Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на комби до 7000 лева

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
    ... Метана последните години никак не е изгоден,
    Не - метана се продава на кг, ЛПГ на литър - в момента цената /100км е почти еднаква - основно според колата и уредбата


    Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
    .
    бутилките са тежки и скъпи. Те също се сменят на 10 години, провери колко струва нова..
    Не - не се сменят на 10 години.

    Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
    .
    За преработка на LPG едва ли нещо ще остане, всичко ново.
    Да - от фабричните уредби не може да се ползва. Ако е поставяна - може само инжекторите.

    Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
    .
    Форда изглежда добре, при тази марка получаваш добро качество на по-ниска цена сравнено с прехвалените марки. Частите са на доста добри цени и то оригиналните, както навсякъде има и изключения при някои. За пример оригинален пистов ремък беше 38 лв., алтернатива 42, това в Мото Пфое. Оригиналния го свалих на 210 х.км. в перфектно състояние. Аз има Мондео 2015 г. и за това не мога да дам преки впечатления, освен че не е на толкова километри със сигурност. Мотора е Континентал, по-известен в БГ като на Пежо, но се слага на ПСА групата, версията при мен е 150 коня, има я и в Опел и някои други марки. Като за кола на тези години винаги има риск при всяка марка. При мен разхода е много приятен, кротко каране 5-5,3 планинско извънградско и малко градско, на дълго с магистрала пак горе-долу толкова.
    Форд и качество ........ отказвам се .... прав си . Форд Фокус е най-магическата кола.
    Сериозно - ако нямаш монтьор който има много опит с форд - лошо ти се пише.

    Коментар


    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      Метана е ясно, че е на килограми. Но метана е с едни два пъти по-висока цена, сравнено с преди 2-3 години. За сметка на това пропана май си е на същата цена. Имам ДВА Форда, единия от 5, другия от 3 години. Не са ми трябвали някакви специални майстори. На единия освен консумативи друго не съм сменял, на другия смених два накрайника, които пак са консуматив, и сега има някаква шашма с духалките на парното, но ще го карам да си играят с тях. Та от мен толкова, всеки да си кара каквото иска. На мен като вземат много да ми хвалят някоя марка и направо я намразвам. Имал съм и от хвалените.

    • Гаврил Груев Хлътев
      Гаврил Груев Хлътев коментира
      Редактиране на коментар
      e до около 5 или 8 години е нормално да са ок.
      Но мисля ФОРД въведоха 'иновацията' маслената помпа да се задвижва с ремък. Но не е само това боклучавото при тях.

    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      Едната е на 9, другата на 18 години.

  • #47
    Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
    Изгорелите газове нямат работа в картера. Техния път е съвсем друг.
    Точно.

    Май се получиобъркване между 'духа' и 'духа изгорели газове'.

    Коментар


    • #48
      Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
      Такаааа,след много ровене в нета,и звънене по обяви,засега избора ми се сведе до две комбита-Волво В70 би фуел/бензин-метан и Форд Мондео 2.0тдци.
      Волвото го гледам от много време,няколко месеца,ама с този метан,не знам......не навсякъде има,в моя град има и не е чак такъв проблем,но не знам тази система как се подържа,какъв разход дава,надежна ли е,може ли безпроблемно да се махне,и да се сложи пропан?Двигателя е 140 коня,като има и по 170,бях чел някъде че може да се ''отключи'' на 170....
      Форда-доколокото разбрах е с двигател 2.0 на пежо,имал съм такъв само че 136к.с. а този е 140,бях много доволен от колата.Харесва ми на външен вид.Шест скорости и т.н.
      Като разходи за подръжка са сходни,даже съединителя на волвото,противно на очакванията е със 700 лева по скъп от този на форда,да и аз се учудих,и двата са демпферни,гледам най скъпия-при форда 1150,при волвото 1800.
      Слагам линк към двете обяви,ако модератор прецени,нека ги махне,кажете вашето мнение за двете марки и модели.
      https://www.mobile.bg/obiava-1172675...-0-tdci-140-kc
      https://www.mobile.bg/obiava-1171023...lni-km-bi-fuel
      Братчеда прекара последния Петък и Събота по автокъщите на Труд/Карловско в Пловдив.
      Беше с нает специалист по оглед/подбор. Реално му спестиха поне 5 до 8000 лв набутване.
      Вечерта имаше доста за разказване, но запомних, че от 8 подробно огледани коли с реални километри са били само 2 , при това и двете от Германия и с РЪЖДА.
      При ръждата поуката е, че виждаш ли малко ръжда, значи има много ръжда, която не виждаш.
      Извън километрите, няколко коли са били след градушка .

      Коментар


      • #49
        Тъкмо гледам аутодатата,и дават разход комбиниран 7.8 CNG,в града в който живея метана е 1.85 мисля,слагам го по два лева,което означава че за 100км,ми идва 16 лева.Старото ми пежо с 2.0 хди двигател 136к.с. комбинирано ми гореше 6 нафта.Форда с 2.0 тдци мисля че и той там ще дава,което означава че за 100 км,разхода ми пак идва 16 лева.Та,тоя метан,със всичките си усложнения,по регитрация,подръжка,търсене на метан станции,липса на такива навсякъде и т.н. започва да ми идва в минус,и ако не намеря марка и модел,който да ми хареса,много вероятно да се насоча към печка....
        Yamaha Yz450F
        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
        Всичко с ''рошави''гуми!

        Коментар


        • trapper
          trapper коментира
          Редактиране на коментар
          В подземните гаражи е забранено да се паркират коли с газови инсталации. До колкото помня в Турция има някакви ограничения.

      • #50
        Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
        Тъкмо гледам аутодатата,и дават разход комбиниран 7.8 CNG,в града в който живея метана е 1.85 мисля,слагам го по два лева,което означава че за 100км,ми идва 16 лева.Старото ми пежо с 2.0 хди двигател 136к.с. комбинирано ми гореше 6 нафта.Форда с 2.0 тдци мисля че и той там ще дава,което означава че за 100 км,разхода ми пак идва 16 лева.Та,тоя метан,със всичките си усложнения,по регитрация,подръжка,търсене на метан станции,липса на такива навсякъде и т.н. започва да ми идва в минус,и ако не намеря марка и модел,който да ми хареса,много вероятно да се насоча към печка....
        Сравнявай разход на автомобили със сравнимо тегло
        Не знам по аутодата, но Тауран/Октавия градско е доста под 5, извънградско пада под 4 при 90...
        Ако жулиш със 150 разхода е доста по-друг, но нищо фрапиращо.
        Обичам да ми сравняват дизел със скъпи дюзи и турбо, където ако вкараш скапано гориво имаш ремонт за много хиляди със 'усложнен метан'.

        Но си прав - най-добре е дизел , след него пропанбутан - тия фабричните метани са пулни боклуци - кой ги купи се набутва.

        Коментар


        • #51
          Ами моя опит показва че е най добре на газ-говоря като разходи за гориво,разходи за ремонт при евентуални повреди,като се има предвид устройството на двигателите на свременните дизели и атмосферните бензини на пропан.Ама в крайна сметка,като ти хареса нещо и не гледаш по този начин.
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Чакай сега. В началото на темата пишеше за дизел без еко полюциЙ. Има такива. Ся пишеш за сравнително нови модели там с урея. ДПФ, ФАП адблу, блутек и всички подобни измишльотини. Нормално е такъв дизел да е по-сложен, скъп и кекав от атмосферем бензин с газов инжекцион. Колата ми е на 305 000. Това по километраж. Реалните са един Бог знае колко. Как пък само с един дебитомер съм имал ядове . Никакви дюзи, турбо, демпфери и подобни.
            Силно се съмнявам на една и съща кола, газта да е много или в пъти по евтино гориво.

          • KokoJambo
            KokoJambo коментира
            Редактиране на коментар
            Че то дали е останал някой дизел на улицата без да му е премахнат DPF-a и EGR всичко върви само на катализатор колкото да минава прегледи а черния дим се скрива чрез тунинг за дизел с регулиране на съотношението въздух/гориво едното в повече и запопва да хвърля черен дим.

          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            И двата ни Ленд Ровъра (Диско-2 и РР Спорт) са с ЕГР и ДПФ.

        • #52
          Ето добре обосновано, защо не трябва да духа през гърловината за наливане на масло.

          https://youtu.be/HhbkuV4ZJFY?t=334

          Коментар


          • #53
            Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
            Ето добре обосновано, защо не трябва да духа през гърловината за наливане на масло.

            https://youtu.be/HhbkuV4ZJFY?t=334
            Представи си двигател 500к.см. един цилиндър. При движение на буталото надолу , обема в картера се променя /намалява/ с 500к.см., това налягане се освобождава от отдушника. При движение на буталото нагоре , обема в картера се увеличава , през отдушника се всмуква въздух. Ако отвориш капачката за маслото , при този двигател от там духа много. При някои дву цилиндрови и много от четири цилиндровите двигатели , едно бутало /две бутала/ , се движи/движат/ нагоре , другото бутало/бутала/ , се движи/движат/ надолу. При тези двигатели обема в картера не се променя , но те пак имат отдушник , защо ли? Двигател със степен на сгъстяване 10 : 1 , има компресия около 14 , когато е нов , когато почва да създава проблеми , пада под 10. Пада , защото почва да всмуква по-малко , има загуби при сгъстяване , има загуби и при работните тактове. Загубите са през клапани и сегменти. Та няма начин един стандартен двигател да не духа. Този от клипа нека да направи същата проба с капачката , но преди това да запуши отдушника на двигателя. Най-вярната проверка , за състоянието на даден двигател , става , с измерване на компресията , проверка на съдържанието на масления филтър , изследване на маслото. Иначе има 4-тактови двигатели които не духат през капачката за маслото , но те нямат нито маслена помпа , нито масло , нито щека , нито капачка , маслото при тях се смесва с бензина.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #54
              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

              Представи си двигател 500к.см. един цилиндър. При движение на буталото надолу , обема в картера се променя /намалява/ с 500к.см., това налягане се освобождава от отдушника. При движение на буталото нагоре , обема в картера се увеличава , през отдушника се всмуква въздух. Ако отвориш капачката за маслото , при този двигател от там духа много. При някои дву цилиндрови и много от четири цилиндровите двигатели , едно бутало /две бутала/ , се движи/движат/ нагоре , другото бутало/бутала/ , се движи/движат/ надолу. При тези двигатели обема в картера не се променя , но те пак имат отдушник , защо ли? Двигател със степен на сгъстяване 10 : 1 , има компресия около 14 , когато е нов , когато почва да създава проблеми , пада под 10. Пада , защото почва да всмуква по-малко , има загуби при сгъстяване , има загуби и при работните тактове. Загубите са през клапани и сегменти. Та няма начин един стандартен двигател да не духа. Този от клипа нека да направи същата проба с капачката , но преди това да запуши отдушника на двигателя. Най-вярната проверка , за състоянието на даден двигател , става , с измерване на компресията , проверка на съдържанието на масления филтър , изследване на маслото. Иначе има 4-тактови двигатели които не духат през капачката за маслото , но те нямат нито маслена помпа , нито масло , нито щека , нито капачка , маслото при тях се смесва с бензина.
              Сега изключението с едноцилиндровия ДВГ не знам защо изобщо трябва да се обсъжда ???
              Иначе ако са 1, 3 или 5 цилиндъра - ясно.
              Но АКО не е износен двигателя - не рябва да духа.

              И със сигурност - не трябва да духа изгорели газове нито през щеката нито през капачката.
              Иначе има и два 'вида' капачки -
              1-ви горе при клапаните - като клипа
              2-ри е когато е с тръба от картера.

              Разбира се си прав за измерване на компресия и тнт - но искам да видя автокъщата където ще ти позволят да разглабяш и да мериш компресии и режеш маслени филтри

              Коментар


              • #55
                Буталната група на ДВГ е условно добре уплътнена само в динамичен режим. В статичен не може да задържи налягане продължително време. Което означава че винаго има някакъв пропуск. От което твърдението "не трябва да духа изгорели газове" става невярно.
                Всеки виждал бутало със сегменти би си обяснил защо има пропуск. Ами всичко има луфтове и уплътнението не е като на пневматичен или хидравличен цилиндър. А да не забравяме и "ключа" на сегментите...

                Та толкова за категоричните твърдения "е па оно никога нема..."
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #56
                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Буталната група на ДВГ е условно добре уплътнена само в динамичен режим. В статичен не може да задържи налягане продължително време. Което означава че винаго има някакъв пропуск. От което твърдението "не трябва да духа изгорели газове" става невярно.
                  Всеки виждал бутало със сегменти би си обяснил защо има пропуск. Ами всичко има луфтове и уплътнението не е като на пневматичен или хидравличен цилиндър. А да не забравяме и "ключа" на сегментите...

                  Та толкова за категоричните твърдения "е па оно никога нема..."
                  ОК, ти си карай автомобили, при които духа изгорели газове през щеката... или капачката на маслото, но аз изправен такъв не съм намерил - от около 20 проверени последните 10 дни

                  Коментар


                  • #57
                    Ако мненията са последователни, не е необходимо да се цитира предходното когато му се отговаря. Хората с нормален интелект се ориентират как върви нишката на разговора и без цитати.

                    А за другото - ама я се оправяй както можеш.
                    След като много знаеш, защо питаш и занимаваш околните?
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • Гаврил Груев Хлътев
                      Гаврил Груев Хлътев коментира
                      Редактиране на коментар
                      Явно имам дарба да обиждам без да съм търсил този ефект.
                      Та ако съм те обидил - извинявай.
                      А за 'другото' - ако имаш доводи, ще ме убедиш, ако няма доводи, то няма как да стане.

                  • #58
                    Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение

                    Сега изключението с едноцилиндровия ДВГ не знам защо изобщо трябва да се обсъжда ???
                    Иначе ако са 1, 3 или 5 цилиндъра - ясно.
                    Но АКО не е износен двигателя - не рябва да духа.

                    И със сигурност - не трябва да духа изгорели газове нито през щеката нито през капачката.
                    Иначе има и два 'вида' капачки -
                    1-ви горе при клапаните - като клипа
                    2-ри е когато е с тръба от картера.

                    Разбира се си прав за измерване на компресия и тнт - но искам да видя автокъщата където ще ти позволят да разглабяш и да мериш компресии и режеш маслени филтри
                    Примера с един цилиндър ти го давам , защото е най-лесно да го разбереш , същото е и с двуцилиндров боксер , същото е и при някои двуцилиндрови редови. Освен броя на цилиндрите , значение има и тяхното разположение. То затова и отдушника на различните двигатели е с различен отвор. А отдушника на двигателя знаеш къде е свързан и какво се създава там при работа на двигателя. Та като си намериш перфектния двигател , запуши му отдушника и гледай какво ще се случи със щеката за маслото. Тогава ще ти стане ясно какви пропуски имат сегментите при такт сгъстяване и работен такт.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #59
                      Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение

                      ОК, ти си карай автомобили, при които духа изгорели газове през щеката... или капачката на маслото, но аз изправен такъв не съм намерил - от около 20 проверени последните 10 дни
                      Па извади си един от витрината! Може па да не духа!?
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • #60
                        Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение

                        Па извади си един от витрината! Може па да не духа!?
                        Комплексите не е добре да се демонстрират , а да се работи върху тях.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X