Съмнявам се да има двигател. който изобщо да не "духа". Все пак и под блока се движат въздушни маси. А има и картерна вентилация.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на комби до 7000 лева
Свий
X
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеМай само класическите двутактови двигатели не духаха от капачката и "щеката" за масло...В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Ако, съществуват двутактови бензинови двигатели с директно впръскване, вероятно и те духат през капачката и "щеката" за масло.
Иманно затова уточних, че имам предвид класически двутактов двигател, което автоматично изключва екзотиките.
Коментар
-
Колко градуса е топло маслото при изправен работещ дизелов мотор?ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Зависи от :
-общия обем на маслото
-тип масло (минералише...синтетика...)
-устройство на маслената и охл.система...пътища....топлообменници...дебит на помпата и вискозитет на маслото (скорост на потока,това винаги се забравя)
-режими на работа на маторя ( ! ) ...както е писал Двигателист по-долу
-къдя го мерим (картер или другаде)
-околна температура
-устройство на ("водната") охладителна система
-.......
-и т.н. и т.н.
Ако търсим косвен признак за повишен пропуск на газове преез БЦГ по темп.на маслото-забравете.
За духането-колко по-малко изгоряли газове през "класическата щека" (демек тръбица през блока до малко над нивото на маслото в картера) -толкоз по-добре (то и при "щеките" има юродивости.Ако "щеката" е в тръбица през блока до картера,е едно...ако в е обща гърловина,де се "изливат" и "вентилации" ,е друго...други пък "щеки" са горе,на капака на клапаните-все едно дали ще духа от щеката или от капачката за наливане на маслото...) . Пък и да духа-голяма работа,купчина ламарина на търкала...че и неприятни за окото вече.
Иначе варира- от да речем 85-90 гр. в картера след 45 мин. при издухан вихрокамерен дизел,де събира литър масло във въздушния филтър за 5000 км от кондензирани пари от издухана БЦГ (при общо 5л. масло в системата..без топлообменник,но пък с щедро оразмерена охладителна система и минерално 15w-40,лятос...приказка )...а може и до 130 да стигне в картера при настъпване при разни турбинирани дизелови и бензинови мишки,де имат по 2.5литра при "мин". ниво на щекицата...ако имат щекици вече... де им дават там 20-30 хил.км интвервал-мерси...при тия темповене на окисление при тие температури...
Едно е на равен път...а катериш ли баири с четирима пътници или ремарке-работата е съвесем друга. Важи за всички (!) жидкости в талигата,де... Температурите на горивото (при дизелите) също са хм,интересни...Последно редактирано от td120; 07-10-24, 04:12.
-
-
Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеКолко градуса е топло маслото при изправен работещ дизелов мотор?
Коментар
-
Такаааа,след много ровене в нета,и звънене по обяви,засега избора ми се сведе до две комбита-Волво В70 би фуел/бензин-метан и Форд Мондео 2.0тдци.
Волвото го гледам от много време,няколко месеца,ама с този метан,не знам......не навсякъде има,в моя град има и не е чак такъв проблем,но не знам тази система как се подържа,какъв разход дава,надежна ли е,може ли безпроблемно да се махне,и да се сложи пропан?Двигателя е 140 коня,като има и по 170,бях чел някъде че може да се ''отключи'' на 170....
Форда-доколокото разбрах е с двигател 2.0 на пежо,имал съм такъв само че 136к.с. а този е 140,бях много доволен от колата.Харесва ми на външен вид.Шест скорости и т.н.
Като разходи за подръжка са сходни,даже съединителя на волвото,противно на очакванията е със 700 лева по скъп от този на форда,да и аз се учудих,и двата са демпферни,гледам най скъпия-при форда 1150,при волвото 1800.
Слагам линк към двете обяви,ако модератор прецени,нека ги махне,кажете вашето мнение за двете марки и модели.
https://www.mobile.bg/obiava-1172675...-0-tdci-140-kc
https://www.mobile.bg/obiava-1171023...lni-km-bi-fuelYamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
Волвото е готин автомобил, но в същото време е със скъпичка поддръжка. Метана последните години никак не е изгоден, бутилките са тежки и скъпи. Те също се сменят на 10 години, провери колко струва нова. За преработка на LPG едва ли нещо ще остане, всичко ново. Форда изглежда добре, при тази марка получаваш добро качество на по-ниска цена сравнено с прехвалените марки. Частите са на доста добри цени и то оригиналните, както навсякъде има и изключения при някои. За пример оригинален пистов ремък беше 38 лв., алтернатива 42, това в Мото Пфое. Оригиналния го свалих на 210 х.км. в перфектно състояние. Аз има Мондео 2015 г. и за това не мога да дам преки впечатления, освен че не е на толкова километри със сигурност. Мотора е Континентал, по-известен в БГ като на Пежо, но се слага на ПСА групата, версията при мен е 150 коня, има я и в Опел и някои други марки. Като за кола на тези години винаги има риск при всяка марка. При мен разхода е много приятен, кротко каране 5-5,3 планинско извънградско и малко градско, на дълго с магистрала пак горе-долу толкова.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
- 2 likes
Коментар
-
Село Труд автоборсата. доста оплаквания съм чул от там за мошенгерии...А и книжката попълнена с един и същ химикал и почерк, т.е наведнъж...Иначе външно изглежда добре, въпроса е "вътрешно" как е...Поинтересувай се във форума на Форд, преди време бях чел, че всичко де е DURA нещо си, било проблемно принципно..
-
Автоборса, дето не са мошенници още не съм виждал. На книжки вярвам само от представителството, но и те като изтече гаранцията не е задължително да съдържат всяка информация по ремонтите, тоест нищо не научаваш за щети по каросерията например, защото не е ремонтирана там. На тия години гледаш да е в прилична кондиция и да върви в пътя, другото късмет.
-
Бутилкит за метан се сменят на 20 години. На тях си пише. Знам ( направих ) едно такова В70 и на пропан. То ходи до Халкидики всеки месец и влачи ремърке. На метана дефектира регулатора, но се оправя лесно. А Форд , ако може бензин с "Маздовият" мотор.
-
По ме дърпа към волвото-знам че е голям шлеп,знам че е малко грозновато,но ме кефи кола която не се среща много по пътищата.Говорих с човека който го продава,каза че е така както на снимките.
Колега nogopechen кажи колко гори на дълго този шлеп-и метан,и пропан.Иска ли да се пипа софтуера на колата ако и се слага пропан?Каква е разликата със 140 и 170 коня?Като се кара на метан,има ли сила колата,върви ли добре?Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
- 1 like
Коментар
-
Грозновато е много относително. На мен лично ми харесва в пъти повече от Форда. Бих карал такова, ако не ме плашеха цените на обслужване и на резервните части. Но определено бих си търсил чист бензин или дизел. Да сменяш системата изцяло, не знам доколко ще ти се "върже".
Но в генерален план, това което адски ме дразни в абсолютно всички съвременни интериори са имитациЙте на алуминий и хром.
Най-изискания и стилен интериор, който съм срещал последните години е на Хонда Акорд.
Фалшивият халумин и хром в интериора и по таблата ме влудява.
Тва са мойте пет ст'инки, разбира се.
Късмет!
ПП: И мен ме кефят по-редките коли.
Затова карам 30-годишен Ситроен АХ 4х4
Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Тъкмо си мисля че този сандък,с тези 140 коня че и на метан,сигурно ще е умрял кон,от към вървене.Гледам и V50 със 2.4 170 коня,струва ми се,ще е по-адекватен на по-малкото купе.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
Това В70, за което пиша си запази метана и колегата го кара с кавото гориво има в Гърция. Малко е мудно–моето беше 2.4 Турбо, 200 к.с. , но няма какво да се счупи. Разход пропан около 11 литра, на дълго, автоматична кутия. Моето имаше същият разход –автомат и 4Х4. На тази от обявата големият плюс е ръчната кутия. Аз на моето смених всички амортисьори, дискове и накладки–нормални цени. В50 е по-додре направен Фокус. Аз го харесвам мотор 2.5 Турбо 4Х4. На моето последният "километраж" беше 438 000 килметра. Вероятно манипулиран. Външно на колите не им личи.
FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя
Коментар
-
Аз бая време карах volvo s80 2008г 2.5T 147kw 200коня бензин. Тоя двигател го слагат предимно на по старата генерация преди 2007ма и на джипките xc90 стават на газ и са от по-здравите мотори с турбина 2.4 мисля че е същия. Най здравия е атмосверния 3.2 бензин без турбо но е и по скъп понеже е най търсен. От най добрия сервиз за volvo в София K&B до студентски град знам че всички бензинови двигатели пускат масло стигнели около 200хил км най добре да му сменят гарнитурата по навреме. Иначе дизелчатата са бетон и 6th geartronic трансмисията е от toyota/Asin такаче е най здравото нещо във volvo. Окачването е е много здраво, бурдюри съм чупил с него с висока скорост минавам даже джантите не изкриви и продължавам още 50хил км. нали на 200 хил е нормално да се сменят пружини и амортисьори но иначе никоя дупка или павета няма как да го скапе. Бензиновия редови петак на звук е като мини 10 цилиндъра брутален звук много як. Те и Волво с това са известни с пет цилиндровите си двигатели които звучат най добре. Багажника е брутален и на комбитата и на s80 взех си паджеро дълга база той багажника му по-малък от на s80. Спокойно можеш да си товариш секции и строителни матеряли че дори има и втори етаж на тавана. Слабите страни са му електрическите моторчета на сервото на перката на радиатора и на перката на парното и други дразнещи неща като заключването на вратите една пружинка се откача от палчето и не се прибира някой път. Xc70,v70 и s80 са напълно еднакви всичките им части и таблото. Ето тоя руснак прави видеа на руски и английски в youtub как се поправя всичко и подобрения ако вземеш volvo ще ти стане пръв помощник. Дизелчетата са наджедни 2.4 и ги карат много v50 не е същата кола като големите volvo и возията не е същата онова е шлеп 2.1 тона за дълъг път пълен релакс. Volvo имат една греда която минава под предните седалки и при страничен удар смачква една куха кутия под подлакатника за да не ти се смачка вратата при страничен удар и така кутията между седалките поема удара чрез тия греди което е най яката екстра която другите марки нямат. А и с леки удари до 10-15км/ч по паркингите няма щети, всичко е тежко и солидно захванато, братното на немските и японските коли. Съборих една малка тухлена ограда на заден и други изцепки за 10г каране. V50 вътре е доста постничко. v70 2007г със една андроид навигация и задна камера и заспива.или класиката xc70 старата генерация.
https://youtube.com/@volvosweden?feature=sharedПоследно редактирано от KokoJambo; 08-10-24, 00:37.
Коментар
-
Замислих се за още нещо.Волвото е произведено 2006-та.По-нагоре някой каза че на бутилките метан,им дават 20 години.Значи 2026г. трябва да се сменят,а тази подмяна май е скъпа,не съм се интересувал.Или трябва да се мисли за по-голяма инвестиция-минаване на пропан,нещо което е по значителен разход,и трябва да се има предвид.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар