Обява

Свий
Няма добавени обяви.

бавните 4x4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: бавните 4x4

    моя гараж е по едно нанадолно, а и вкарвам Носорога само на заден, представяш ли си в тоя случай без полусъединител

    Коментар


    • #47
      До: бавните 4x4

      LR Discovery 1996
      Пътувам всяка седмица в планина и гора и изкачвам доста стръмен път - около 7 км.
      Винаги използвам бавните. Включването на лостчето за бавни винаги правя само в спряно положение на НАКЛОН и след като отпусна четвърт оборот - иначе лостът не влиза докрай.
      За потегляне използвам трета, а катеренето става на четвърта и пета скорост. Никакъв проблем - дори натоварен с около 400 кг.
      Имам въпрос: При спускане на слаб наклон, без усилие и малко по-бързо, се чува леко виене от скоростите - това означава ли появата на някакъв проблем ?
      Поздрави
      Land Rover Discovery 1-300tdi

      Коментар


      • #48
        До: бавните 4x4

        дали ще тръгваш на 3-та бавна или на първа бърза май е все едно... ако караш на 4-та и 5-та, значи спокойно може да си караш и на бързите скорости...

        смисъла на бавните е, че като караш на 3-та и видиш зор, може да свалиш на 2-ра... А ако си на бързи на 1-ва, трябва да включваш бавни и т.н. Повечето хора не могат да ги включат толкова бързо...

        По въпроса на борко73... Дълбоко се съмнявам, че за пътя до вилата му трябват бавни и 4х4, освен при голяма кал или сняг...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #49
          До: бавните 4x4

          Не е едно и също. На слаби грунтове се тръгва от възможно най-високата предавка, и няма съществена вероятност да се минава на по-висока. Накъдето и да се превключва, това трябва да стане мигновенно, за да няма тлъсъци. Така че сметката по оборотите може да излезе само на асвалта. За бавните всичко е според обстоятелствата.

          Коментар


          • #50
            До: бавните 4x4

            Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
            Явно имаме различни критерии за "извън пътя"
            Колега недей така....
            никой не е казал че бавните не се използват, даже ако си чел внимателно щеше да видиш че аз предимно на тях карам, ставаше дума за вранглера на Дима че на ПОВЕЧЕТО места на които аз карам на бавни той си кара на бързи без проблем и това идва само и единствено от големия въртящ момент на мотора. Примери и снимчици кой от къде няма да мине не виждам смисъл да се пускат и да се дават подобни определения като по-горното. Аз спор не виждам и ако някой няма чувство за хумор и в бъзика вижда спор да отиде да удари едно малко за успокоение.
            no signature no problems

            Коментар


            • #51
              До: бавните 4x4

              Да, аз знам още един такъв Вранглер, и мисля, че със следващите постове нещата станаха ясни. Просто не приемам, че с двигател V8, автоматик бавните автоматично стават излишни. Пък кой как и къде кара , няма как да стане общовалидна практика. Местенца много, практики различни, скорости, диференциали , раздатки - вариации колкото щеш. Просто бавни си трябват.
              Аз бъзика го приемам естествено. Въртящия момент на мойта джипка след чиптунинга е 375нм и също от време на време си правя експеримента да карам на бързи, там където определено бих се чувствал по-комфортно на бавни.
              Хванах се защото не обичам категоричните и крайни констатации. Но то не се отнасяше до твоя пост.
              Последно редактирано от Виктор Мечкаров; 11-09-07, 10:18.

              Коментар


              • #52
                До: бавните 4x4

                Разбрахме се, довечера аз ще ударя едно малко
                no signature no problems

                Коментар


                • #53
                  До: бавните 4x4

                  Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                  Да, аз знам още един такъв Вранглер, и мисля, че със следващите постове нещата станаха ясни. Просто не приемам, че с двигател V8, автоматик бавните автоматично стават излишни. Пък кой как и къде кара , няма как да стане общовалидна практика. Местенца много, практики различни, скорости, диференциали , раздатки - вариации колкото щеш. Просто бавни си трябват.
                  Аз бъзика го приемам естествено. Въртящия момент на мойта джипка след чиптунинга е 375нм и също от време на време си правя експеримента да карам на бързи, там където определено бих се чувствал по-комфортно на бавни.
                  Хванах се защото не обичам категоричните и крайни констатации. Но то не се отнасяше до твоя пост.
                  Колега, имал съм два такива автомобила, единия Гранд Чероки 5.2 V8 а другия Форд Експлорър 5.0 V8. Гранда имаше бавни а Форда не. Определено съм ползвал бавните на Гранда САМО И ЕДИНСТВЕННО ЗА СПУСКАНЕ, на всички други места дори пълзешком съм минавал без да пипам нищо, дори и без да превключвам на друг режим различен от "D".... И какво, с Форда не изпитвах никави затруднения, а на него нищо не му се включваше изобщо, просто даваш газ или натискаш спирачка и това е. А това за нютънметрите не го казвай щот всички сме карали турбодизели... Не си е работа - няма никой ти натискаш пък после като те ритне в гъза и въртиш гуми без да искаш да го правиш... Толкова им е гнусна характеристиката че си искат голям чалъм при каране на офроъд. Е да, по пътя вървят, ама нали говорим за оф...
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #54
                    До: бавните 4x4

                    в планината почти винаги карам на бавни.ако ще и на 4 и 5 скорост.на патрола си ги ръчкам и на скорост .бързи бавни двойно.той е с един лост.напред назад.ама на паджерото несмея.много лембезия ми се струва

                    Коментар


                    • #55
                      До: бавните 4x4

                      Мда. Освен в планината, карам на бавни и сутрин в задръстването през циганската махала

                      Коментар


                      • #56
                        До: бавните 4x4

                        И от Цариградското към Алея Яворов. Първа бавна, без газ, нещо за четене на волана, и сичката публика изпряга от завист.

                        Коментар


                        • #57
                          До: бавните 4x4

                          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                          Е да, по пътя вървят, ама нали говорим за оф...
                          Да де, Виктор ти говори именно за ОФ-роуд ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #58
                            До: бавните 4x4

                            като караш с бавните по асфалт , как точно прецакват ходовата част?

                            Коментар


                            • #59
                              До: бавните 4x4

                              Първоначално публикуван от borko73 Преглед на мнение
                              като караш с бавните по асфалт , как точно прецакват ходовата част?
                              А каква е колата ?

                              Коментар


                              • #60
                                До: бавните 4x4

                                Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
                                А каква е колата ?
                                носорог

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X