Примерно на Патрул 160 2.8 бензин е на изхода от двигателя. Незнам на дизелите как е ама този патрул има доста голямо презапасяване откъм прегряване никога в никакви условия не съм го виждал да загрява над средата а мога да кажа че се експоатира доста. Вече 3 години не се е променяло нивото на тепературата а е 87-а година
точно този патрол не го юркат по магистралата /говориме за скорост от поне 140кмч - все пак бензиновия е доста по-бърз от дизела/...
пък и той е на по-малко км доколкото знам...
пък и не е задължително да има същия проблем всеки стар автомобил
Ти се шегуваш та той ако вдигне 140 ще се разпадне, ще остане само шаси двигател и Андерй . Да прав си но за сметка на това всеки ден му товарят по 200-400 кила желязо и го ползват като муле, и не на последно място подръжката му е доста занемарена, последния път аз извадих 2 шепи листа и клони от разтоянието между радиатора и маската
как така ще се разпадне??? дай да му се кача, па ще видиме дали няма да дигне 150! Мойта старата машина ги правеше 140 по километраж с по-големи от стандартните гуми... Друг е въпроса, че не можеше да ги поддържа повече от 2-3 км...
дали ще са 200-400 кг желязо или 3-4 пътника все едно - от това нито ще прегрее нито нищо... Разбирам да му натовариш поне 1т, тогава ще се усети, че има нещо вътре
На трупера ми скалата за температура е без градуси.
Когато го взех стрелката стоеше на около 2мм от червеното, без да има течове и с изправен термостат. Парното беше топло, но не чак толкова колкото показва термометъра.
Смених му радиаторчето, което се оказа така задръстено, че водата едва минава през него.
След това налях в охл. система една гадост за почистване, която продават по бензиностанциите. Карах два дни с нея и източих антифриза. Излязоха невероятни гадости.... Повторих процедурата и след това промих добре с маркуча охл. система.
Сега стрелката стои устойчиво точно на средата на скалата и помръдва леко в задръстване или в калта, докато се включи вентилатора. Муфата е сменена с електрически вентилатор.
А колко са градусите незная...
На ланчата работната температура е 95-100 и я държи устойчиво, независимо от натоварването. Смята се за прегрята на 130 оС.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Направихме една чудна разходка до Родопите (по асвалт) тази събота и неделя. Нисан-а се представи чудесно, твърде прилична динамика на асвалт. Това, което не ми харесва е, че си грее на баирите.
Това нормално ли е, да се притеснявам ли и какво да гледам?
Нормално държи между 75 и 85 градуса, но на Вакарел примерно (на 5-та на 120км./ч.) и завоите от Триград към Доспат вдига до 95 градуса и почти влиза в червената зона. Тъй като не познавам все още двигателя и поведението му 3 пъти спирах да се охлади на място. Честно казано ме озадачи това, тъй като сравнявам с Ленд Ровър, където мотора загравя по-бавно, има по-слабо парно, но веднъж като вдигне температура, все едно стрелката е закована с пирон на таблото. Тук не говоря само за модерния Td5, а и за 200/300tdi. А при Нисан-а дори и не става дума за голямо зорене, през цялото време е между 2 и 2.500 оборота, рядко до под 3.
Яро, разбра ли нещо ново за охлаждането на Нисана?
Че и аз с моята Фероза забелязвам нещо подобно.
Тъй като я купих февруари, до сега температурата не е скачала над средата. Вярно, не е била никага закована. Но сега като се стопли и започна да подминава средата. Колко е точно, не зная, защото няма градуировка. Но какво ми прави впечатление? Подминава средата само като се движа по асфалта- между 60 и 100км/ч. Това са до около 3000 об/мин. Тъй като съм с визко муфа на перката и дават едни обороти на перката при 55 градуса- 900об/мин, а при 70 и нагоре- 2250 об/мин, но в скоби са написали /при 4000 об/мин на мотора?!/. То карайки по магистралата, като мина на по-ниска предавка и направя 4000 об/мин и температурата веднага заковава на средата- и така си продължава. Спирам, почивам и пак карам по старому и пак температурата подминава средата- и пак на 4000 об/мин. Това ми го направи и в събота по пътя за Калофер. Като излезнах извън него и захванах по балкана по много лош терен- температурата си стоеше по средата, колкото и бавно да карах?! Буксувах, драпах, катерих се с часове- но всичко бе нормално. На връщане по асфалта пак започна да подминава средата?! Дали е нормално това, или пък да търся нещо по охлаждащата система- не зная. Значи, като казвам подминава средата, да уточня, че се доближава до чертичките за Н на половината между средата и Н. Сигурно не е още страшно, но като се стопли още.....?
Коментар