Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг от различни гледни точки.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Тунинг от различни гледни точки.

    Мислех да продължа с окачванията на Витра, но гледам тука е заприличало на чат-канал... та ще продължа с окачването на истинските джипки...
    Днес измерихме ходовете на джипа на Жоро-капитана (gnick).







    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

    Коментар


    • До: Тунинг от различни гледни точки.

      Е това е Витара

      Коментар


      • До: Тунинг от различни гледни точки.

        Често задаван въпрос, във форума. е за големината на гумите... Предлагам да обсъдим, колко големи гуми, за какво са подходящи.



        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

        Коментар


        • До: Тунинг от различни гледни точки.

          Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
          Мислех да продължа с окачванията на Витра, но гледам тука е заприличало на чат-канал... та ще продължа с окачването на истинските джипки...
          Днес измерихме ходовете на джипа на Жоро-капитана (gnick)...
          Джорджо,
          Дай малко повече информация за подобренията. Само снимки е просто заигравка с публиката. Окачване, гуми (колко "), друго...

          Коментар


          • До: Тунинг от различни гледни точки.

            Окачването е с лифт 3", правено е от близнаците, гумите са 33". За останалото, ще помоля капитана да напише...

            П.П. Ходовете в действителност са по-големи, не е ясно колко... Спряхме да повдигаме, тогава, когато срещуположната на вдиганата гума, опираше в калника... Интересен е моментът, когато след експеримента, капитана взе да си рисува с пръстче по калниците. На въпросът ми, каво прави, отговори с въпрос, дали имам ъглошлайф...
            Последно редактирано от giorgio; 24-11-08, 12:21.
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • До: Тунинг от различни гледни точки.

              giorgio, това с шублер ли са го мерили бре? Ходовете отпред и отзад - абсолютно еднакви. Бах маа' му!
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • До: Тунинг от различни гледни точки.

                Wrangler TJ, 4.0, auto, по-известен като Зоро, или Вранглера на капитана:



                Окачване, комплект на Къри Ентърпрайсис, включващо:
                - антирок щанга
                - задни усилени пружини
                - предна диагонална щамга
                - пълен кит рамена и тампони
                - 4 амортесьора Ранчо с регулиране на твърдост
                - задна щанга с планка за моста
                - 1' тампони за двигателя
                - демпфер Ранчо
                - усилени кормилни щанги
                - усилена ос на раздатката
                - заден двойночупещ кардан + адаптор за каре
                - допълнителен радиаттор за охлаждане на скоростна кутия
                - хебел 1/2
                - удължени спирачни линии
                - джанти Мики Томпсон 15х10, с офсет -47 мм
                - гуми Кумхо 33х12.5х15
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • До: Тунинг от различни гледни точки.

                  Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                  Wrangler TJ, 4.0, auto, по-известен като Зоро, или Вранглера на капитана:



                  Окачване, комплект на Къри Ентърпрайсис, включващо:
                  - антирок щанга
                  - задни усилени пружини
                  - предна диагонална щамга
                  - пълен кит рамена и тампони
                  - 4 амортесьора Ранчо с регулиране на твърдост
                  - задна щанга с планка за моста
                  - 1' тампони за двигателя
                  - демпфер Ранчо
                  - усилени кормилни щанги
                  - усилена ос на раздатката
                  - заден двойночупещ кардан + адаптор за каре
                  - допълнителен радиаттор за охлаждане на скоростна кутия
                  - хебел 1/2
                  - удължени спирачни линии
                  - джанти Мики Томпсон 15х10, с офсет -47 мм
                  - гуми Кумхо 33х12.5х15
                  прекрасен джип,кофти гуми

                  Коментар


                  • До: Тунинг от различни гледни точки.

                    Пропуснах да отбележа, че от близнаците е добавена броня и клетка (ролкейдж) отвътре... лебедка WARN 6.5
                    Първоначално публикуван от jivo_pr Преглед на мнение
                    прекрасен джип,кофти гуми
                    Колега, виждам, че разбрате от гуми, но добрият тон изисква да ни обясните, какво им е кофтито!
                    Последно редактирано от giorgio; 01-12-08, 12:15.
                    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                    Коментар


                    • До: Тунинг от различни гледни точки.

                      jivo_pr, тези:



                      по-добри ли са?
                      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                      Коментар


                      • До: Тунинг от различни гледни точки.

                        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                        jivo_pr, тези:



                        по-добри ли са?
                        Ааааа тия са мноу яки
                        Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

                        Коментар


                        • До: Тунинг от различни гледни точки.

                          Всичко е добре казано но но момъка е просто един шофер на тази талига х х ххххх ххх хххххх.Миналата седмица го видях сащия в един склад за метали да реве,че уж оригиналната рифелова ламарина е раждясала и шефът му не спирал да мърмори и щял да им разкаже играта
                          Последно редактирано от kinex; 11-12-08, 16:54. Причина: обида

                          Коментар


                          • До: Тунинг от различни гледни точки.

                            Кой от всички момъци?
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • До: Тунинг от различни гледни точки.

                              Съжалявам,за това което написах вярвам,че това няма да се повтори.СОРИ

                              Коментар


                              • До: Тунинг от различни гледни точки.

                                Така и не получих отговор от jivo_pr, за гумите на капитана, но все пак, ще го попитам и за тези:



                                Махленските котки ги оцениха, дано допаднат и на колегата:



                                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X