Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каква е нормалната работна температура за двигателя?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
    Първоначално публикуван от fanatic
    Примерно на Патрул 160 2.8 бензин е на изхода от двигателя. Незнам на дизелите как е ама този патрул има доста голямо презапасяване откъм прегряване никога в никакви условия не съм го виждал да загрява над средата а мога да кажа че се експоатира доста. Вече 3 години не се е променяло нивото на тепературата а е 87-а година
    точно този патрол не го юркат по магистралата /говориме за скорост от поне 140кмч - все пак бензиновия е доста по-бърз от дизела/...
    пък и той е на по-малко км доколкото знам...

    пък и не е задължително да има същия проблем всеки стар автомобил
    Ти се шегуваш та той ако вдигне 140 ще се разпадне, ще остане само шаси двигател и Андерй . Да прав си но за сметка на това всеки ден му товарят по 200-400 кила желязо и го ползват като муле, и не на последно място подръжката му е доста занемарена, последния път аз извадих 2 шепи листа и клони от разтоянието между радиатора и маската
    no signature no problems

    Коментар


    • #32
      как така ще се разпадне??? дай да му се кача, па ще видиме дали няма да дигне 150! Мойта старата машина ги правеше 140 по километраж с по-големи от стандартните гуми... Друг е въпроса, че не можеше да ги поддържа повече от 2-3 км...

      дали ще са 200-400 кг желязо или 3-4 пътника все едно - от това нито ще прегрее нито нищо... Разбирам да му натовариш поне 1т, тогава ще се усети, че има нещо вътре
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #33
        На трупера ми скалата за температура е без градуси.
        Когато го взех стрелката стоеше на около 2мм от червеното, без да има течове и с изправен термостат. Парното беше топло, но не чак толкова колкото показва термометъра.
        Смених му радиаторчето, което се оказа така задръстено, че водата едва минава през него.
        След това налях в охл. система една гадост за почистване, която продават по бензиностанциите. Карах два дни с нея и източих антифриза. Излязоха невероятни гадости.... Повторих процедурата и след това промих добре с маркуча охл. система.
        Сега стрелката стои устойчиво точно на средата на скалата и помръдва леко в задръстване или в калта, докато се включи вентилатора. Муфата е сменена с електрически вентилатор.
        А колко са градусите незная...
        На ланчата работната температура е 95-100 и я държи устойчиво, независимо от натоварването. Смята се за прегрята на 130 оС.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          Ето ви една полезна таблица, показваща зависимостта температура - налягане в охладителната система:

          Коментар


          • #35
            Re: Работна температура на Нисан Патрол

            Първоначално публикуван от Yaro
            Направихме една чудна разходка до Родопите (по асвалт) тази събота и неделя. Нисан-а се представи чудесно, твърде прилична динамика на асвалт. Това, което не ми харесва е, че си грее на баирите.

            Това нормално ли е, да се притеснявам ли и какво да гледам?

            Нормално държи между 75 и 85 градуса, но на Вакарел примерно (на 5-та на 120км./ч.) и завоите от Триград към Доспат вдига до 95 градуса и почти влиза в червената зона. Тъй като не познавам все още двигателя и поведението му 3 пъти спирах да се охлади на място. Честно казано ме озадачи това, тъй като сравнявам с Ленд Ровър, където мотора загравя по-бавно, има по-слабо парно, но веднъж като вдигне температура, все едно стрелката е закована с пирон на таблото. Тук не говоря само за модерния Td5, а и за 200/300tdi. А при Нисан-а дори и не става дума за голямо зорене, през цялото време е между 2 и 2.500 оборота, рядко до под 3.
            Яро, разбра ли нещо ново за охлаждането на Нисана?
            Че и аз с моята Фероза забелязвам нещо подобно.
            Тъй като я купих февруари, до сега температурата не е скачала над средата. Вярно, не е била никага закована. Но сега като се стопли и започна да подминава средата. Колко е точно, не зная, защото няма градуировка. Но какво ми прави впечатление? Подминава средата само като се движа по асфалта- между 60 и 100км/ч. Това са до около 3000 об/мин. Тъй като съм с визко муфа на перката и дават едни обороти на перката при 55 градуса- 900об/мин, а при 70 и нагоре- 2250 об/мин, но в скоби са написали /при 4000 об/мин на мотора?!/. То карайки по магистралата, като мина на по-ниска предавка и направя 4000 об/мин и температурата веднага заковава на средата- и така си продължава. Спирам, почивам и пак карам по старому и пак температурата подминава средата- и пак на 4000 об/мин. Това ми го направи и в събота по пътя за Калофер. Като излезнах извън него и захванах по балкана по много лош терен- температурата си стоеше по средата, колкото и бавно да карах?! Буксувах, драпах, катерих се с часове- но всичко бе нормално. На връщане по асфалта пак започна да подминава средата?! Дали е нормално това, или пък да търся нещо по охлаждащата система- не зная. Значи, като казвам подминава средата, да уточня, че се доближава до чертичките за Н на половината между средата и Н. Сигурно не е още страшно, но като се стопли още.....?
            JEEP KJ 3.7 V6

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X