Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задната врата на джипа. Видове: '+' и '-'

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Задната врата на джипа. Видове: '+' и '-'

    Първоначално публикуван от alex_markov
    Във интерес на истината колкото съм заблеян ако не го бях прочел по форумите така и нямаше да разбера че е "неправилно" отварянето, за сега не ми пречи, но наистина е много странно ЗАЩО е направено така? Ако някой има наукоподобна идея по въпроса да сподели.
    Значи, ходим си по улиците и си гледаме: с отваряне наляво са G-класата, SUV-а на Рено RX4, Opel Monterey (Trooper) и Frontera. Надясно се отварят - Паджеро, ТЛК, Хонда CR-V, Suzuki Vitara, ЛР.

    Какво е общото? Ами първите са от европейски страни с дясно движение, а вторите - от Япония и Англия.

    Е, УАЗ-ът ми разваля теорията, ама то за руските неща това няма да е за сефте
    Ние не сме неутрални!

  • #2
    Някои се отварят на две, нагоре или половината нагоре - другата надолу...май така е най-удобно.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от V93
      Първоначално публикуван от alex_markov
      Във интерес на истината колкото съм заблеян ако не го бях прочел по форумите така и нямаше да разбера че е "неправилно" отварянето, за сега не ми пречи, но наистина е много странно ЗАЩО е направено така? Ако някой има наукоподобна идея по въпроса да сподели.
      Значи, ходим си по улиците и си гледаме: с отваряне наляво са G-класата, SUV-а на Рено RX4, Opel Monterey (Trooper) и Frontera. Надясно се отварят - Паджеро, ТЛК, Хонда CR-V, Suzuki Vitara, ЛР.

      Какво е общото? Ами първите са от европейски страни с дясно движение, а вторите - от Япония и Англия.

      Е, УАЗ-ът ми разваля теорията, ама то за руските неща това няма да е за сефте
      И Трупъра и Фронтерата и Монтерея се отварят Надясно ( поне по-старите )

      ето моята

      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от quadra
        Някои се отварят на две, нагоре или половината нагоре - другата надолу...май така е най-удобно.
        Дали е най-удобно се съмнявам силно. Баш от този начин на отваряне съм чул оплаквания от собственици на по-старите Фронтери (отворената надолу част на вратата автоматично те отдалечава със съответното количество сантиметри от багажника). Показател за това е, че в по-новите серии долната част вече се отваря настрани, а не надолу.

        http://www.auto-zimmerli.ch/_04auto/...lau_%20008.jpg
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          Вярно, но ако е здраво направена увеличава товарното пространство за дългомерни товари, и още можеш да си седнеш на него при пикник.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от quadra
            Вярно, но ако е здраво направена увеличава товарното пространство за дългомерни товари, и още можеш да си седнеш на него при пикник.
            Много вярно ние с Blacksmith като ходиме на риба с неговия патрул си седим на багажника при отворена врата и си цамбуркаме краката в водата и си ловим от там направо, пантите са много здрави общо сме към 200 кила. ;-)
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от V93
              Първоначално публикуван от quadra
              Някои се отварят на две, нагоре или половината нагоре - другата надолу...май така е най-удобно.
              Дали е най-удобно се съмнявам силно. Баш от този начин на отваряне съм чул оплаквания от собственици...отворената надолу част на вратата автоматично те отдалечава със съответното количество сантиметри от багажника...
              V93, Абсолютно съм съгласен. Quadra ти ме изпревари (с отговора). Отварянето в две части (надолу и нагоре) е удобно предимно (може би единствено) за товарене. Като отворя долната част (на Нисан-а например) трябва да легна за да стигна до дъното на багажника. Честно казано доста ми липсва цялата врата, но няма пълна радост..

              Коментар


              • #8
                Както сме тръгнали от темата за Патриота ще се отпъпчи нова - На кого накъде му се отваря вратата - предимства и недостатъци...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от fanatic
                  Много вярно ние с Blacksmith като ходиме на риба с неговия патрул си седим на багажника при отворена врата и си цамбуркаме краката в водата и си ловим от там направо, пантите са много здрави общо сме към 200 кила. ;-)
                  Абе вие внимавайте с цамбуркането с Андрей, щото по книга за Нисан-а (той ми я даде) дават тежест за падащата врата макс. 100кг. Той не е с финността на манекенка, не знам как не сте слезли при костурите досега

                  Коментар


                  • #10
                    Е, всичко е преосигурено... няма да се скъса, но може да се огъне неприятно. На Вранглера долната част на вратата се отваряше надясно, а горната нагоре... Горната не се заключва с нищо, обаче дръжката се пада зад резервната гума, и докато не отвориш долната нямаш достъп до нея - като защита... По-шантаво отваряне не съм виждал...
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от fanatic
                      И Трупъра и Фронтерата и Монтерея се отварят Надясно
                      ето моята
                      Ами явно има различни варианти, щото на тия отдолу вратите се отварят наляво:

                      Фронтера и пак Фронтера


                      Монтерей

                      А Труперът е и тАка и вАка:
                      Trooper
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        Ама разберете се, той те моли ти да го препишеш тук ...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от quadra
                          Вярно, но ако е здраво направена увеличава товарното пространство за дългомерни товари, и още можеш да си седнеш на него при пикник.
                          Е, направи си сметката колко пъти ще возиш по-едрогабаритни товари (за която цел наистина е по-добре) и колко пъти ще псуваш отварящата се надолу половинка, щото не можеш да докопаш нещо в багажника при ежедневното ползване.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            Готово, готово..

                            Та, за вратите?..

                            Дефакто на падащите плюса им е, че можеш да товариш по-дълги предмети. Което е плюс наистина пред къса база джип с цяла врата. Но падаща vs. цяла врата на дълга база -> твърдо съм за второто.

                            Коментар


                            • #15
                              Ще отваряш горната само... За торбите става, за по-тежко ще се наложи да бърникаш отдолу. То затова има по-градски джипове, и такива които са си пикапи с покрив
                              Най-интересно е зимата когато всичко тъне в кал, да лягаш върху долната част за да докопаш нещо навътре - тогава наистина ще пожелаеш да я свалиш с флекса.... Но все си мисля че ще се смиря с този недостатък ако моя беше такъв джип.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X