Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Говорим за пароструйка. Не за водоструйка. Пароструйката мие с гореща вода. Не виждам проблем. Иначе естествено че ако залееш кореш двигател със студена вода, има вороятност да се появи проблем. При това не само по изходящия колектор.

    Ама помисли какво става със същия тоя двигател, когато преминаваш през достатъчно дълбока вода, че да ти трябва шнорхел. По-голямо заливане от това здраве му кажи. А пък оцеляват някак.

    "Умната" дюза е една от многото технически изцепки, незняйно защо използвани къде ли не. Ама в днешното автомобилостроене се правят коли, издържащи по план 7-8 години, така че е нормално. Ама това е друга тема.
    ..именно за това става дума....
    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
    ********************************
    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
    Honda Shadow VLX 600 - 1999
    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
    Влади

    Коментар


    • #32
      До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

      КОГАТО МОТОРА Е МАСЛАРНИК ДОБРЕ Е ДА СЕ МИЕ ЧЕСТО ЗАЩОТО НЕ Е ДОБРЕ ЗА КАБЕЛИ РЕЛЕТА ГУМЕНИ СЪЕДИНЕНИЯ И ДР А ПО ОТНОСНО РАДИАТОРА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА Е ЧИСТ
      0887 526 564/ 0897 933 755 /

      Коментар


      • #33
        До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

        Мил сьм и мия моторите било то дизелови или бензин.Пароструйки,водоструйка,маркуча и яко вода и на нови за мен коли сьм имал проблеми / главно бензинови мотори /,но като им напипам слабите черти и знам какво и кьде и проблеми няма.Проблем с вода около свещите на бензинови мотори и наводнени букси,друго НЕ.


        Малко странно ги мия - препарат за обезмасляване,бояджийска четка и екшьн на студен мотор.След като му стопя мьслото и боклуците по него го минавам за втори пьт с препарат и после обикновенно с маркуча.

        Презервативи за щеките,зиплок торбички,ластици за коса и тиксо за тегавите места по мотора.

        Как ги полирам няма да казвам,че ще ми се смеете,все пак е ОФФРОУД форумТова са си моите коли,не са били за продажба.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #34
          До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

          Твърдо ЗА миенето на двигателя!И радиатора!Но лично!Ходя на тези автомивки,дето срещу левче пръскаш една минута някъде,или на пароструйка на авто-мивка,като давам някой лев,за да си измия сам мотора и радиатора-за голямо учудване на другите клиенти!Случва се и всяка седмица да мия(основно радиаторите),защото зимата с тая нахвърляна богато сол по основните пътища се сещате какво се набива от всяко возило пред вас-особенно от камион!Само някой сега да не се изцепи,че алуминият не корозирал!Корозира и още как-става на бяла прах.
          Като мия често не се налага да използвам,каквито и да е препарати,които са много силни реактиви!
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #35
            До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

            Аз съм за миенето.Имам няколко микробуса и леки коли имам си и водоструйка,и поне веднъж месечно им мия двигателите.Това е от години и до сега никакъв проблем,естествено внимавам пръскам ги не по малко от 20 см и не използвам препарати.Много ме е яд когато за най елементарна проверка на масло,антифриз и др.се омазвам до ушите с масло и прах.
            [SIGPIC][/SIGPIC]

            Коментар


            • #36
              До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

              Виждам ,че темата е стара но още се коментира. Подкрепям миенето,НО освен споделените опасности да добавя още една-Да се пази проводника на дюзата за контрол т.н.(интелигентна дюза) защото се къса проводника и миенето може да ви струва над 1000 лева.Не бързаите да палите веднага след миенето..

              Коментар


              • #37
                До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

                Колега, веднага ти давам моят лош пример.
                Преди да си докарам моята Фронтера Б 2.2 дизел от Англия си измих собственоръчно двигателя с водоструйка.Светна и стана чисто нов.След трите хиляди километра до БГ реших, че е време да и сменя маслото и трябва да ти кажа, че е кофти да установиш че маслото в двигателя ти е пресечено........! Полудях ! Естествено първоначално не се сетих, че аз съм си виновен(с това миене), минаха ми хиляди мисли през главата преди да се сетя, че аз сам съм си вкарал водата в двигателя.
                Така, че следващият път когато се опитам да се правя на чистник ще си помисля.....

                Коментар


                • #38
                  До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

                  Аз така си наводних единия шестак,не бях забелязьл,че 2 болта на капака на свещите липсват и яко с маркуча.После смених кабели и свещи и се оправи магарето,но и сега като го мия там лепя с тиксо ако да сьм сложил болтеве.

                  Миенето не е толкова важно,подготовката за него предотвратява евентуални проблеми а и всеки мотор си е различен - при моите шестаци няма как да влезе вода от снадката преди филтьра а и наклона е от дебитомера кьм филтьра.
                  При осмака е обратно - там а го подкарам яко с маркуча,а сьм го напьлнил целия с вода.Парче тиксо на снадкатаи един ластик за всеки случай и си го поливам като бустан тикви.

                  Номера е човек да си познава мотора - от кьде и как може да влезе вода,кьде са му вакумите,буксите,електрониката,щеката за маслото и тая за автомата,покриване на алтернатова,лепене на капака или капаците на свещи ако имате такива,снадките на вьздушните филтри,делкото / който си има такова/,вакумна помпа,проверени и чисти дренажи на моторния отсек...................а не ОТВОРИ КАПАКА И ПУЦАЙ.Така а се опитам да го измия,а е клекнало говедото на втората пряка ако ми е близо
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #39
                    До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

                    Веро,газ и нафта в съотношение 1 към 1 към 1
                    Пръска се с пулверизатор и се разклаща през минута че много се разслоява.Доста по-слабо корозивна и доста по-добре миеща смес от колкото препаратите на Ма-Фра да речем.
                    Отмива се с маркуча и слабо налягане.Всичко свети и кефа да си свършиш работа сам е голям.Проблеми никакви.
                    BMW X6

                    Коментар


                    • #40
                      До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

                      За наслоените места,тия с много полепнало и твьрдо масло аз ползвам и бояджийска чртка вьрзана за дьлга отверка.Прьскам с препарата и мажа с четката,водица от другото шише и пак от начало.
                      Ползвам нещо като Веро и не се пробвам с много яки химии,че ме е шубе за дебитомерите,те малко кофти химия да надушат и бьркат в джоба с по 300 кинта.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #41
                        До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

                        Против съм .Два пъти съм мил с пароструика и двата пъти имах проблеми .Да напръскат с препарат и после кофи с вода или маркуч със свободно течашта вода.Ефекта е същия ,а ядовете по-малко .

                        Коментар


                        • #42
                          До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

                          И аз съм за миенето на двигателите, ама внимателно. По принцип ползвам "препарат за миене" (нафта 200гр, вода 200гр и "Веро" 100гр) във шише за препарат за стъкла. Напръскавам с течноста и при нужда търкам с бояджиска четка с постриган косъм. След това мия със водоструйката от 40-50см разтояние. Там където има нужда го повтарям и всичко си светва. Понеже водоструйката си е моя и не бързам за никъде оставям колата поне половин час да се отече водата и чак тогава я паля. За 20г. не съм имал проблеми с двигателите при миене.
                          В случай, че се появи проблем, той по-скоро е във потдръжката на двигателя и понякога в човека който мие, но не и в самото миене.
                          [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                          Коментар


                          • #43
                            До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

                            Съгласен с nola!Много внимателно с компютъра на инжекциона,кутия с релета и бушони и букси и клемореди.Много често,дори твърде често виждам такива пострадали от автомивка.Най-добре ръчно и внимателно да си се замие,че после става лошо...Аз лично под капака си мия сам,увивам си с найлони компа и не давам на друг да плиска вода отгоре.Поддържайте компютрите си живи и в добро здраве

                            Коментар


                            • #44
                              До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

                              преди 4 години и ние си взехме пежо 406 99г абс. всички екстри за модела .. и отиваме на автомивка и двигателя михме трагваме да се пребираме .. тя автомивката извън града беше на 4-5 км.. и тръгваме и татко кара 170-180-200 и по едно време една голяма лапма на таблото светва която пише STOP и ние спряхме .. на другия ден във сервиза на пежо.. нещо по електрониката беше .. като цяло пежо-то са френски бокл*ци..

                              Коментар


                              • #45
                                До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?

                                Всички мотори се мият по различен начин ,например по старите японски джипове им се ронят ламелите на радиатора и ,който незнае и мие мотора ги къса дори,като мие от далече.А на новите CDI-мотори ,когато се мият НЕ трябва да се палят преди да се издухат с въздух датчици ,букси дебитомер и др.
                                0887 526 564/ 0897 933 755 /

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X