Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задната врата на джипа. Видове: '+' и '-'

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    В първият приличен коловоз вече не можеш да отвориш вратата, освен ако не си с УАЗ. На борда винаги ще вдигнеш горната половина.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Стефан
      В първият приличен коловоз вече не можеш да отвориш вратата, освен ако не си с УАЗ.
      При Уаз какъв е фийчъра (при варианта с врата, май само Хънтър?)? Трябва да е доста приличен коловоз. На Дифендър-а дъното на вратата е над гумата :

      Коментар


      • #33
        Ну вот на "Хантере" оно вот так:





        На втором снимке хорошо видна разница в конструкции задней двери у "Хантера" и УАЗ-УАЗ-31519
        Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

        Коментар


        • #34
          На УАЗа вратите са триъгълни. Отварят се и в сняг до огледалата. Не знам някой да е смятал колко процента това увеличава крайната проходимост, обаче е много) За цивилно използване са гадост, обаче където трябва се отплащат)
          Аз например съм брал ядове от мойте грамадни врати.

          Коментар


          • #35
            багажник с 2 врати на странични панти е доста удобно, но тогава пък трябват 2 задни чистачки... а може и без чистачки като на ТЛК7... то и без друго не може да се разчита на задното стъкло за гледане и трябва да се ползват предимно страничните огледала...

            когато задната врата е една става доста голяма и трябва доста пространство за отварянето й...

            забелязвам още нещо важно - при Г-то и Дифендъра вратата е по-тясна от багажника и това за мен е доста непрактично... би трябвало "дупката" да е точно колкото вътрешните габарити на багажника...

            за падащия борд не виждам къде е проблема - като искаш да вземеш нещо от по-вътрешната част на багажника просто се качваш на падащия борд

            100-те килограма на Патрола ти, Яро, сигурно се отнасят за товара, който може да лежи по време на движение /с отчитане на друсането/ - това е равносилно на поне 300кг в статично положение...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #36
              Идеята на по-тясната врата е че като я отвориш, няма да се изсипе всичко през нея. А двойната врата е и двойно по-скъп агрегат. И по-трудно се оправя като се смачкат колонките.

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от Стефан
                На УАЗа вратите са триъгълни...
                Това за голямата кал е безспорно предимство. Пък и не само. Харесва ми понятието просто - лява врата и дясна врата.

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                багажник с 2 врати на странични панти е доста удобно, но тогава пък трябват 2 задни чистачки... а може и без чистачки като на ТЛК7...
                Да при ТЛК и Патрол-а (GR) е много удобно, защото можеш да вкараш товар с (почти) ширината на вътрешното пространство, като отвориш и двете врати. А можеш да ползваш и само едната (малката) ако вадиш и слагаш неща често (въжета, ако затъваш )

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                ...то и без друго не може да се разчита на задното стъкло за гледане и трябва да се ползват предимно страничните огледала...
                Не е така, зависи как е разположена задната седалка в джипа (при не малко модели тя стои по-високо от предните) и най-вече облегалката и ненужните подглавници. При Дифендъра, задната седалка е една пейка с късичка облегалка (до равнището на задния джам) и видимостта на зад е много добра. При Хънтър-а (на Алекс) беше по-зле.

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                ...забелязвам още нещо важно - при Г-то и Дифендъра вратата е по-тясна от багажника и това за мен е доста непрактично... би трябвало "дупката" да е точно колкото вътрешните габарити на багажника...
                За Г-то не мога да твърдя, но за Дифендър-а и Сериите преди него, там идеята е друга. При дълги експедиции, вътре в багажника от двете страни (до прозорците, на мястото на срещуположните пейки) държиш неща, които не вадиш (често). Примерно аз там исках да сложа компресора, кутии за инструменти и т.н. В същото време ти остава тунела по средата, точно с размерите на вратата за да товариш :



                На ЛР Сериите задната врата все оща се отваря така (като при УАЗ-а) :



                На късия Дифендър (90), версиите с мек или твърд таван също могат да се отварят така, като за долния праг имаш опция (има и готови китове) да я отваряш надолу или на страни (като при Вранглер).

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                  ...за падащия борд не виждам къде е проблема - като искаш да вземеш нещо от по-вътрешната част на багажника просто се качваш на падащия борд ...
                  ...Лазейки

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от Кирасир
                    ...На втором снимке хорошо видна разница в конструкции задней двери у "Хантера" и УАЗ-УАЗ-31519
                    При УАЗ-а, на мен определено повече ми харесва варианта с горна част и борд (не цяла врата), защото :

                    1) При 31519, прозореца е по-голям => вероятно по-добра видимост, нямам личен опит.

                    2) При Хънтър-а видимостта през задния прозорец, който е малък и силно ограничен от облегалката на задната седалка не е никак добра (според мен).

                    3) Когато вратата е една (т.е. по-голяма) и е само на две панти, лесно може да провисне след време, особено ако отзад сложиш и голяма гума. При Сериите на ЛР (там задната врата е на 2 панти, при Дифендър на 3) - това е проблем.

                    Коментар


                    • #40
                      Слава богу поне тоя поблем го няма, не провисва.
                      Оше едно хубаво нещо на борда е, че като вземаш да правиш колата амфибия, просто го заваряваш. А с вратата се виждаш в чудо.

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                        багажник с 2 врати на странични панти е доста удобно, но тогава пък трябват 2 задни чистачки... а може и без чистачки като на ТЛК7...
                        В някои случаи, може и без врати направо , по съзтезания например (снимките са от Rainforest Challenge) :


                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от Yaro

                          ...Лазейки
                          често ми се случва с блейзра, като искам да взема някоя топка за голф, която кой знае защо се е завряла в най далечния ъгъл
                          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                          Коментар


                          • #43
                            Това не е от колата, ами щото снобарееш. Ако играеше футбол като простолюдието, щеше да я хващаш по-лесно и от най-отпред.

                            Коментар


                            • #44


                              Ето така изглежда вратата на Патриота след отстраняване на резервната гума (така или иначе по-малка с > 6см) и конзолата на която се крепи - прекрасна видимост (отказах се да слагам парктроник), по-лека - надявам се да не провисва. И сега съм в размисъл какво да сложа на това място с чисто естетическо предназначение или да си го оставя както си е и още нещо от къде да си взема "кит за ремонт на безкамерни гуми", че може да ми потрябва както и компресора (за него всичко е ясно)
                              П.С. ако исках Пикап (с борд) - щях да си купя Пикап, аз искам "Джип" и тази втрата (за посок.оата ми е все тая, за сега) ми се вижда НАЙ-ДОБРИЯТ вариянт, няма сложности отвори 1,2,3.... една дръжка отваряш вратата и имаш Близък достъп до целият багажник, а и много лесно се качваш за разлика от борда.

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от alex_markov
                                П.С. ако исках Пикап (с борд) - щях да си купя Пикап, аз искам "Джип" и тази втрата (за посок.оата ми е все тая, за сега) ми се вижда НАЙ-ДОБРИЯТ вариянт, няма сложности отвори 1,2,3.... една дръжка отваряш вратата и имаш Близък достъп до целият багажник, а и много лесно се качваш за разлика от борда.
                                Речь изначально не об этом. Разделенная по вертикали дверь, с откидывающимся вниз бортом, есть у многих моделей, и не только утилитарных, например, у Range Rover. Мне самому открывающаяся вбок дверь тоже кажется удобней. Но речь о том, что у "Патриота" дверь навешаша не на ту сторону, и если припарковаться к тротуару по ходу движения, открытая дверь перекрывает доступ к багажнику. Если сзади будет стоять еще одна машина - автомобиль при погрузке вообще придется обходить спереди.
                                Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X