До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?
Рисков пункт на дизела трябва да е само въздухозаборника. (На бензина, пак само той. На газ - изпарителят страда от вода). Всичко друго, ако доведе до проблеми, трябва да се заведе на ремонт. Компютърът (ако има такъв) трябва да е херметичен. И да го намокриш, няма беда, освен че ще работи, СЛЕД като го изсушиш.
Хора, как влизате в локви?
Иначе, лъскането на детайли от ДВГ повече, отколкото си постигнал с пароструйката, е излишно технически и доста трудно. Естетичен ефект "като от завода" можеш да постигнеш само с разглобяване и комбинация от бои и пясъкоструен апарат. Ако не ходиш на изложба, малка полза.
Първоначално публикуван от emanuilis
Преглед на мнение
Хора, как влизате в локви?
Иначе, лъскането на детайли от ДВГ повече, отколкото си постигнал с пароструйката, е излишно технически и доста трудно. Естетичен ефект "като от завода" можеш да постигнеш само с разглобяване и комбинация от бои и пясъкоструен апарат. Ако не ходиш на изложба, малка полза.
)) тои сам се мие
Коментар