Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каква е нормалната работна температура за двигателя?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Е, колкото по-малко цилиндри работят, толкова по-малко количество топлина се отделя. Че се увеличава относителното натоварване на половината, сигурно през един, си е само относително, сумата намалява. Освен това губиш мощност, и волю-неволю намаляваш и режима на каране.
    Хм. Абе аз хубаво изтресох това, ама какъв всъщност е реда на запалване в тия двигатели? Кои се изключват?

    Коментар


    • #17
      Стандартен V8... а и в новите НЕМІ двигатели има тн. мулти дисплейсмънт систем - половината цилиндри не работят в ненатоварените режими с цел икономия на гориво, и при подаване на газ се включват за по-малко от 1/16 от секундата. Журналистите които са ги тествали и обикновенните юзъри споделят че колкото и да се опитват не могат да почустват момента на включване на останалата част от цилиндрите, явно добре работи...
      Хубаво нещо, само дето електрониката му е множко...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        Работна температура на Нисан Патрол

        Направихме една чудна разходка до Родопите (по асвалт) тази събота и неделя. Нисан-а се представи чудесно, твърде прилична динамика на асвалт. Това, което не ми харесва е, че си грее на баирите.

        Това нормално ли е, да се притеснявам ли и какво да гледам?

        Нормално държи между 75 и 85 градуса, но на Вакарел примерно (на 5-та на 120км./ч.) и завоите от Триград към Доспат вдига до 95 градуса и почти влиза в червената зона. Тъй като не познавам все още двигателя и поведението му 3 пъти спирах да се охлади на място. Честно казано ме озадачи това, тъй като сравнявам с Ленд Ровър, където мотора загравя по-бавно, има по-слабо парно, но веднъж като вдигне температура, все едно стрелката е закована с пирон на таблото. Тук не говоря само за модерния Td5, а и за 200/300tdi. А при Нисан-а дори и не става дума за голямо зорене, през цялото време е между 2 и 2.500 оборота, рядко до под 3.

        Коментар


        • #19
          E само ако кажеш и нисана какъв двигател и модел е цена няма да имаш Иначе поне аз немога да дам никъкво мнение!
          4ао
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #20
            Nissan Patrol 260,
            Двигател RD28T

            Коментар


            • #21
              Ако това е 6-цил. редови 2.8 на Патрол , за него единствената забележка , която съм чувал е , че е склонен към прегряване , а пък поради дългия размер на мотора главата много по-лесно се усуква и пука . Това беше основната причина да не си купя Патрол навремето , въпреки че много ги харесвах.

              Коментар


              • #22
                Яуадро е праж за шежролета. Но това не е ново ( за изклщчването на системи когато се затопли)
                Относно двигателя това е друго, направено, както тои каза за икономия.
                На 6 цилиндра или 8 цилиндра се изключват 2 за икономия.
                Това започнаха да го предлагат за пурви пут миналата година.
                Относно изключването на системите,
                Моя първо ти казва че температурата е висока, след това изклчва климатика, и тогава ти изклчява гаста.
                При последните модели няма жило за гаста, а се контролира от компютер чрез ел жица.( тоест не можеш да го овер ридниш)
                Не изключва напълно двигателя а намаля оборотите докато спреш
                Направено е за сейфти за да не спреш по средата на пътя.
                Още не съм стигал до никоя степен, и не ми се е случвало да прегарям.
                И съм карал на високи температури ( през долината на смърта) или дет валей, до лас вегас, там температурите бяха жестоки, 115-120 което е към 40 градуса. И имаше много баири а аз на круз контрол със 90мили или кум 140км и пълен климатик до дупка.
                Ако колата загрява, значи имаш проблем.
                Но ако си я мъчил на оф роуд, това е нормално. Случва се на много коли, просто защото двигателя работи на високи обороти, и нямя много скорост за въздуха да помага при охлаждането.
                Този модел на шеви е един от първите които да работи на малки обороти. Дори и само със 5 цилиндъра, карам с много мали обороти и не сум прегарял. Стариат ми пикап които беше 454 ( 6.0 Л ) 8 цилиндъра се затопляше много повече, но не е прегрявал. Просто съм го забелязвал по датчика. Но работеше на много по високи обороти.
                Спорет мене и това има значение, на какви обороти работи двигателя.
                CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                Коментар


                • #23
                  Re: Работна температура на Нисан Патрол

                  Първоначално публикуван от Yaro
                  А при Нисан-а дори и не става дума за голямо зорене, през цялото време е между 2 и 2.500 оборота, рядко до под 3.
                  Очаквай проблеми през лятото! Ако си карал офроуд при такива обороти и загрява можеш да обвиняваш перката(вискосъединител или ел.мотор не знам как е при Нисана) но щом си карал с висока скорост има естествено обдухване и щом пак загрява има нещо гнило! Термостат=>водна помпа=>радиатор

                  Коментар


                  • #24
                    това е пътя, термостат, виско, капачка на радиатор, радиатор, водна помпа. принципно трудно ще установиш кое от тях е, най - сигурния начин е да започнеш от най - евтиното и да ги сменяш. така или иначе на толкова годишна кола обикновено всичкте тези работи са за смяна и представляват потенциален проблем в неподходящо време.

                    принципно изправна кола небитрябвало да загрява при каквото и да е натоварване
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      също искам да добавя че съм чувал тука от хора които се занимават много със оф роуд, да сменят перките на радиатора със по големи такива със повече крила. Да речем стандартен модел идва със 5 крила на перките, и ги сменят със перки които имат 6 или 7, слагат и по големи радиатори, но отново това са хора които мъчт колите изцяло в кал или по каманаците, и при такива условия е нормално да загрява.
                      поне аз така си мисля.
                      CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                      http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                      http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                      Коментар


                      • #26
                        Яро, според мен тоя проблем е от годинките... част от радиатора се е затлачила, термостата сигурно не отваря докрай и др. такива "дребни"... Чак да спираш няма нужда - по-добре да "върнеш" газта - дори и с 60 да се движиш по магистралата ще се охлажда по-добре отколкото спрял...

                        При Галопера страшно впечатление ми прави колко бързо стига работната Т и след това не стрелката не помръдва "no matter what" - например спускане с вкл. парно /отпред и отзад/ на мах... или 5-10 минутно буксуване в снега/калта на първа бавна
                        На колата, зимно време ако пусна парното на мах, докато чакам на светофара и Т пада до минимума виж, над средата не дигала НИКОГА...

                        На Тойотата винаги стоеше под средата и при спускане, спиране на място и т.н. отиваше на или под минимума... Същевременно при "мръсна газ" по магистралата за 1-2 минути стремително стигаше до максимума на скалата, след което падаше /дали вискомуфата се задействаше или аз се плашех и връщах газта/...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                          При Галопера страшно впечатление ми прави колко бързо стига работната Т и след това не стрелката не помръдва "no matter what" - например спускане с вкл. парно /отпред и отзад/ на мах... или 5-10 минутно буксуване в снега/калта на първа бавна
                          Забелязал ли си обаче къде са сложили термостата японците(и след това корейците) - на входа на двигателя от радиатора, т.е. на охладената от радиатора течност. Едно рядко срещано решение според мен. На повечето места е на най-топлото място - изхода от двигателя към радиатора.

                          Коментар


                          • #28
                            Благодаря Ви на всички за мненията, ще отида при многоуважавания г-н Здравков за прослушване и диагноза..

                            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                            Чак да спираш няма нужда - по-добре да "върнеш" газта - дори и с 60 да се движиш по магистралата ще се охлажда по-добре отколкото спрял...
                            Това е ясно, спиранията бяха на баирите в Родопите..
                            Мдаа, годинките са от значение...

                            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                            ...При Галопера страшно впечатление ми прави колко бързо стига работната Т и след това не стрелката не помръдва "no matter what" - например спускане с вкл. парно /отпред и отзад/ на мах... или 5-10 минутно буксуване в снега/калта на първа бавна
                            На колата, зимно време ако пусна парното на мах, докато чакам на светофара и Т пада до минимума виж, над средата не дигала НИКОГА...
                            Дифендър-а беше абсолютно по същия начин. Имало е случаи на зверско каране /колата беше и служебна/, и стрелката на температурата е залепена под средата.

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Паджеровод
                              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                              При Галопера страшно впечатление ми прави колко бързо стига работната Т и след това не стрелката не помръдва "no matter what" - например спускане с вкл. парно /отпред и отзад/ на мах... или 5-10 минутно буксуване в снега/калта на първа бавна
                              Забелязал ли си обаче къде са сложили термостата японците(и след това корейците) - на входа на двигателя от радиатора, т.е. на охладената от радиатора течност. Едно рядко срещано решение според мен. На повечето места е на най-топлото място - изхода от двигателя към радиатора.
                              Примерно на Патрул 160 2.8 бензин е на изхода от двигателя. Незнам на дизелите как е ама този патрул има доста голямо презапасяване откъм прегряване никога в никакви условия не съм го виждал да загрява над средата а мога да кажа че се експоатира доста. Вече 3 години не се е променяло нивото на тепературата а е 87-а година
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от fanatic
                                Примерно на Патрул 160 2.8 бензин е на изхода от двигателя. Незнам на дизелите как е ама този патрул има доста голямо презапасяване откъм прегряване никога в никакви условия не съм го виждал да загрява над средата а мога да кажа че се експоатира доста. Вече 3 години не се е променяло нивото на тепературата а е 87-а година
                                точно този патрол не го юркат по магистралата /говориме за скорост от поне 140кмч - все пак бензиновия е доста по-бърз от дизела/...
                                пък и той е на по-малко км доколкото знам...

                                пък и не е задължително да има същия проблем всеки стар автомобил
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X