До: Защо джиповете са на рама
За особена склонност към преобръщане не съм чувал. Там безспорните лидери са Пинцхауера, Илтиса и ЛуАЗа, когато са празни. Но за тях разговора всъщност е друг, понеже са си специфична военна техника.
За големите камиони твърдата рама е изискване, когато ще возят големи неделими товари, или когато на тях се монтират например кранове, или оръдия. За дребните джипове не виждам друг смисъл, освен крайно поевтиняване. Освен всичко друго, това значи че още при конструирането изобщо се заобикаля проблема с еластокинематиката, и произтичащите от там коравина на конструкцията, и поведението в завой на скорост, при потегляне и спиране. Всичко се прехвърля на окачването, а то, поне по идея, може да се модифицира уж колкото трябва. В което аз поне, силно се съмнявам. Някак може, но колкото трябва - ...
За особена склонност към преобръщане не съм чувал. Там безспорните лидери са Пинцхауера, Илтиса и ЛуАЗа, когато са празни. Но за тях разговора всъщност е друг, понеже са си специфична военна техника.
За големите камиони твърдата рама е изискване, когато ще возят големи неделими товари, или когато на тях се монтират например кранове, или оръдия. За дребните джипове не виждам друг смисъл, освен крайно поевтиняване. Освен всичко друго, това значи че още при конструирането изобщо се заобикаля проблема с еластокинематиката, и произтичащите от там коравина на конструкцията, и поведението в завой на скорост, при потегляне и спиране. Всичко се прехвърля на окачването, а то, поне по идея, може да се модифицира уж колкото трябва. В което аз поне, силно се съмнявам. Някак може, но колкото трябва - ...
Коментар