Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въртян километраж.....как да разберем?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въртян километраж.....как да разберем?

    Е то си личи кога една кола е на 100 хил.км и кога е на 300хил.км , трябва да си доста неграмотен за да не разбереш .
    [B]Mercedes Benz w123 [/B]
    [B]Ford Escort xr3 [/B]
    [B]Aro 10 [/B]
    Плачи! Там близо край град София
    стърчи, аз видях, черно бесило,
    и твой един син, Българийо,
    виси на него със страшна сила.
    0896042536

    Коментар


    • #17
      От: Въртян километраж.....как да разберем?

      В Германия служебното Ауди А6 беше на 16 месеца и на 140 000км!!!!. Караше го всеки и на ден минаваше 200-500км. Ако купиш такава кола на 5-6 години и си я сметнеш по 30 000 на година?

      Коментар


      • #18
        От: Въртян километраж.....как да разберем?

        Не само това ами и конкретния автомобил е създаден да се пътува на дълги дестинации. И трудно ще намериш перфектния втора употреба.
        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

        Коментар


        • #19
          От: Въртян километраж.....как да разберем?

          За VAG след 2000 година има и втори компютър на които се записват км,и трябва да се разглобява половината предница да се извади компа,за да може да се бърника в него,през буксата само гледаш данни без да можеш да променяш,или така нареченият чип тунинг.Самото сваляне става много трудно и малко хора си играят да го ровят,а само въртят таблото и се надяват да не са запознати конкретно купувачите.
          Намираш читаш хакер които се занимава с такива коли и ще ти каже всичко за нея.

          Поздрави

          Коментар


          • #20
            От: Въртян километраж.....как да разберем?

            Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
            Е то си личи кога една кола е на 100 хил.км и кога е на 300хил.км , трябва да си доста неграмотен за да не разбереш .
            Тук сме доста такива неграмотни. Затова и пита човекът.

            Коментар


            • #21
              От: Въртян километраж.....как да разберем?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Тук сме доста такива неграмотни. Затова и пита човекът.
              Ти си лесен с машината.... от аватара. Зоб да мима!
              edoors.bg- Джаджи за врати и врати

              Коментар


              • #22
                От: Въртян километраж.....как да разберем?

                Коли от ранга на БМВ 5-7 серия, Ауди А6-8 и т.н. в нормалните страни на Европа обикновено се купуват, ако ще се карат много - над 40-50к/год. (иначе е по-изгодно да се наемат). Ако е изтрита само шофьорската седалка - вж пост #17. Но това има и добра страна - фирмените коли се поддържат обикновено във фирмени сервизи, а при дълги преходи амортизацията е по-бавна от тази при градско каране (само да не попаднеш на старо такси).
                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                Коментар


                • #23
                  От: Въртян километраж.....как да разберем?

                  Първоначално публикуван от Radosl81 Преглед на мнение
                  Говорим за VW Sharan след 2000 година(или нещо подобно).Там километража е електронен.Искаш да кажеш, че в някой сервиз(където знаят какво правят), могат със 100% сигурност да кажат дали километража е пипан...???
                  Намерих лесен и сигурен отговор на въпроса ти - прочети за видовете мотори на Шаран в Уики.
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въртян километраж.....как да разберем?

                    Еее...виж ти каква тема се е развихрила аз докато бях на работа.Мерси на всички за мненията.В първите си постове писах, че не съм от най-неграмотните и ще я огледам и аз и в някой хубав сервиз.То е ясно че ако е подържана добре и на 300 000 да е не е голям проблем.Но не искам да ме лъжат.Предпочитам да ми кажат....."виж сега...колата е на 300 000 км. но е в перфектно състояние,гледана е добре и затова струва толкова пари".Що се отнася за това кой колко километри върти за година,мисля че това си зависи от това кой и за какво използва колата.Аз моя JEEP го купих на 8 години и на 90 000 км. а аз за една година съм му направил 20 000.Значи все пак се разбра че има начини да се разбере дали е пипано но трябва човека наистина да си разбира от работата.Ще видим ще намеря ли такъв..
                    Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                    0877стоидевет215–Радослав

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въртян километраж.....как да разберем?

                      Каквото може да се каже по темата вече е казано, но да добавя една идея.
                      Разгледай мобилето (ДЕ) и виж какви автомобили се предлагат. Избери обявите на тия които те устройват като година, цена, ниво на оборудване, километри, външен вид и общо състояние (доколкото може да се прецени от снимките). Отсей тия които са в "обсега" на твоя човек, разпечати ги и му ги връчи да ходи да ги оглежда. Пак не е гаранция, че там не е пипан километража, но е по-малко вероятно.
                      Успех.
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въртян километраж.....как да разберем?

                        Колега, тая тема е много разтеглива. Има коли на малко км. които са пълни кочини и други дето са на 500 000-600 000 км и са почти като нови. Знаеш, че това зависи от култура на шофиране, за какво е ползвана колата, обслужване, собственик ............. Навремето купих в Германия един W124 300D от един шиптър от Косово. Купих го, щото колата беше за стотинки, имаше суха печка Вебасто, ЕЛС и най-важното авт. шпердиференциал, с две думи - камион, здрав и безотказен. А шпердиференциала е злато, откъде ме е вадил не е за разправяне. Такааааааааа. Та на километража имаше 300 000 км, но човека /косовски албанец/ чистосърдечно ме предупреди, че всъщност километрите са му 1 300 000 /милион и триста/. Повярвай, брат, колата беше отлична /като се има предвид годините и цената все пак/! Имаше ръжда по праговете и туй-то. Но всичко работеше превъзходно, а мотора беше пушка и половина, палеше от раз, няма да дими, няма нищо. 1 300 000 км! ОБАЧЕ - сега внимавай - преди това беше имал 2-ма собственици, доктори, абсолютно цялостно обслужване в МБ от деня на покупката до последно. Сервизни книжки, 1 чанта фактури и ТЮВ. Искаш ли да ти кажа, че ама изобщо не ми пукаше, че е на милион и триста?
                        Колата и до днес е в отлично здраве, върви все така чудесно, както и в деня, когато го купих - 01/2006, а сегашния и собственик ме благославя за продажбата, а сме се разбрали един ден, като реши да го продава да ми се обади, пак ще си го купя.
                        Иначе - ето ти най-най-най-най-сигурния начин да знаеш истинските километри - ФАКТУРИТЕ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ. Фактурата е фискален, счетоводен документ и е пълен абсурд някой дори да си помисли, че може да шикалкави. Каквото щеш прави - хакери, макери, горублянски тарикати, майстори, шмекери, дяволи - не важат! По-нагоре четох за някакъв Господ, дето го викали из цяла България да човърка ключове, компютри, софтуери ........... Добре. Я да видим този хитряга дали ще може да ошмекеряви картотеката на фирмен сервиз на Мерцедес-Бенц, или Фолксваген /в твоя случай/? Ако колата няма фактури от фирмен сервиз - изобщо недей да я поглеждаш - личен съвет. Като ти цъфне някой приказлив автоизмамник и почне да те ''омайва'' колко му е разкошен боклука, остави го изненадан с въпроса ''дай фактурите''. Е тука вече геният се нааква. Братче, много е просто, виж сега, човек солиден и с възможности отива и си купува чисто нова кола /без значение от марката/ и си я кара на обслужване във фирмения сервиз, плаща и не пита колко чини. Дори и колата да е на повече години, който е мераклия той пак в сервиза я кара. А в сервиза се записва всичко - дата, км, ремонт, обслужване, сменени части с номер по номенклатура, името на монтьора, който я прави даже и кой е взел поръчката. Ето този документ и най-великия дистарикат НЕМОЖЕ да подправи и да те измами. Ако искаш, само за твое удоволствие, влез в германското мобиле, пусни една кола на търсачката и задай СЪС, или БЕЗ Scheckheftgepflegt. Ще видиш, че разликата в цената е огромна! Колите, обслужвани във фирмен сервиз са просто казано друга категория, а тези с превъртаните километражи в разни турски гаражи и клозети - без коментар. Фирмен сервиз дава писмена гаранция за качество и километри, а хитър измамник дава ниска цена, това е. Няма как да е евтино и да е хубаво.

                        ПП - Не купувай от джамбази, като искаш хубава кола за теб самия чукни в търсачката Scheckheftgepflegt /в повечето случаи това са фирмени сервизи/, намери някой с добър немски език, обадете се по телефона и там ще ви кажат. Може да пратиш малко капаро за да ти запазят колата, докато идеш до Германия да си я вземеш. Ако наистина е от фирмен сервиз, или дилър на съответната марка и има Scheckheftgepflegt - купувай със затворени очи, бъди спокоен, там няма лабаво.
                        ПП2 - Не се учудвай, че след покупката ще ти се изтърсят простотии като ''еееееее, как си се прее'ал, аз за тези пари 2 такива докарах'', или ''ти си луд, брат ми в Хамбург щеше да ти я намери за половината пари''. Не е невъзможно, само дето ще ти побелее косата от приятни емоции с упорито избиваща ръжда, непрестанно лопане и потракване тук-там и куп други изненади.
                        Затова, брат, плати си скъпо и спи спокойно.
                        Последно редактирано от мишоци; 11-06-10, 00:06. Причина: правопис
                        Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                        Само DIESEL !!!

                        Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въртян километраж.....как да разберем?

                          Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                          ...По-нагоре четох за някакъв Господ, дето го викали из цяла България да човърка ключове, компютри, софтуери ........... Добре. Я да видим този хитряга дали ще може да ошмекеряви картотеката на фирмен сервиз на Мерцедес-Бенц, или Фолксваген /в твоя случай/?
                          Ако визираш споменатия от мен, то той, както съм уточнил и в самия ми пост, се занимава с автоключове и всичко покрай тях, при това съвсем легално. Стигнал е до положението да не се занимава със селски глупости на автоджамбази.

                          Фактурата, картотеката... Колко коли имат това? Нищожен процент. Купувал съм 3 досега, и нито една не го е имала, пък не съм имал проблеми никакви. Просто тезата, която защитавам е че няма смисъл да се гледат километрите, дори и да не са манипулирани. Аз просто съм свикнал да не гледам там. Огледай, ако не си в час вземи доверен човек или иди в доверен сервиз. Качи се, запали, покарай. Качи я на канал и огледай отдолу, както и интериора и двигателя. Ако продавача откаже нещо от това, тегли му една дългосвиреща и толкоз.

                          Сервизните книжки вече и те се манипулират, та също не са никаква гаранция.

                          Отделно из интернет има достатъчно информация за типичните проблеми на почти всеки модел кола, и купища друга информация. Това и трябва да се гледа.

                          Добре поддържана кола, дори на 300000км, пак си се държи стегнато, без луфтове никъде, без скърцания, хруптене, трудно палене, изтичане на течности и прочие.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въртян километраж.....как да разберем?

                            За сервизните истории не вярваи на никои.Така се манипулират и не се отразяват манипилации че свят ще ти се завие.В България в фирмен сервиз на една марка(няма да споменавам коя) съм го виждал с очите си.Ремонти на колата,ремонти,не се отразява в сервизната книжка с цел следващата и препродажба в закърпено положение но с перфектна "подръжка".Гледаи състоянието на колата,всичко друго е бош лав.Три коли съм сменил досега,винаги съм се водил по състоянието,няма как да се прикрие всичко след обстоен преглед,вижда се кога е юркано и кога е пазено.

                            Поздрави

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въртян километраж.....как да разберем?

                              Присъединявам се към последните 2 поста. Тръгнах да търся кола след като четох много, и като виден теоретик - джамбазите в началото даже леко ме будалкаха. Като огледах 10 - 15 коли - видях, че съм се спичал за глупости и съм пропуснал хубави коли. Много съм далеч от монтьорлъка, но поне това разбрах - километрите и годините не правят колата. Е, 20 г. кола се различава от 10 годишна, ама това си го знаеш. Има цели статии какво да се гледа. Дори се бях навил машинка за компресия да си купувам... После ме убедиха, че не се мери толко лесно, както го правят майсторите на Жигулитата.
                              p.s. като набараш някой на зор да продава, твоята кола проличава коя е. Карано возило без кусури няма, има отношение цена/качество!
                              Последно редактирано от Rabin; 11-06-10, 07:55.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въртян километраж.....как да разберем?

                                Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                                За VAG след 2000 година има и втори компютър на които се записват км,и трябва да се разглобява половината предница да се извади компа,за да може да се бърника в него,през буксата само гледаш данни без да можеш да променяш,или така нареченият чип тунинг.Самото сваляне става много трудно и малко хора си играят да го ровят,а само въртят таблото и се надяват да не са запознати конкретно купувачите.
                                Намираш читаш хакер които се занимава с такива коли и ще ти каже всичко за нея.

                                Поздрави
                                Не всички автомобили след 2000 имат BSI модул /втори компютър/. Специално този модел няма, но дори и на някой които имат А6 нампример пак става през буксата. Ако човека не ги е променил там просто или веднага си показва старите или след малко време се връщат. Ако колата е "направена" качествено не хакер ами макер да е няма кво да ти каже за нея . Прозводителите мислят защити всякакви, обаче и измамниците не спят. Преди време джамбазите като светеше някоя лампа на таблото /аербег, сервиз и т.н. / просто я махаха от таблото , после производителя направи така че колата да си тества таблото и да пищи при изгоряла лампа те пък почнаха да "запушват" диодите с лак,тиксо и т.н.
                                Повярвайте врътките с километража са най малката болка , "големите" в бранша трият удари, "оправят" аербеци,ск. кутии, мотори. В новите автомобили всичко е така свързано с електрониката че свят ми се завива. Наскоро се разправях с едно Пежо на което като му отдалечиш гумата на повече от 5 метра /например при вулканизатора/ после компютъра не я разпознава и иска обучение
                                088455338две
                                "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                                Джамбазов 2010г..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X