Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

    Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
    Аз моята каквото и да я правя под 12 не пада пущината, хем само с бензин я храня
    Пробвай да я нахраниш с нафта. Чувал съм се, че с нея колите горят по-малко .
    Vitara 2.0 V6
    Honda CRV (Gen 1)
    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
    ВАЗ 2131

    Коментар


    • #17
      До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

      Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
      Аз ви предлагам да се отказвате от сега, наскоро в Сузуки подфорума се появи Витара дето харчи 6 на 100.... малиии утепахме конкуренцията
      ааа ся има една дет харчи 5,5 извън градско 7-8 градско иии....9,2offroad /не е мойта тя си гори нормално/
      не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

      Коментар


      • #18
        До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

        Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
        ааа ся има една дет харчи 5,5 извън градско 7-8 градско иии....9,2offroad /не е мойта тя си гори нормално/
        Aз съм! Нямам за цел да подлъгвам когото и да било, пазя някои бележки от бензинджийниците, с ръкописни километри на малкия километраж. Меря от пълно до пълно, даже бензиномера ми не работи. По GPS засякох, че ми дава с около 5% по-висока скорост на стрелката. Като разстояние не съм засичал.
        От този форум научих много неща и не бих си позволил да манипулирам когото и да било. През Рижкия проход като се прибирах из големите баири основната ми скорост беше около 40 км/ч. Нямаше хора около мен и постоянно се старая да не преча на движението. Джипчето си го взех за разходка и кеф, на работа ходя с метрото.
        Посочения разход обаче важи и когато не се лигавя, а примерно пробег за ден ~300 километра, карам с 80-90 по правите пътища и около 100 по магистралата. Затова си взех джипче, просто не бързам.
        9,2 на сто наистина до Мургаш, имам и свидетел . Който постоянно ме криткуваше, че карам в ниски обороти.
        Последно редактирано от Rabin; 25-09-09, 20:57.

        Коментар


        • #19
          До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

          Първоначално публикуван от Rabindranat Преглед на мнение
          Aз съм! Нямам за цел да подлъгвам когото и да било, пазя някои бележки от бензинджийниците. От този форум научих много неща и не бих си позволил да манипулирам когото и да било. През Рижкия проход като се прибирах из баирите основната ми скорост беше около 40 км/ч. Обаче според повечето от вас карам като пенсия, ама вече ядох един и малко ми дойде акъла на висока цена, само с пари се разминах.
          Сподели как го постигаш. Не се съмнявам,че е вярно,просто ми е интересно. Имах една Лада 1200S която харчеше 7 градско на бензин,ама беше пипана.
          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
          Volkswagen Bora AKL

          Коментар


          • #20
            До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

            Дино, я кажи що брояча ти за средния разход в подписа се покачва лека полека . Беше 7.1 ми се струва, сега 7.5 ... май се доближава постепенно до спецификациите от фабриката.
            Vitara 2.0 V6
            Honda CRV (Gen 1)
            Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
            ВАЗ 2131

            Коментар


            • #21
              До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

              Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
              Сподели как го постигаш. Не се съмнявам,че е вярно,просто ми е интересно. Имах една Лада 1200S която харчеше 7 градско на бензин,ама беше пипана.
              1. Максимално ниски обороти при всяко положение.
              2. В никакъв случай ниски обороти и много газ. Мисля, че е наистина опасно.
              3. "Много малко повече" от малкото необходимо газ. "Галиш педала на газта" както казваше инструкторът. На 5-та скорост от 55-60 нагоре ускоряваш.
              3. Пускаш по нанадолнище. Друго не знам.

              Чакам да позагрее преди да потегля, примерно 30 сек. до минута докат се намотам. Докато не се вдигне стрелката на температурата видимо - обороти до 2000 - никакво юркане!. Тия двигатели са супер капризни.
              Последно редактирано от Rabin; 25-09-09, 21:19.

              Коментар


              • #22
                До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

                Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                Дино, я кажи що брояча ти за средния разход в подписа се покачва лека полека . Беше 7.1 ми се струва, сега 7.5 ... май се доближава постепенно до спецификациите от фабриката.
                Защото изтрих два от записите. Не бях сигурен за данните. Сега останаха само тези,за които имам 100% сигурни доказателства за литрите изгорено гориво и изминатите километри. Разбирай записите от борд. компютъра за изминато разстояние и касовите бележки от бензиностанциите. От това,което съм въвел следва че:

                Разход:
                7,50 l/100km 5.265 km или 395 l
                CO2 емисии:
                198 g/km 5.265 km или 1.043 kg
                Гуми:
                7,19 l/100km 1.919 km или 138 l
                7,68 l/100km 3.346 km или 257
                l Маршрут:
                8,00 l/100km 1.775 km или 142 l
                7,68 l/100km 3.346 km или 257 l
                7,50 l/100km 5.265 km или 395 l
                Начин на каране:
                7,47 l/100km 910 km или 68 l
                7,51 l/100km 4.355 km или 327 l
                Гориво:
                Лукоил дизел: 7,51 l/100km 4.355 km или 327
                l Друг 7,47 l/100km 910 km или 68 l

                Това за магистрали,извънградско и градско е средно от всичките пътища. Искам да кажа,че НАПРИМЕР в тези 5000 влизат 3 маршрута с по 500км магистрала всеки и това се зачита 3 пъти,затова изглежда толкова висок разхода.
                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                Volkswagen Bora AKL

                Коментар


                • #23
                  До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

                  Да не забравя, имаше една тема по образователна телевизия - дали с постоянна газ се прави икономия, или с ускорение-спиране. Реални опити доказаха второто! Всеки ДВГ e разчетен на много по - голяма мощност за да задвижи купето. Понякога условията позволяват ускорение-инерция режим. Възползвам се.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

                    Първоначално публикуван от Rabindranat Преглед на мнение
                    Да не забравя, имаше една тема по образователна телевизия - дали с постоянна газ се прави икономия, или с ускорение-спиране. Реални опити доказаха второто! Всеки ДВГ e разчетен на много по - голяма мощност за да задвижи купето. Понякога условията позволяват ускорение-инерция режим. Възползвам се.
                    А с какви гуми си обут ?
                    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                    Skype: pach_bs

                    Коментар


                    • #25
                      До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

                      Стандартни за Витара засега. Ослушвам се за 33' x 12.5' x 15' , което е = на 318/72 R15. Дано не ме рязнат в нарушение, има една Витара къса база с такива, синя...Познавате го... Mr. Попов...
                      Последно редактирано от Rabin; 25-09-09, 22:12.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

                        Първоначално публикуван от Rabindranat Преглед на мнение
                        Стандартни за Витара.
                        195/80/15 ? С моите Кобри няма как да стане, с БГ Гудрич АТ положелнието е маааалко по-добре, ама пак под 12 не падам.Но и не я жаля, карам си като пич.
                        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                        Skype: pach_bs

                        Коментар


                        • #27
                          До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

                          Първоначално публикуван от Krelion Преглед на мнение
                          Дори и това да е, пак ще се види истината.
                          Предлагам всеки състезател ,да обяви предварително разхода,който смята да получи(обявеният тук).
                          Класирането да е според разликата между прогнозата и резултата.
                          Недей така бе,човек...Знаеш ли как се бута джипка?.Тежи говедото...Затова и разхода се покачва с времето,човек се изморява...
                          Мнение на ixeos
                          Дино, я кажи що брояча ти за средния разход в подписа се покачва лека полека . Беше 7.1 ми се струва, сега 7.5 ... май се доближава постепенно до спецификациите от фабриката



                          П.П:Дино,базикам се човече!Не го казвам с лошо
                          Виден столичен ихтиолог

                          Коментар


                          • #28
                            До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

                            Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                            Недей така бе,човек...Знаеш ли как се бута джипка?.Тежи говедото...Затова и разхода се покачва с времето,човек се изморява...
                            [/I]


                            П.П:Дино,базикам се човече!Не го казвам с лошо

                            О,далече съм от тази мисъл. Просто наистина една такава внезапна разлика е странна и е добре да се поясни.
                            От личен опит знам,че ускорение-инерция е по-икономично. Но пък КК работи на постоянна газ,но по-малко от половината от същата газ с педала. При еднакви обороти,скорост,товар,наклон и тн. А образователната програма беше Brainiac по Дискавъри. И беше дали бързото или бавното каране е по-добре за стигане по-бързо до Б с максимално малко гориво. Има го в ютюб теста. По-скоро е забавен,отколкото научен,но е с еднаква кола,еднакво количество гориво,един и същ шофьор (Richard Hammond) ...

                            Aпропо,до колегата с икономичната Витара. Ако по наклон оставяш на скорост,вместо да „пускаш“ ще е още по-икономично.

                            Да няма накрая „разход 6 бири и 4 пържоли на час“ ,че малко нанагорно ще ни дойде.
                            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                            Volkswagen Bora AKL

                            Коментар


                            • #29
                              До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

                              Самурай се казва, карах такова чудо, както и да го натисках среден разход 7/100 газ, колегите зареждаха на 300 км., аз на 500. Смяна на колата и 2 пъти останах без газ.... За съжаление му бях последният водач на този двигател, убих го безвъзвратно.
                              Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Най-икономичен 4Х4-предложение за състезание

                                Може да си направим такова състезание, въпросът е на колко тежко трасе. Защото, ако се минава с прежалена кола, джипките ще погинат.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X