дини
чети повече и по - малко пиши, тук сумати хора гледат постовете, някой ще тръгне да регулира клапани на чероки и ще стане страшно
самото сваляне на капака на клапаните на този двигател е проблем, защото после в повечето случаи тече. най - лошото е че повечето МАЙСТОРИ като го свалят повреждат една работа, която спира маслото да тръгне по една тръбичка и да омаже въздушния филтър и когато това се случи се сменя капак с тръбичка за куп пари.
НЕ отваряйте капака на този двигател, ако няма да махате главата
колега, аз за МАР нищо не съм писал
просто написах, от какво се получава този проблем, на този двигател обикновено, защото го имам отдавна и съм си изгубил седмици в гледане на монитора, разни хартии и работа по него, зада разбера разни неща. не че съм майстор ама това e нещото, от което се почва, казва се TPS
самото сваляне на капака на клапаните на този двигател е проблем, защото после в повечето случаи тече. най - лошото е че повечето МАЙСТОРИ като го свалят повреждат една работа, която спира маслото да тръгне по една тръбичка и да омаже въздушния филтър и когато това се случи се сменя капак с тръбичка за куп пари.
НЕ отваряйте капака на този двигател, ако няма да махате главата
колега, аз за МАР нищо не съм писал
просто написах, от какво се получава този проблем, на този двигател обикновено, защото го имам отдавна и съм си изгубил седмици в гледане на монитора, разни хартии и работа по него, зада разбера разни неща. не че съм майстор ама това e нещото, от което се почва, казва се TPS
200 лева е и един двигател в моргата и пак ще изкара повече от 50000 километра
Коментар