Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задната врата на джипа. Видове: '+' и '-'

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от V93
    Първоначално публикуван от alex_markov
    Във интерес на истината колкото съм заблеян ако не го бях прочел по форумите така и нямаше да разбера че е "неправилно" отварянето, за сега не ми пречи, но наистина е много странно ЗАЩО е направено така? Ако някой има наукоподобна идея по въпроса да сподели.
    Значи, ходим си по улиците и си гледаме: с отваряне наляво са G-класата, SUV-а на Рено RX4, Opel Monterey (Trooper) и Frontera. Надясно се отварят - Паджеро, ТЛК, Хонда CR-V, Suzuki Vitara, ЛР.

    Какво е общото? Ами първите са от европейски страни с дясно движение, а вторите - от Япония и Англия.

    Е, УАЗ-ът ми разваля теорията, ама то за руските неща това няма да е за сефте
    Это очень простая история. Когда в 1993 году на УАЗе было принято решение делать внедорожник с комфортабельным кузовом, тогдашнее руководство заказало дизайн-проект в Центре Стиля ВАЗа. На ВАЗе работу поручили той же творческой группе, что делала "беременную антилопу" ВАЗ-2110. Опыта разработки внедорожников именно у этой группы не было никакого (равно как и опыта создания кузовов для рамных автомобилей). Вазовцы не стали долго ломать голову и слизали расположение двери с популярного тогда Mitsubishi Pajero, и дверь на УАЗ-3160 "Симбир" стала открываться направо. В результате, это решение сохранилось и на "Патриоте". Кстати, другая бригада дизайнеров, делавшая "Ниву- 2123" (которая стала Chevrolet Niva) дверь повесили правильно, налево. Между прочим, из приведенного ряда выпадает Isuzu Trooper - он хоть и японский автомобиль, но большая створка у него расположена слева, потому что машина изначально ориентировалась на американский рынок. А Toyota поступила еще лучше: они сделали на утилитарных версиях Landcruiser 80 дверь с двумя одинаковыми створками, чтоб никому не обидно было
    Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Yaro
      Първоначално публикуван от fanatic
      Много вярно ние с Blacksmith като ходиме на риба с неговия патрул си седим на багажника при отворена врата и си цамбуркаме краката в водата и си ловим от там направо, пантите са много здрави общо сме към 200 кила. ;-)
      Абе вие внимавайте с цамбуркането с Андрей, щото по книга за Нисан-а (той ми я даде) дават тежест за падащата врата макс. 100кг. Той не е с финността на манекенка, не знам как не сте слезли при костурите досега
      амииии вече няма, че само той е над 120 такаче....
      ама кво се притеснявам нали си има телоподаващо ще си го оправи
      no signature no problems

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Yaro
        Готово, готово..

        Та, за вратите?..

        Дефакто на падащите плюса им е, че можеш да товариш по-дълги предмети. Което е плюс наистина пред къса база джип с цяла врата. Но падаща vs. цяла врата на дълга база -> твърдо съм за второто.
        Яро междудругото виждал съм преправен Нисан като твоя и на Андрей с външни панти хванати за страничната греда (като на старото терано )и механизма на заключване се мести на срещуположната и става с отваряща се нагоре горна част и настрани долна което е перфекно според мен, при желания мисля че нама да е проблем да се преправи.....
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от fanatic
          Яро, между другото виждал съм преправен Нисан като твоя и на Андрей с външни панти хванати за страничната греда (като на старото терано )и механизма на заключване се мести на срещуположната и става с отваряща се нагоре горна част и настрани долна което е перфекно според мен, при желания мисля че нама да е проблем да се преправи.....
          Това, е идея! Още повече, че планирам да сложа и резервната гума отзад.

          Коментар


          • #20
            Според мен когато един ден си купя 'джип'(дано стане) не бих обръщал внимание на задната врата, но бих предпочел, ако е с къса база да е с долна падаща част и горна вдигаща се, а ако е с дълга ми се ще да е с една цяла с панти от дясно.Това е моето мнение.Може да сложите по едно синджирче от ляво и от дясно и така ще се застраховате от падане при рибите
            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

            Коментар


            • #21
              За градски живот борда хич не е хубав. Освен за возене на дивани и гардероби. А за другаде вратата е отврат.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Кирасир
                Първоначално публикуван от V93
                Първоначално публикуван от alex_markov
                Във интерес на истината колкото съм заблеян ако не го бях прочел по форумите така и нямаше да разбера че е "неправилно" отварянето, за сега не ми пречи, но наистина е много странно ЗАЩО е направено така? Ако някой има наукоподобна идея по въпроса да сподели.
                Значи, ходим си по улиците и си гледаме: с отваряне наляво са G-класата, SUV-а на Рено RX4, Opel Monterey (Trooper) и Frontera. Надясно се отварят - Паджеро, ТЛК, Хонда CR-V, Suzuki Vitara, ЛР.

                Какво е общото? Ами първите са от европейски страни с дясно движение, а вторите - от Япония и Англия.

                Е, УАЗ-ът ми разваля теорията, ама то за руските неща това няма да е за сефте
                Это очень простая история. Когда в 1993 году на УАЗе было принято решение делать внедорожник с комфортабельным кузовом, тогдашнее руководство заказало дизайн-проект в Центре Стиля ВАЗа. На ВАЗе работу поручили той же творческой группе, что делала "беременную антилопу" ВАЗ-2110. Опыта разработки внедорожников именно у этой группы не было никакого (равно как и опыта создания кузовов для рамных автомобилей). Вазовцы не стали долго ломать голову и слизали расположение двери с популярного тогда Mitsubishi Pajero, и дверь на УАЗ-3160 "Симбир" стала открываться направо. В результате, это решение сохранилось и на "Патриоте". Кстати, другая бригада дизайнеров, делавшая "Ниву- 2123" (которая стала Chevrolet Niva) дверь повесили правильно, налево. Между прочим, из приведенного ряда выпадает Isuzu Trooper - он хоть и японский автомобиль, но большая створка у него расположена слева, потому что машина изначально ориентировалась на американский рынок. А Toyota поступила еще лучше: они сделали на утилитарных версиях Landcruiser 80 дверь с двумя одинаковыми створками, чтоб никому не обидно было
                Интересно, а кой е правил Хънтър-а че вратата му се отваря на ляво - правилната посока

                Коментар


                • #23
                  В завода я правиха. На времето имаше много разправии врата ли да е или борд. Имаше снимки на един, явно от експерименталните, с врата и брезент, народа се кефеше на мах.

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от alex_markov
                    Интересно, а кой е правил Хънтър-а че вратата му се отваря на ляво - правилната посока
                    Ну, калитку на "Хантере" сочиняли уже на УАЗе. Тем более, что по "неправильной" пятой двери на 3160 только ленивый не проехался.
                    Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                    Коментар


                    • #25
                      А я ваще был против. У мя тож неправильная дверь, вот и всю жизнь мечтаю про борта. Шоб разпивал культурно и было где упасть как у людей.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        А я ваще был против. У мя тож неправильная дверь, вот и всю жизнь мечтаю про борта. Шоб разпивал культурно и было где упасть как у людей.
                        Нее, дверь удобней - особенно когда нужно что-то из глубины багажника достать. А раскладной столик с ножками и соответствующий стульчик и достать недолго. Ответственно говорю.
                        Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                        Коментар


                        • #27
                          За то на них не посидиш с пивом болтая ногами в воздухе ... Эх.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            За градски живот борда хич не е хубав. Освен за возене на дивани и гардероби. А за другаде вратата е отврат.
                            А защо за другаде вратата да е отврат? Наистина, не се сещам за недостатъци?..

                            Коментар


                            • #29
                              На отворена врата не можеш да караш, не можеш да я отвориш като потъваш. Не може да се отвори и като се опреш в нещо.
                              А борда е истинската масичка като спреш. Първо пиеш на нея като хората, после има под какво да паднеш като истинските хора! А не кат някъв пияница просто на земята.
                              С борд цялата работа става като пикап, уж е по-удобно.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Стефан
                                На отворена врата не можеш да караш, не можеш да я отвориш като потъваш. Не може да се отвори и като се опреш в нещо.
                                Не мога да карам, бързо, да. Но кога пък ти се налага да караш и с паднал борд (без случаите на пренос на извънгабаритен товар).

                                За потъването:
                                а) Ако говорим в истинския смисъл, няма да излизам отзад със сигурност (защо да губя време и въздух, като имам врата до лявото ми рамо)
                                б) В преносен, ако съм в калта до там, че да ми е трудно да отворя вратата (в БГ май няма такива места), ще ми е трудно са отворя и борда..

                                При опирането пак не го виждам +. Ако съм опрял отзад в нещо, как ще отворя борда?

                                За масичката - факт, супер е!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X