Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Богата смес (Cherokee 4.0)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    дини чети повече и по - малко пиши, тук сумати хора гледат постовете, някой ще тръгне да регулира клапани на чероки и ще стане страшно

    самото сваляне на капака на клапаните на този двигател е проблем, защото после в повечето случаи тече. най - лошото е че повечето МАЙСТОРИ като го свалят повреждат една работа, която спира маслото да тръгне по една тръбичка и да омаже въздушния филтър и когато това се случи се сменя капак с тръбичка за куп пари.

    НЕ отваряйте капака на този двигател, ако няма да махате главата

    колега, аз за МАР нищо не съм писал

    просто написах, от какво се получава този проблем, на този двигател обикновено, защото го имам отдавна и съм си изгубил седмици в гледане на монитора, разни хартии и работа по него, зада разбера разни неща. не че съм майстор ама това e нещото, от което се почва, казва се TPS
    drive alive

    Коментар


    • #17
      абе пич каде съм казъл на някой с чероки да си регулира клапаните??????????????
      Я ми дай цитат да вида!!!!!!
      Просто това ми беше последния пост
      4ао
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от DINI
        не е задължително да е богата сместа за да са черни свещите!
        Първото дет може да е е да нети работат в пълен капацитет цилиндрите и да има неправилно изгаряне на сместа! Това може да е от неправилно регулирани или нерегулирани клапани! Другото е да е от свещи, а още по натам от токове!
        Инжекцията е последното което може да ти прави проблеми, но ако е тя е лошо! Едното е да ти е съсипана или скъсана ламдсондата! Дръгото е да има някой изгорял елемент по електрониката и, а третото е инжекторите да са ти зацапани и да нети впръскват горивото качествено!
        Все пак от мен съвет първо провери първите неща, а несе опитвай да вадиш буталата през ауспуха.
        4ао
        ами тук е цитата, в първите редове

        4ао
        drive alive

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от DINI
          няма автомобил с ДВГ в света на който да нему се регулират клапаните! Само роторния двигател, но там нещата са други! Тва дет пише саморегулиращи... тва е пълна лъжа... и 90% от проблемите със изгарянето на сместа идва точно от там! В света не е измислена изгаряща система която да предпазва клапана от изгаряне и съответно от загуба на хлабина, а от там загуба на компресия... Сериино всеки един автомобил на всеки 50-60 000 км се регулират клапани и със сигурност от опит знам, че поне 3 от 8 седът постоянно отворени...
          4ао
          това не го бях прочел внимателно, не е вярно. на 99% от новите коли клапаните НЕ се регулират, те са сморегулиращи, когато почнат да чукат се сменят повдигачи, валове, клапани, леглата на повдигачите, леглата на валовете /ако е двувалка/ или само някои от тези неща. и няма, наистина няма никакъв начин да се регулират и да се запази заводската конструкция на двигателя, който е виждал отворен мотор примерно на БМВ Е34 или подобно му е ясно защо
          drive alive

          Коментар


          • #20
            въобще несъм говорил за определен модел и ни най-малко за чероки! Говорех за всички модели като цяло! Никой досега неми е казал модел за да говора конкретно за него! Затова си далече от това което искам да кажа и казвам! Ти или се правиш на луд или имаш за цел да се заяждаш (което съм сигурен, че ти е цел)...
            4ао
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #21
              Уважаеми DINI и go go go,

              Моля формулирайте мненията си по-неутрално и повече върху техническия аспект отколкото това кой колко знае. И от единия и от други има какво да се научи, не е необходимо тази тема да се превръща в излишен конфликт.


              Моля не позволявайте на емоциите да пречат на представянето на вашите мнения тук в портала. Без да коментирам тяхното съдържание мога да ви уверя че много хора ги четат и тепърва ще ги прочитат. Не забравяйте че макар и диалога да е между няколко човека, всеки от останалите (към момента 170 участници) ще си вади сам изводи и мнение по въпроса.
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #22
                извинявам се за несдържането на емоцията си! Надявам се повече да не се повтори!
                4ао
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар


                • #23
                  Съмнявам се че са много хората които са отваряли двигател който се прави в момента в Германия. Доколкото аз разбрах говорим за двигатели на 30 и други на 20 години. Съмнявам се че някой ще иде да си купи части за Кадета Голфа или Астрата от оторизирания представител. Дини понеже реагираш така ще ти подаря комплект повдигачи да ги изследваш още следващия път като минавам през Враца 200 лева е и един двигател в моргата и пак ще изкара повече от 50000 километра

                  Коментар


                  • #24
                    ще се радвам да получа подаръка си и да си убогатя колекцията! По възможност да са за нисан 200sx , че моите половината останаха вътре в главата след преправката
                    ААААА и може да нечакаме чак на Враца да дойдеш може направо тука в София да ми ги подариш - ако си от София разбира се, но да са от онeзи "вълшебните" дето и хлабина правят
                    Малко нахален станах ама като даваш да е от сърце все пак
                    4ао
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #25

                      Коментар


                      • #26
                        проблема с хидравличните повдигачи тръгва най-често когато се шлайфат клапани(препасват) шлайфат се леглата на клапаните , и вече когато има износване в някой вал повдигач клапан или легло

                        Коментар


                        • #27
                          Ами всеки може да провери сам ... няма кво да се хабим тука! Всеки имащ кола с хидравлични може да си провери! Начина е следния! Подгрява двигателя добре (да напълни хидравличните повдигачи с масло)! Отваря бързо горния капак и с хлабиномерни пластини проверява хлабината на клапаните си! Лесно просто и напълно ефективно! И когато колата му е на повече от 200 000 км както са повечето купени втора ръка и внесени в БГ, тогава със сигурност ще има поне два - три, при които да вкараш пластина без да "деформираш" пружината (да предичвикаш отварянето на клапана) е напълно невъзможно тогава пак може да ме обеди, че хидравличните повдигачи са модерна работа...
                          4ао
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #28
                            модерна е ма не е мислена за нас(хората БЕЗ парите) но все пак си остава мизерна система и за мен, докато няма ръчен реглаж да си направа клапаните колкото на мен ми харесва не е работа, някой път могат да се регулират и хидравличните повдигачи с отнемане на материал от други места стига да има и се получава

                            Коментар


                            • #29
                              мда тва е приемливо решение и се предпочита! Твърда, че е по добрия вариант да изпилиш от клапана от колкото да чакаш да прегори поради това, че е постоянно натиснат и няма хлабина! Японските коли страдат по-малко, но на немските е исключително засилен процеса на "вкопаване" на клапана! Незнам дали някой се занимава с автомобили, но ако е правил гнезда с раибер на японска и немска кола разликата е огромна! На японската райбера просто се парзаля и отнемането на материал става много сложно особено преди години когато ги нямаше тези с диамантените повърхности... За разлика от това на немски, френски, американски извънбордови направо си хвърчи струшка! Все пак това е истинския признак да разбереш кое е качествено и кое не ...
                              4ао
                              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X