, адрес, телефон ...../. Като идеш на място искаш да ти изкарат от компютъра пълна ........... на френски се казва historique d'entretien - история на обслужването. Правил съм такъв документ, става за няколко минути и тогава вече купувай със затворени очи. Ако не се лъжа колегата иска да купува от Германия, нали? В предишния ми пост съм писал какво трябва да се направи. А вече съвсем друг е въпроса, че в българските сервизи наш'те тарикати нямат такава практика. Няма и да имат, докато шуробаджанащината се шири и е в сила приказката ''абе моя човек в сервиза /или КАТ/ ще оправи нещата - ще превъртим километража, ще попренабием някой и друг номер, ша бутнем бакшишец и готово''. Те точно поради такива едни причини Европа ни /ви/ изплющя няколко червени картона. Жалко за потребителите.Сега нещо друго - аз изрично казвам ФАКТУРИ, а не СЕРВИЗНА КНИЖКА, защото сервизната книжка се подправя, но фактура - абсурд. Колегата не ме е разбрал.
И престанете да се хвърляте на нови, лъскави кочини! Разберете най-после, че хубавите коли са до 1998-1999. Оттам насетне всичко е пластмаса и помия! Така като се замисля /понеже извършвам и пътна помощ/ по-голямата част от колите, които съм депанирал са модели след 2000 година. Старите трактори са в пъти по-добри и безотказни.
Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
1. Колега, казвам, че съм прочел в темата, а не те цитирам.
2. На 100% съм съгласен с теб, че километрите не са от значение, щом колата е карана правилно и е обслужвана редовно. Аз самия също никога не гледам километрите, а състоянието, дадох пример с тогавашния ми W124 - 300D, който беше на 1 300 000.
Така. Нека сега да отговоря на колегата по-горе. Като казвам ''фактури от фирмен сервиз'' нито за миг и през ум не ми минава това какво се твори в българските сервизи и фирмени дилъри - официални и изключителни. Момчета, не ми е приятно да го кажа, но в милата ни Родина нищо не е истинско и всеки прави, каквото му се иска. Тук в Европа не е така. В автосервизите и центровете за ГТП /тук се прави веднъж на 2 години/ нещата са безкомпромисни и дисциплината е абсолютна. Защото като стане катастрофа и кълбото започне да се разплита за да се види кой зет, кой сват, искам да ви кажа, че полицията, следствието и най-вече Съда са толкова жестоки, че да ти се доповръща. Няма прошка за никого, та ако ще да се казваш Карамански, Гайтански, Маймунски, или да речем Станишев. Автомонтьра, претупал колата отива в затвора. Същото очаква и оня от ГТП-то.
АБСОЛЮТНО НЕВЪЗМОЖНО е да иде колата в сервиз и за това да не се издаде документ с номер. Разберете - тук всеки си пази хляба и на никой не му се 'оди у панделата. Тук Държавата те прегазва, та ако ще и да си Генералния Директор на Газ дьо Франс. Ето това имам предвид - купуваш кола в Германия, гледаш да има Scheckheftgepflegt, после взимаш всички документи и отиваш в сервиза, който я е обслужвал /нали там пише кой е сервиза, адрес, телефон ...../. Като идеш на място искаш да ти изкарат от компютъра пълна ........... на френски се казва historique d'entretien - история на обслужването. Правил съм такъв документ, става за няколко минути и тогава вече купувай със затворени очи. Ако не се лъжа колегата иска да купува от Германия, нали? В предишния ми пост съм писал какво трябва да се направи. А вече съвсем друг е въпроса, че в българските сервизи наш'те тарикати нямат такава практика. Няма и да имат, докато шуробаджанащината се шири и е в сила приказката ''абе моя човек в сервиза /или КАТ/ ще оправи нещата - ще превъртим километража, ще попренабием някой и друг номер, ша бутнем бакшишец и готово''. Те точно поради такива едни причини Европа ни /ви/ изплющя няколко червени картона. Жалко за потребителите.Сега нещо друго - аз изрично казвам ФАКТУРИ, а не СЕРВИЗНА КНИЖКА, защото сервизната книжка се подправя, но фактура - абсурд. Колегата не ме е разбрал.
И престанете да се хвърляте на нови, лъскави кочини! Разберете най-после, че хубавите коли са до 1998-1999. Оттам насетне всичко е пластмаса и помия! Така като се замисля /понеже извършвам и пътна помощ/ по-голямата част от колите, които съм депанирал са модели след 2000 година. Старите трактори са в пъти по-добри и безотказни.
Коментар