Колегата с мерсал (преди Е класа от старите,а сега с МЛ W164) постоянно си полива джама сутрин като си тръгва от работа и няма спукано още.Е,не съм му мерил темп.на водата,ама кат си помисля,че тая вода се стича надолу из разни канали и съответно замръзва,предпочитам спрея за размразяване на стъкла от Кауфа-почти цяла зима изкарвам с половинка.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Зимни утринни неволи
Свий
X
-
От около три седмици ползвам служебен Спринтер с водна печка . Програмирам и сутрин рахат , работи и в движение до момента когато загрее двг напълно . Ще търся решения за личните коли , че тази зима ни изненеда с дълго задържали се ниски температури . Няма толкова добро решение за зимата , така както водната печка . Имам нагреватели на предните стъкла и седалките и въпреки това , те не могат дори да се допускат да се състезават с печката .По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.
Коментар
-
Коментар
-
Да но първо сгрява водата и после пуска вентилатора на парното. А това всичко дърпа повече ток а той зимата и без това е кът. Повярвай разпитал съм доста преди да поставя суха печка. И предимствата са повече в нейна полза. Двигателя ще си влезне в режим и без печка. Тези който нямат печки да не им става нещо. Караме коли който не си знаят километрите щото пари за нови няма. Освен това колите след 2000 година са като от зрънчо еднодневкиПоследно редактирано от moci111; 15-02-21, 14:54.
Коментар
-
Първоначално публикуван от moci111 Преглед на мнение...А това всичко дърпа повече ток...
Единстеното реално предимство на сухата е че започва да духа жега съвсем веднаха.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Не удължава нищо Светло.
Т.нар. топъл старт при подгревателите само стопля двигателя и толкоз. Просто запалва по-лесно.
При истинския топъл старт се има предвид, че колата е работила допреди малко, и все още има много масло по магистралата. И в първите секунди след запалването го няма масления глад.
А при топлия старт от печка-масления глад си е същия както и при студения старт.
Даже студения старт е по-добре за мазането защото по принцип студения двигател върти повечко докато запали. А с това въртене и понапълва с масло магистралата, докато при топлия пали веднага, а маслото е още извън помпата.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар