Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Богата смес (Cherokee 4.0)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Богата смес (Cherokee 4.0)

    Преди две-три седмици Cherokee-то започна да няма мощност и да прекъсва! Вчера му свалих свещите и какво установих-всичките свещи бяха черни => богата смес! Как мога да я "обедня"? Джипа е с 4.0 мотор и е пълна инжекция!
    RB Patrol Team

  • #2
    не е задължително да е богата сместа за да са черни свещите!
    Първото дет може да е е да нети работат в пълен капацитет цилиндрите и да има неправилно изгаряне на сместа! Това може да е от неправилно регулирани или нерегулирани клапани! Другото е да е от свещи, а още по натам от токове!
    Инжекцията е последното което може да ти прави проблеми, но ако е тя е лошо! Едното е да ти е съсипана или скъсана ламдсондата! Дръгото е да има някой изгорял елемент по електрониката и, а третото е инжекторите да са ти зацапани и да нети впръскват горивото качествено!
    Все пак от мен съвет първо провери първите неща, а несе опитвай да вадиш буталата през ауспуха.
    4ао
    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

    Коментар


    • #3
      Личи си, че Дини има опит с тия неща!
      Аз мога да добавя само зацапан въздушен филтър + влагата напоследък води до рязко намаляване на въздуха и богата смес!

      Коментар


      • #4
        Благодаря за идеите! А филтера съм го погледнал и му няма нищо! За жалост не разбирам и ще трябва да се обърна към специалисти!
        RB Patrol Team

        Коментар


        • #5
          Закачи Cherokee-то първо на мотортестер, за да се види какво става с запалването ... после газ анализатор .... така...
          Ламбда сонда .. напрежението е синусоида 0 до 1 волт с честота около 1 херц. ако не .. сменяй !
          Другата причина е температурни датчици ... (вода+въздух) при загрял мотор 300-500 ома. Въздух около 1к -2к при 10 градуса.
          После имаш въздухомер или МАП ...
          Налягане на горивото в системата ..
          Обороти ... тоест какво вижда (реално) компа ... щото може да е друго ..
          А има и време за отваряне на дюзите, но това не се вижда без осцилоскоп и е функция на изброеното по-горе ..
          Случва се и да течат самите дюзи ..
          Ако кажеш какъв е мотора ... може повече ...

          По принцип това са основните причини ...
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #6
            този двигател е американски и важащите за европа методи за диагностика не са подходящи

            това е много често срещан проблем за този двигател и в 99% от случаите става дума за т.нар. TPS това е сензор който отчита позицията на дросера и в съответствие с него подава гориво. в останалия 1% от случаите става дума за ламбда сонди, или бъгове в електрониката.

            на тоя мотор клапаните не се регулира, няма дебитомер за въздуха, няма дебитомер на горивото, няма и още сумати работи, това е прост двигател за прости хора /американци/

            зада го оправиш ти трябва тестер който може да чете и тества работата на двигателя на тази кола и да има съответния софтуер, ако не си намериш кой да го направи, пиши и ще го измислим
            drive alive

            Коментар


            • #7
              няма автомобил с ДВГ в света на който да нему се регулират клапаните! Само роторния двигател, но там нещата са други! Тва дет пише саморегулиращи... тва е пълна лъжа... и 90% от проблемите със изгарянето на сместа идва точно от там! В света не е измислена изгаряща система която да предпазва клапана от изгаряне и съответно от загуба на хлабина, а от там загуба на компресия... Сериино всеки един автомобил на всеки 50-60 000 км се регулират клапани и със сигурност от опит знам, че поне 3 от 8 седът постоянно отворени...
              4ао
              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

              Коментар


              • #8
                go go go не се изказвай неподготвен ....

                В предния пост писах, че ИМА МАП или въздухомер !!!
                За инфо единствената система, която няма е Бош моно ....

                А сега си направих труда и разгледах конкретната схема .... има МАП !!!

                А софтуера, ако е старо е на флаш код, тоест не ти трябва нищо ..!!!!!
                А ако е след 95' - е на ОБД ... чете се от всеки олигофрен с комп ...
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от DINI
                  няма автомобил с ДВГ в света на който да нему се регулират клапаните! Само роторния двигател, но там нещата са други! Тва дет пише саморегулиращи... тва е пълна лъжа... и 90% от проблемите със изгарянето на сместа идва точно от там! В света не е измислена изгаряща система която да предпазва клапана от изгаряне и съответно от загуба на хлабина, а от там загуба на компресия... Сериино всеки един автомобил на всеки 50-60 000 км се регулират клапани и със сигурност от опит знам, че поне 3 от 8 седът постоянно отворени...
                  4ао
                  DINI,дай подробности,че ми е дошъл ред да си регулирам клапаните,а са хидравлични.В нашето градче никой не се наема:-(

                  Коментар


                  • #10
                    Ако разбереш как и къде ми пишете и на мен да закарам астрата

                    Коментар


                    • #11
                      какъв е автомобила? То хидравличните са много видове! Има някои, на които се подлагат/махат пластини за да се регулират (фиат типо)
                      Има и такива, които са строго фиксирани както е при нисан съни 1,4 например 91-2! Има и такива които са с хидравличен маслен елемент (пак напълно фиксирани след като дигне масло) такива са на голфовете, на опелите (кадет, астра, вектри, фордове) абе сички боклуци! Има обаче и разлики и разновидности на хидравличния елемент! Най-хубавия вариант е с хидравличен елемен в кубиличката! Тогава е най-лесно защото елемента се изхвърля и на негово място се поставя винт (стават механични регулиращи се)! Такива съм виждал на мерцедес, митсубиши и др...
                      Аз когато препоръчвам на някого автомобил първо това гледам! Ако е с хидравлични боклуци направо му казвам да несе занимава!!!
                      Но аз съм преправил на три коли досега! Моята, на баща ми и на един с един мерцедес! И тримата сме минали повече от 50 000 км вече и нямаме никъкви проблеми! Е когато правех нещата слушах какви ли не работи, че нямало да искара нищо, че тва са били стомани дет от космуса са ги зели производителите... Но разликата от преди да направа преправката и след е толкова голяма,че... Да кажа че при баща ми на галанта клапаните се бяха убърнали се едно ги е ползвал клапаните за секач! Отгоре така ги беше убърнало, че от водача без пилене нямаше излизане, а че седяха винаги отворени ...
                      4ао
                      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                      Коментар


                      • #12
                        Дорзи ...

                        Ела до Ямбол .. или ми пусни ЛС ....
                        Може и да почерпя .... а Тераното ще го видим ..
                        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                        Коментар


                        • #13
                          тераното ако е с двигател 2,4 е с най-скапания модел хидравлични като на голф! Там най-лесния начин е да се пилне клапана челно, но за съжаление това става само при свалена глава...! Там няма кубилици, а е като голф! Лошо испълнение на ДВГ...
                          4ао
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #14
                            ДИНИ кефиш ме. Защо ли не са те потърсили от Германия да им обясниш нещата по двигателите? Случайно да си се замислял че за даден двигател нещта с клапаните може да не стоят като при москвича и че може да има случай на топъл двигател клапаните да са по хлабави от на студен и че тогава само хидравлични повдигачи те спасяват и жигулските номера не вървят. А иначе едни повдигачи са 60 лева и карат поне 150000км. заслужава ли си да си трошиш колата за толкова пари

                            Коментар


                            • #15
                              е за това мраза да давам коментари на хора който нямат представа въобще от начина на действие на това за което говорим...
                              Знаеш ли германия разчита на стари лаври и хората им се доверяват защото някога правеха хубави коли - до мерцедес 123 и когато правеха двигатели които можеш да видиш работещи и днес! За съжаление сега нищо неправат ... еднодневки, но пазара е такъв, че никой няма да купи кола която кара 20 години защото тя ще струва много пари...!
                              Тези проблеми с хидравличните са всеизвестни на всички който са се замисляли в/у нещата та дори и на заводите производители, който ги свалят от производство все повече и повече, а някои даже неса ги и слагали никога! Така става и с ангренажните ремъци като се замисля! Напоследък наблюдавам, че все повече от новите автомобили са с вериги...
                              Та за хидравличните - кой метал несе разширява при нагряване?
                              И какви са тези нови вълшебни повдигачи които ти ще купиш и ще дадът хлабина на клапана при положение, че той е "пропаднал: в гнездото си от износване и то за 60 лева всичките като само един в оторизиран магазин е към 200 лева и когато те са 16 какво правим! Метода не е да смениш повдигачи, а напротив да оставиш старите (те са вечни ако нямат механични повреди от некъдърно пипане по тях) Та начина е да си смениш главата (гнездата) с чисто нова и да и купиш чисто нови клапани.... късмет!!!
                              Все пак да ти кажа на моя нисан съм изследвал стоманата! Знам и цялото съдържание в подробности и с нищо не е по качествна от тъзи на москвича, та дори напротив! Да неговора, че реглажа при москвича е сравним със този на всички хонди, тойоти сузукита и така натам!
                              Просто ми напомни другата събота и неделя ще снимам разглобен повдигач със всички подробности и ще разбереш, че нищо нестава от системата! В нас имам и от опел и от нисан и от мерцедес и ... абе какъвто се сетиш!!!
                              4ао
                              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X