Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Порше Кайен -размисли

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Порше Кайен -размисли

    Първоначално публикуван от kiki.t
    Автомобил с по объркана концепция лично аз не съм виждал.
    ...
    Най куриозното е че този ни-риба , ни-рак се продава добре.Явно маркетинговия отдел добре са си направили сметката-да поизтръскат малоумните гъзари
    И не се ли усещаш, че си противоречиш яко. След като това возило се "продава добре", то просто няма никакъв начин да му е объркана концепцията от страна на производителя. Защото на него целта му не е да задоволи твоите или моите виждания как трябва да изглежда една кола, а да продава, колкото се може повече. След като возилото се продава, и то добре, значи концепцията на фирмата си е супер.

    А пък дали можеш да разбереш хората, които купуват едно или друго нещо, това е съвсем без всякакво значение. Точно както няма значение и мнението на хора, които по никакъв начин не могат да разберат ония, дето си купуват джипове, пръскат купища пари да ги оборудват с какво ли не, и после отиват да ги трошат по деретата.
    Просто всеки е свободен да прави каквото му хареса с парите си, стига да не пречи на околните. Въпрос на вкус ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от kiki.t
      Yaro , че нямя ли по статусни коли.Лимузина-S класа , спортна-911.
      Щото Кайена е едно голямо комби.За статус не знам дали става.
      Ааа , разбрах.Искаш да кажеш : Карам Кайен , демек имам много пари.Ми тва за хора с малък умствен багаж...
      Първоначално публикуван от kinex
      ...В голяма заблуда сте ако мислите че човек които кара кола за 200 000лв е малоумник.
      В никаква заблуда не съм. Що не погледнете хората с доходи навън? Ще прощаваш, но там всеки хай банкер може да си купи Кайен. Дори им ги раздават служебни. Друго е да си купиш обаче 911 от 70-те, Ферари пак от около там или някоя S-класа кабрио от 80-те. За там наистина ти трябват пари, transaction history и име. А не бърз достъп до някой фонд.

      Коментар


      • #18

        Дима и на мен този спор взе да ми става смешен защото говорим "на ръка".
        Божа работа е но мисля следващата ми кола да е точно Кайен. Предполагам не се съмняваш в способностите ми да я "барна" тук там и да я вкарам там където вкарвам Гранда. Сигурен съм че тогава ще си промениш мнението защото си обективен. За другите не гарантирам ама паживьом увидим.

        Коментар


        • #19
          Яро ама и за бързия достъп до някой фонд и да крадеш дори касетофони пак се иска акъл. А щом си ги докарал до кола от 200 000 и не са те хванали значи е много.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от kinex
            Яро ама и за бързия достъп до някой фонд и да крадеш дори касетофони пак се иска акъл. А щом си ги докарал до кола от 200 000 и не са те хванали значи е много.
            Вероятно си прав. Исках да кажа, че тукашните герои на деня все още не са достатъчно израсли (явно) за да купуват наистина класни неща (в случая коли). Примера, който дадох по-горе.

            Коментар


            • #21
              И аз въпросните отличници с бели якички не ги клйопам много щото сарцата са им като на кокошка ама всеки си носи кръста.

              Коментар


              • #22
                Тая история с четирите ръчни спирачки може да е бърза, понякога може да е точна и даже адекватна, обаче пее само на асфалта. Забрави електронните диференциали ако искаш да вършиш работа.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от kinex

                  Дима и на мен този спор взе да ми става смешен защото говорим "на ръка".
                  Божа работа е но мисля следващата ми кола да е точно Кайен. Предполагам не се съмняваш в способностите ми да я "барна" тук там и да я вкарам там където вкарвам Гранда. Сигурен съм че тогава ще си промениш мнението защото си обективен. За другите не гарантирам ама паживьом увидим.
                  Мале ужас...да речем че ми се е скапал нета и не съм прочел какво си написал...
                  Не мога да съм обективен, това е карикатура, даже демултипликатор няма за разлика от едно обикновенно Субару Импреза Комби.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Кайена не е с електронни дифове.
                    Те реагират бавно. Системата за сцепление чрез спирачно усилие е модул към АБСа с обратно деийствие.
                    Трите диферинциала са абсолютно освободени и въртят постоянно четирите гуми.
                    При съвсем малка разлика в оборотите на едното колело спирачките го спират.
                    На практика четирите колела се движат с относително еднакви обороти което е съобразено с завойте.
                    Много по добре от три 100% блокажа защото там завоя е много труден.
                    И изненада.
                    Има БАВНИ с принудителен блокаж на междиния диф.
                    А просвета е 27см

                    Коментар


                    • #25
                      Трансмисията на Туарега и на Кайена е еднаква с изключение именно на демултипликатора. А електронното блокиране чрез спиране на боксуващото колело не върши работа както вече се каза - там където трябва да добавиш въртящ момент те спират едното колело - абсурд, къде отива КПД-то на предавката.
                      Просто забрави - електронно блокиране и свободни дифове има и на Х5, някой да е видял това нещо да е проходимо?
                      Да не говорим че на външен вид е просто потресаващо грозен, направо ще попитам Йори къде е онова смайлче дето повръща...
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        Много ме кефят някой хора като започнат да оплюват "имащите" с различно мислене,
                        Порше са си свършили работата перфектно с този модел - продава се като топъл хляб и съм убеден че се продава по-добре от 911 (може би защото е и по еФтин). Това че ти, той, тя, ние, вие... не разбираме подбудите на хората поръчали си подобно возило (очевидно не го ползват за ОффРоуд), не намалява приходите на "Бутиковата" фирма, която продава още и още. Аз нямам толкова пари (и за съжаление надали някога ще проимам), но ако имах като нищо щях да си взема И един Кайен като универсална кола, пъргава с добра видимост (от високо), просторен багажник и др. такива "екстри" и не бих го сравнявал с машините за "в гората" или пък със спортните коли от класа на WRX sti, 911, Enzo...
                        A американската поговорка (която естествено не одобрявам) "като си толкова умен, къде са ти парите?" не е случаина, в едно "консуматорско" общество парите са някакъв израз на социален статус и по Умните (пригаждащи се, гъвкави, безогледни...) индивиди се стремят да придобият по-големи количества - така че, да хората с Поршета, пък било то и Кайен, не са глупаци (освен ако не е за много кратко)

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от quadra
                          направо ще попитам Йори къде е онова смайлче дето повръща...
                          Тук

                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #28
                            Работата стана тука има тука няма
                            Ще ги разнищим тези бавни без да влизаме в бас.
                            Спирачките спират боксуващото колело а през освободените дифове КПДто се придава на другите.
                            При нас с 31" гуми просвета е 26см.

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от kinex
                              Кайена не е с електронни дифове.
                              Те реагират бавно. Системата за сцепление чрез спирачно усилие е модул към АБСа с обратно деийствие.
                              Трите диферинциала са абсолютно освободени и въртят постоянно четирите гуми.
                              При съвсем малка разлика в оборотите на едното колело спирачките го спират.
                              На практика четирите колела се движат с относително еднакви обороти което е съобразено с завойте.
                              Много по добре от три 100% блокажа защото там завоя е много труден.
                              И изненада.
                              Има БАВНИ с принудителен блокаж на междиния диф.
                              А просвета е 27см
                              Е тва е което много хора не знаят за кайена.има и въздушно окачване с реглаж на височината,за ужас на много хора(само не почвайте какъв недостатък е това,щото не е).и кво му е проблемното на джип с блокажи през абс-а.Ако го използваш не за състезания не виждам проблем.Ама моля сега някой да каже-аз карах този модел с такива блокажи и еди кой си с другите.Разликата е от това и това,а не теоретични постановки от книгите на Стефан.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар


                              • #30
                                alex , ми то и коката се продава добре , значи ли това че е върха?
                                Относно това какви хора имат пари в България , то това са в по голямата си част мутри , разни гепачи , мазните ни депутатчета и децата им и все от оя род.Тоя тип хора не са ми за пример.
                                Кайена се продава щото е пълно с честолюбиви парвенюта и новобогаташчета които , ако ги попиташ за кво им е наистина ше заекват и ше гледат тъпо.Щото и те не знаят.
                                Философията на марката Порше няма нищо общо с това недоразумение.Хората които истински я ценят няма да си го купят никога.
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X