Здравейте,както става ясно от заглавието търся съвет за комби до посочената сума,може малко по-скъпо.Задължително да е с ръчна скоростна кутия,за предпочитане бензин който може да се газифицира или има газ,но може и дизел,само да няма ДПФ,а да е само с катализатор.Фабричния метан не е опция,ако ще е бензин да е на пропан или чист бензин на който аз да сложа газ.Годината не е от голямо значение,по важно е състоянието.Ако пък някой обмисля скоро да се разделя с нещо читаво,може да го предложи.Приемам съвети всякакви.Благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на комби до 7000 лева
Свий
X
-
Това дето го търсиш го имам на двора,но не се продава.Ще дам само идеята.
Мерцедес ц класа w203 220cdi 2003 година.Заводско без дпф и с наличен катализатор...а моя конкретно е и на под 200К истински белгийски километра внесен от колега от форума преди 5 години за мен да е жив и здрав на няма и 135К от първият му собственик.
Много здраво добиче стига да е в добро състояние.
Нисък разход на гориво извънградско около и под 6 на 100 при скорости около 140+.
Градско според зависи.Удобен и с достатъчно обем на багажника.
Ако намериш нещо читаво скачай смело,ако ти изнася разхода на нафта.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
-
Subaro forester 2ра генерация си е най доброто 4х4 комби. Двигателите 2.0 са надеждни и всичките са на много километри. Другия мотор 2.5 с турбо обаче е проблемен и ремонта му е скъп, но има сервизи и ги правят и немалко хора си ги карат. Доста е обемисто, по-новата генерация 3 е малко по-малка но прилича повече на джип. от 3та ген май има и 2.5 без турбо но незнам колко са читави. Но щом ги има на 30 години още по улиците значи е добро. Друго надеждно комби от към двигател и окачване с 4х4 е volvo xc70 ама от тях само дизела е читав 2.4 всичките бензинови са проблемни двигатели а тези под 2 4 даже не са на volvo а някакви френски. Имат здраво окачване въобще не се чупи при всякакви каскади но си е тежка кола над 2 тона. На тия години си е за нови амортисьори,пружини и дискове а те са доста скъпи на s80 само задното окачвсне беше към 3000 лева. Много добра шумоизолация и возия и мощен двигател и е сигурно на катастрофи можеби най сигурната кола. 3та генерация малко по-сигурна от 2ра но и тя е добра. Иначе постоянно някое моторче изгаря постоянен проблем със всичко електронно със тая кола ще станеш половин механик от мотора на сервото до вратите и всичките копчета и лостчета, вентилаторчетата всичките горят като крушки доро това на парното но багажника е огромен по голям от на другите джипове и комбита. Сервиза за тях се казва K&B въобще не си прави труда да пробваш другите. Със волвото е сложно ако не си в софия или не си падаш домашен майстор. С форестъра или outback е по не протенциозно. Само не взимай с турбо. Виж и lexus rx300 и rx350 старички са бензинови с много екстри и са най здравите има малко обяви и трябва да ги дебнеш. Имат за по 6-8 хил 2000-2003г. Mitsubishi pajero sport е добро комби ама ще набиеш в него още пари да го постегнеш. Всичките са бензинови на газ и за 2500 можеш да го изкърпиш от ръждата ,песакоструй и фертан боя да ти изкара години напред.Последно редактирано от KokoJambo; 29-09-24, 00:23.
Коментар
-
Не търся 4х4-имам си чероки.Трябва ми кола за ежедневно каране,да пътувам с нея и т.н. иначе благодаря за идеите!Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
Форд Фокус 1.6 дизел преди 2006г е без ДПФ, имал съм такъв, много доволен бях. Супер широка кола, много икономична, с много добра возия. Бензиновите малко масларки казват че били, но нямам опит с тях.
'97 Musso 3.2
...
Коментар
-
Toyota avensis комби до 8хил лева има 10 страници в mobile.bg има екстри,комфортна и има от тях на килограм по 150 коня са с 2 литра или 2.2 има и много на газ имат и релси на покрива. Темпомати,подгряване на седалки, само си затъмнява стъклото имат и xenon повечето.
- 2 likes
Коментар
-
Като каза Авенсис ...
Съпругата ми караше Авенсис, ама седан. Беше '03-та година, значи 18-годишна при нас, на 360000км. Фул екстри, дето се вика - кожа, подгрев, темпомат, навигация ... Много приятна за каране кола. Единственият проблем беше разхода на масло - на един резервоар бензин гореше 1л масло. Не съм се задълбочавал в проблема, защото беше временна кола, колкото изкара, докато си купи друга. Тя взе, че се задържа 2г. Доливахме си масло от варел и си карахме. От бърза проверка в гугл, това било детска болест точно на този двг.
Двигател 1.8, 4-степенен автоматик с ръчен режим. Скоростната кутия беше перфектна за годините и километрите си. Бях приятно изненадан от разхода на бензин - около 7/100 комбинирано. Това, сравнено с моето двулитрово CR-V автомат, направо си беше "приказка".
Бих карал пак такава кола, ама без проблем с маслото, т.е. препоръчвам, ако се намери читав екземпляр.
Авенсиса беше заменен с Акорда от подписа, 'щото сме си хондаджии, ама и той е седан. Същия клас автомобил, същия комфорт, същото ниво на оборудване, същите години на производство (т.е. Акорд 7-ма генерация) ... ама цената е мааалко по-друга, и е дизел. Няма си DPF още от завода.
Бензиновите двг на Хонда са добри, бих казал много добри. От 22г караме само Хонда бензин. Този Акорд, всъщност, ни е втората Хонда дизел. Първата беше Civic с ровърски дизел.
Да се повторя - препоръчвам и Акорд, ако ти хареса външния вид на комбито, и цената. За мен комбито на Акорд е задължително 2.4 бензин, автоматик.Последно редактирано от krasi-mir; 30-09-24, 08:59.Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от KokoJambo Преглед на мнение...само си затъмнява стъклото...
Коментар
-
Honda FR-V е според мен също добра, има за толкова пари.Иначе, аз бих въвел в търсачка да е с регистрация, максимална цена, и после според какво излезе читаво, и наблизо.На късмет малко е работата.Може кола за 2500 лв да се окаже по-добра, от друга, за 7000 лв
- 2 likes
Коментар
-
Бензинките на Тойота до 2006 са масларници,реално искат сегменти и да се пробият 3 отвора в канала на масления сегмент,но това си е сериозен разход ако не си го правиш ти,и пак е много работа.Дизеловия Авенсис го дават добър.Иначе Акорда седма генерация гледам,но за 2.4 бензин не съм готов да платя тази цена.Дизеловите им комбита с 2.2 мотора гледам също и ми харесват като цяло,само дето явно ще трябва да се гледа много за ръжда.И най вече много късмет.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
За ръждата си прав, требе много се внимава.
От скромният ми 20-годишен опит с японки, от които 10г работа в център за ГТП, смело мога да заявя, че:
Японка правена в Англия не гние.
Японка правена в Япония е тотална щета на половината възраст.Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
-
Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнениеЗа ръждата си прав, требе много се внимава.
Японка правена в Англия не гние.
Японка правена в Япония е тотална щета на половината възраст.CR-V 2.0i RVSi 147PS
Коментар
-
Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнениеИначе Акорда седма генерация гледам,но за 2.4 бензин не съм готов да платя тази цена.CR-V 2.0i RVSi 147PS
Коментар
-
Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнениеБензинките на Тойота до 2006 са масларници....
Грам масло не са пипвали от смяна до смяна !Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар