Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

    Е за това говорим - софтуера на хардуеа на баба му шортите.Няма ли рьчка да си рьчкам аз не си е работа.То ще ми казва кога да си пускам чистачките или кога да ми затьмнява огледалата.

    пп. тьрся ляво огледало,че моето се затьмни ма забрави да светне и в момента сьм мене гледам тебе виждам.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #47
      До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

      Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
      Коя боя ? На Джипа ли ? Тя е по клонаците в гората .

      Не знам как е при яхтите еднодневки, за които говорят братоците, но там ако повярваш на реклама, може и да пиеш солено..

      В България последните две години масово продават моторни скутери с гордото име Яхта.
      Каква яхта, без платна бе ???

      Кой не знае ПИТА.Лодка с марка BLUE WATER или Синя Вода или просто Отворен Океан си е чисто кану което става само за залива.Лодка за океана и е само името.

      И там е така - едно време като минават от дьрво кьм пластика ги подкарват сьс сьщата дебелина като дьрвото.Като се шибнеш в някой мост и плащаш моста после,4 прьста дебела пласмаса.Сега като му легна вьтре и си опра задника до борда и чуствам / да бе,сьс задника чуствам / как корпуса се гьне.Дали и тия знаят кое и как се прави???МЧИ КАК,знаят я ма няма кой щото ако я направят като хората и ще струва тройно.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #48
        До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Дали и тия знаят кое и как се прави???МЧИ КАК,знаят я ма няма кой щото ако я направят като хората и ще струва тройно.
        Съвремените технологии с ПП са много по надеждни от дървото и метала. Въпроса е да се научи производителя как да работи с тях. Поне за лодки имам голямо наблюдение относно конструкцията и здравината. В двора имам 4 строшени от приятели каяка и съм бил свидетел на трошенето. Моя избор до тоя момент винаги е бил добър, защото оглеждам конструкцията и укрепването на рисковите части. Факт е че ако се ублъскаш в камъните в някоя река и не ти е укрепен правилно каяка, той се смачква и може да се заклещиш и да не можеш да излеш от него. Също така ще ти строши и краката. При МПС-та е същото. Решиха че всички трябва да се мачкат еднакво и вече не можеш да имаш "вечното" Волво. А предния ти капак ти се вее при 160 защото някой е решил че като блъскаш пешеходци с него трябва да им е меко ...тъпотии колко щеш

        Коментар


        • #49
          До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

          И тая тема ще хване кьра май.Някой да трие ако иска.


          Отивам едно време с жената на едно изложение за лодки.Гледаме само,да я видя какво ще хареса.Ми............хареса една с бяла кожа и голяма спалня все едно като се наклони лодката и ще може да се задьржи някой на спалнята.
          Сьщата тая имаше стьлба хваната в горния си край за лодката с винтове.Сефте видях винт на пластика.5 пьти като слезеш по тая стьлба и на шестия си с вирнати крака.

          Сьшата тая фирма прави едни от най-добрите моторни лодки и там стьлбите не са така хванати,но и цената е друга.

          Просто света не е това което беше.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #50
            До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

            Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение
            Съвремените технологии с ПП са много по надеждни от дървото и метала. Въпроса е да се научи производителя как да работи с тях. Поне за лодки имам голямо наблюдение относно конструкцията и здравината. В двора имам 4 строшени от приятели каяка и съм бил свидетел на трошенето. Моя избор до тоя момент винаги е бил добър, защото оглеждам конструкцията и укрепването на рисковите части. Факт е че ако се ублъскаш в камъните в някоя река и не ти е укрепен правилно каяка, той се смачква и може да се заклещиш и да не можеш да излеш от него. Също така ще ти строши и краката. При МПС-та е същото. Решиха че всички трябва да се мачкат еднакво и вече не можеш да имаш "вечното" Волво. А предния ти капак ти се вее при 160 защото някой е решил че като блъскаш пешеходци с него трябва да им е меко ...тъпотии колко щеш
            Задълбаваме в грешна посока.
            Днешните лодки на 80 % интериора е сглобявван с винтове. Като я вкараме между здрави вълни и започне да се гуне и ела да видиш как летят врати и шкафчета долу. Много готина гледка е! Правят ги ефтинки, народа не вижда смисъл да се охарчва за качество. Търси се лъскавото- като при колите.

            Писали сме едновременно. И двамата не харесваме винтове май.
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • #51
              До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

              Е кво да им харесвам,скьрцат като твойта Хондано за разлика от нея и се трошат и по 20 се умножава цената.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #52
                До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                именно
                Нямам нищо против да ми е пластмасов калника, но като го намачкам да не ми обясняват че струва една кофа пари щото бил .... нали за това ги мислят нещата, да са ефтини и практични.
                Сега едно аверче в Портогалия помага за един проект за новия Смарт. Идеята е задните светлини да са с диоди. Дотук добре, но се работи по проекта платката на която се монтират да се излива на едно с основата. Демек "загасне" ли няма смяна отиваш за нови стопове това за гаранционна кола не би трябвало да е проблем. Но после ще я домъкнат с автовоз тука и на следващия собственик ще му се изплаща плащалото ...

                Коментар


                • #53
                  До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  ^^^^^^

                  Извратеняк


                  Ма не е честно така,говорим за нормални коли и нормално каране,а не това ващо тук/ щото аз в гората само пеша ходя /



                  Тая е на 11 години и клонче не е видяла.Няма как да ги сравним с новите обаче,трябва да ги чакам поне 11 години на сльнце.
                  Хей Бенц, мен пък ме кефят палмите в отражението...........
                  Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                    Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение
                    именно
                    Нямам нищо против да ми е пластмасов калника, но като го намачкам да не ми обясняват че струва една кофа пари щото бил .... нали за това ги мислят нещата, да са ефтини и практични.
                    Сега едно аверче в Портогалия помага за един проект за новия Смарт. Идеята е задните светлини да са с диоди. Дотук добре, но се работи по проекта платката на която се монтират да се излива на едно с основата. Демек "загасне" ли няма смяна отиваш за нови стопове това за гаранционна кола не би трябвало да е проблем. Но после ще я домъкнат с автовоз тука и на следващия собственик ще му се изплаща плащалото ...
                    Той нека такъв Смарт дойде в България ще видиш как ще заработят стоповете.Там проблема е друг 25000 цикъла на дистанционното на контактния ключ. Тогава жална му майка,сервизи и т.н.

                    За пласмасовите калници: има една марка френски малолитражни коли с двигател Мицубиши ,та неговите панели се оправят със сушоара за горещ въздух и следа не остава ама ламарината си е друго нещо.

                    По темата:
                    Попитали един машинист: "Каква е разликата между парния и дизеловия влак" , отговора бил " Парния влак е събитие а дизеловия е просто един влак"
                    Последно редактирано от banjo; 06-03-09, 10:27.
                    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                    Дий Снайдер

                    Коментар


                    • #55
                      До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                      Ама моля Ви се !!!
                      Това е фирмата с най много продажби на Ях ти / познай какво ми яде, като си купува хол спалня и кухня в морето / в България , за изминалите години.

                      http://www.royalyacht.bg/

                      Ей такива са и " джиповете " Ауди, BMW, Лексус - страшни марки - невероятна проходимост.
                      Последно редактирано от Nik Nikolov; 06-03-09, 10:28.
                      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                      Коментар


                      • #56
                        До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                        ... 25000 цикъла на дистанционното на контактния ключ. Тогава жална му майка,сервизи и т.н.
                        Нека да дойде такъв Смарт в България, ще видиш как и ключа ще заработи както ние си знаем. Дреболиите са лесни, проблем е ресурсът на основните агрегати.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                          Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                          Ама моля Ви се !!!
                          Това е фирмата с най много продажби на Ях ти / познай какво ми яде, като си купува хол спалня и кухня в морето / в България , за изминалите години.

                          http://www.royalyacht.bg/

                          Ей такива са и " джиповете " Ауди, BMW, Лексус - страшни марки - невероятна проходимост.
                          Няма да говоря,че сьм в тоя бизнес,но пак ще го повторя - кой не знае пита.Има си консултанти,има си форуми,че даже и един който ги кара да хванеш и да го пита човек ТАЯ КАКВО И Е пак по-добре от това да скача човек на сляпо.
                          Номера обаче с джипа ка ще стане като всяка марка вади изгьзени модели и никой вече не му е ясно кьде ще и клекне софтуера на хардуера на баба му трьнката.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #58
                            До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                            това е сериозния проблем при много сериозни марки.електтрониката.дали е от несъвършенство на техниката или въпрос на интерес

                            Коментар


                            • #59
                              До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                              Може би колите ,ако бяха така здрави като Голф 2 или Мерцедес 124 ,или Ауди 100 и много други от тези години.Нито магазините за авточасти и сервизите така щяха да работат.
                              0887 526 564/ 0897 933 755 /

                              Коментар


                              • #60
                                До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                                Въобще не се прехласвам по старите коли .
                                Първата ми нафтова , преди 20години , от 2л. вадеше 70 кончета . Е кво да искам от нея ? Сега пак съм на 2л , но 170 кончета . Може ли първата да издържи 250-километрова магистрала , на темпомат със 180км/ч ? (тя и не ги вдигаше дори) Тая магистрала я бия всяка седмица , а колата влиза в сервиза само за консумативи .
                                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X