Идеята ми дойде, като четох и препрочитам периодично темата
Колко ви харчи вашия 4х4?
Ще направя малко разяснения за организираното от СБА състезание за най-икономичен автомобил преди много години.
Автомобила стартира с допълнителен 5 литра резервоар в купето или двг. отсек. Всички горивни маркучи са сложени в него и тогава за инжекцион не бяхме чували. Автомобила превозва 2 пътника и 50 кг. товар в багажника. Врати, прозорци и капаци се запечатват с хартиени лепенки и печат на СБА. Изминава се разстояние от 50 км като контролното време е така разчетено да осигури мин. средна скорост 40 или 50 км/ч не помня точно. Всяка разскъсана лепенка води до дисквалификация. Ако ти се доходи по нужда и не си носиш поллога-твой проблем. Имаше разни тарикати, които със скрити ключета изключваха подмагнитването на алтернатора, други се опитваха с някакви системи да горят вода /разрешено било/ и т.н.т. В Крайна сметка на 1-во място беше Шкодичка, а на второ малко полско фиатче. Разходите, които дадоха бяха около 4-5/100. А на 1 даже не му стигнал бензина-5лт да се добере до финала.
Имаше много емоции.
А сега какво Ви предлагам: Да се подбере трасе в близост до бензиностанция. Трасето да включва нормален път и лек офроуд през който да могат да преминават всички паркетници. Да има макс. време в което трябва да се включат състезателите и 3 класа:бензин, газ и дизел, като за газовите да се отчита и бензина и газта. Стартира се с пълни резервоари и като финишира се допълват. В офроуд частта може да бъде разположен и пикника за зрители и участници.
Аз не бих се състезавал, т.к. с моя змей ще заема челните места отзад напред Но с удоволствие бих наблядавал състезанието през пушека на барбекюто.
В общи линии това ми хрумна в суров вид, очаквам Вашите мнения.
П.П. А попрочетете в темата Колко ви харчи вашия 4х4?, има такива икономични автомобили и шофьори, че ако резултатите им са вярни много им завиждам.
Колко ви харчи вашия 4х4?
Първоначално публикуван от s_s1
Преглед на мнение
Автомобила стартира с допълнителен 5 литра резервоар в купето или двг. отсек. Всички горивни маркучи са сложени в него и тогава за инжекцион не бяхме чували. Автомобила превозва 2 пътника и 50 кг. товар в багажника. Врати, прозорци и капаци се запечатват с хартиени лепенки и печат на СБА. Изминава се разстояние от 50 км като контролното време е така разчетено да осигури мин. средна скорост 40 или 50 км/ч не помня точно. Всяка разскъсана лепенка води до дисквалификация. Ако ти се доходи по нужда и не си носиш поллога-твой проблем. Имаше разни тарикати, които със скрити ключета изключваха подмагнитването на алтернатора, други се опитваха с някакви системи да горят вода /разрешено било/ и т.н.т. В Крайна сметка на 1-во място беше Шкодичка, а на второ малко полско фиатче. Разходите, които дадоха бяха около 4-5/100. А на 1 даже не му стигнал бензина-5лт да се добере до финала.
Имаше много емоции.
А сега какво Ви предлагам: Да се подбере трасе в близост до бензиностанция. Трасето да включва нормален път и лек офроуд през който да могат да преминават всички паркетници. Да има макс. време в което трябва да се включат състезателите и 3 класа:бензин, газ и дизел, като за газовите да се отчита и бензина и газта. Стартира се с пълни резервоари и като финишира се допълват. В офроуд частта може да бъде разположен и пикника за зрители и участници.
Аз не бих се състезавал, т.к. с моя змей ще заема челните места отзад напред Но с удоволствие бих наблядавал състезанието през пушека на барбекюто.
В общи линии това ми хрумна в суров вид, очаквам Вашите мнения.
П.П. А попрочетете в темата Колко ви харчи вашия 4х4?, има такива икономични автомобили и шофьори, че ако резултатите им са вярни много им завиждам.
Коментар