Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг от различни гледни точки.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Тунинг от различни гледни точки.

    Едно е сигурно - който е налял толкова пари за този тунинг не се е прецакал. Подобренията работят с пълна сила. Вранглерът прави впечатление, хората го забелязват, предизвиква интерес, дискусии. Докато тук се разискват грешките при избора на окачване, гуми, лебедка, външен вид, за много хора това е онзи черния лъскав джип с е такивата гуми (показвайки от земята до кръста) и многото фарове. Снимките красноречиво доказват как всички изброени атрибути (гуми, халогени, хром, окачване, лебедка) могата да се ползват като моден аксесоар. Това са различните гледни точки.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #62
      До: Тунинг от различни гледни точки.

      Както казали хората "Много хубаво не е на хубаво" сега без да се обидите , видели сме нещо хубаво и айде сичките да го оплюем и да речем че е боклук и после що нищо неставало от България!
      Конкретно към Лазар-защо пък си така предубеден че не е правено с любов а за Газария и за някой хора предназначението на джиповете не им е за в гората , аз още не съм прочел на талона на някой джим "За извън пътя".Има хора и хора-кеф им тфа кеф им онова , пък вие го превращате в седянка с чоплене на семки (не по-скоро щракане по клавиатура) с неподготвени изказвания и подигравки.Сега остава и второто джипче да речете , че е кич и че там дет ще минете със "жигулито" това само ще мечтае да мине и тем подобни глупости...Айде аман от "разбирачи" и завист в тая държава.

      Коментар


      • #63
        До: Тунинг от различни гледни точки.

        Първоначално публикуван от nachev7 Преглед на мнение
        ..Конкретно към Лазар-защо пък си така предубеден че не е правено с любов а за Газария...
        Ето защо:

        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
        ... Собственикът на джипа е човек с много пари, но вероятно си няма понятие от джипки, за сметка на това пък, юнаците, които са му спретнали джипчето, предполагам са били добри "бизнесмени"... Момчето, което разпитвах за подобренията, в последствие се оказа шофьора на собственика, което би трябвало да означава, че е по-в час с окачвания, гуми и т.н., но уви... явно е просто шофьор...
        Прочети го два пъти.

        Към второто Джипче съм по-благосклонен. Има следи за това, че човека си го е правил сам или поне част от него. Това го уважавам.

        И в случая за мен изобщо няма значение каква е марката*, а за "невероятната естетика" проявена при направата на машината(не включвам окачването, то е друга тема). За завист към лъскавото пък изобщо дума да не става.
        Само си го представете това същото, всичките му никело-хромирани елементи да бяха заменени в такива с черен или тъмносив цвят. Дали нямаше да изглежда по-добре, примерно? Пък дали ще иде някога в гората няма значение.

        А същата тая "естетика" до такава степен се е пропила в цялата ни страна, че направо си е страшно.


        * това е причината темата да се върне в общия раздел 4х4
        Последно редактирано от Lazar; 20-10-08, 01:18. Причина: допълнение

        Коментар


        • #64
          До: Тунинг от различни гледни точки.

          Аз това съм го прочел спокойно и точно това ме издразни(че както казваш ти-ако никелираното беше черно или сивичко повечкото немаше така да се обаждат че е кафеджийски джип или п*тезабивач и тн.) То като се замислиш дали ще е никелирано или черно....се една и съща функция ще си има и както съм споменал кеф им из града да го карат и да не пада и прашинка по него , кеф им в кал да го вкарат и всички никелирани части да бъдат черни..бимбяни или квит си искат (не ще се разбере в калта) и още нещо-в началото бъзикни за окачване..гуми и т.н. пък после какво , то па хубаво то такова...то онакова.А за фаровете там ги слагат по филмите , там ги е искал човека вие си ги слагайте кат щете зад решетката на радиатора...

          Коментар


          • #65
            До: Тунинг от различни гледни точки.

            Така де, така! Аз и по-напред в темата съм го написал - въпрос на вкус. На мен, меко казано, не ми харесва. Това за цветовете и външния вид.

            Относно окачването нищо не мога да кажа нито хубаво, нито лошо. Именно за това съм го изключил в предния си пост, а не защото в последствие съм решил, че хубаво. ( Ти нещо хубаво американско виждал ли си? ) Просто не съм запознат(то и на снимките не се вижда кой знае какво), за това ми беше и любопитно за обеците на ресьорите.

            Не забравяйте, че името на темата е "...от различни гледни точки"
            Последно редактирано от Lazar; 20-10-08, 02:02. Причина: допълнение

            Коментар


            • #66
              До: Тунинг от различни гледни точки.

              Аааааа, за туниХ ли ще говорим. Ми да се включа и аз с две-три снимчици. Насладете им се.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #67
                До: Тунинг от различни гледни точки.

                е )) щом тази кака я кефи това кичене...жива и здрава )) лична пресонална преценка ) нали знаете какво казало кучето ? : въпрос на вкус и си облизало м.дете ))
                понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                ********************************
                JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                Honda Shadow VLX 600 - 1999
                FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                Влади

                Коментар


                • #68
                  До: Тунинг от различни гледни точки - Вранглер YJ

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Дано доживеем да видим в България, по-добре подготвен Вранглер YJ за в гората, от този който показа Джорджо.
                  Пламене, да не се каниш да ни напускаш, бре... Какви са тези приказки, няма ли да доживееш края на седмицата? Щото моя ще излезе от бокса до тогава...
                  Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                  Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Тунинг от различни гледни точки.

                    Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                    е )) щом тази кака я кефи това кичене...жива и здрава )) ))
                    Не бе. Тази "кака" само се снима с кича. Не е нейна. Шкодичката е на един человек от Горна Оряховица. Тихомир го познава.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Тунинг от различни гледни точки.

                      Хайде и аз лекичко да вмъкна едно-две неща.Рифела правилно сложен вода не събира,и е доста здравичък.Държи на драскане в гората .А на козирка от такъв 2 мм.дебел бях монтирал 4 фара.По НЕПРАВИЛНИЯТначин.Демек стърчаха си най-отгоре над предното стъкло.Но като се търкулнах по гръб,стъклото и рамката си отидоха а рифела и фаровете здравиЩо ли? А целият Самурай на практика си лежеше на тях.

                      п.с.А колко клонак си е отишъл с тях....
                      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                      Коментар


                      • #71
                        До: Тунинг от различни гледни точки.

                        Нищо не казахте за ресьорите на Вранглера от първия пост... Предимствата и недостатъците на монолистовия ресьор... Ще отворя разговорът с една страна от характеристиката му, спрямо тази на многолистовите. Монолистовият ограничава хода на колелото надолу, защото надолу, ходът при многолистовия, се ограничава само от най-горния лист, т.е. при едно и също усилие (половината тегло на моста), ходът на тънкия горен лист е по-голям... Разбира се, монолистовият си има други предимства...
                        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Тунинг от различни гледни точки.

                          Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                          Тунинг, или казано на български подобрения, е една от най-разискваните теми.
                          Откривам тази тема, за да си изясним нуждата и целите на подобренията по нашите джипки.
                          В края на лятото видях за пръв път тази машина. Първита мисъл, която ми мина през главата беше: "яко наточен"... Заедно с един приятел, който преди 2 дни си беше получил новия Вранглер, след половингодишно чакане, от Дарсауто, заоглеждахме машината, като сватове на сгляда... За съжаление, на снимките по-долу, е с цели врати, а тогава беше с малки, с контур от тръба вратички, запълнени с мрежа.







                          Докато я обикаляхме и оглеждахме, се появи момчето което я караше. Интересни отговри получихме на многобройните си въпроси. Според него, това било тунинг "Сахара", специално предназначен за пустините. Не бил правен, в България, а така бил поръчан джипа... Тези гуми били специално за пясък... Още куп глупости чухме, но аз си мълчах, все пак момчето не беше само, а с момиче, не исках да го излагам... Когато си тръгна, падна голям смях, въпреки, че бяхме обвинени от съпругата на моя приятел, че се смеем, защото му завиждаме...



                          Обърнете внимание на ресьорите и други елементи по окачването:





                          Очаквам коментарите ви!
                          Джипа си е екстра според мен. Ако има и блокажи ще е супер.
                          Като гледам требе само да му се изхвърлят 1-2щанги.
                          Ама пък тогава КЕ отпоре пластмасите като се разкърши.Видехте ли са-пак проблем.
                          Еден приятел е казал-ЗА У ГОРАТА трЕбе силна машина и смел екипаж.
                          Са без майтап-бих му махнал само щангите ама незнам дали няма да се трошат ресорите без тях. Е требе да се прежали и боята де....

                          Коментар


                          • #73
                            До: Тунинг от различни гледни точки.

                            Да ви представя още един Вранглер, Витарите после... Извинявам се, ама Jeep са ми слабост...













                            Критикувайте смело!
                            Последно редактирано от giorgio; 21-10-08, 18:18.
                            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Тунинг от различни гледни точки.

                              Сега знаеш колко хора няма да го харесат, щот няма лъскав рифел, броня, панти и фарчета.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Тунинг от различни гледни точки.

                                Колко показва метъра.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X