Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВИСКОМУФА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ВИСКОМУФА

    Първоначално публикуван от wheels Преглед на мнение
    Нали течността във вискомуфата си повишава вискозитета от температата.
    Няма такава течност, на всичките при увеличаване на температурата вискозитета им пада. Всъщност вътре в муфата има биметална пластина, която следи температурата на радиатора и отваря и затваря клапан за разпределение на течността в центъра или по периферията на съединителя и оттам се променя въртящия момент. Така че муфата може и здрава да ти е, просто това не е начина за проверка. Най-лесно е да я смениш, нали и търговците от това живеят в крайна сметка
    А това за вала просто не е сериозно

    Коментар


    • #17
      До: ВИСКОМУФА

      Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
      Еииииии ..... По - бърз си ! Не мога да ти го отрека !
      ти па сменяш амортисьори за секунди аз са седмици
      no signature no problems

      Коментар


      • #18
        До: ВИСКОМУФА

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Няма такава течност, на всичките при увеличаване на температурата вискозитета им пада. Всъщност вътре в муфата има биметална пластина, която следи температурата на радиатора и отваря и затваря клапан за разпределение на течността в центъра или по периферията на съединителя и оттам се променя въртящия момент. Така че муфата може и здрава да ти е, просто това не е начина за проверка. Най-лесно е да я смениш, нали и търговците от това живеят в крайна сметка
        А това за вала просто не е сериозно
        Точно такааааа....и ако радятора не е достатъчно топъл няма да зацепи
        ------------------------------------
        тел. O878 9ЧЧ 999

        Коментар


        • #19
          До: ВИСКОМУФА

          Ето най-добрия начин за проверка (пуснал го е D-MAX)
          a това, че радиатора трябва да е топъл е толкова логично, че изобщо не се сетих за него.
          no signature no problems

          Коментар


          • #20
            До: ВИСКОМУФА

            Искам да ви споделя,една конструктивна недомислица според мен,която също да имате в предвид,в случаят имам Grand WJ 3.1 TD VM,двигател,след проверка и смяна на всичко възможно,от два пъти антифриз ,промивка на системата,радиатори,нова водна помпа и от всичкото резултат една голяма кръгла нула,колата в жегите си загряваше около о над 100 градуса,какво се оказа !
            Ако си пусна джипката да работи от студен двигател,с покачването на температурата до към и над 70 градуса,и проверка със списание,вискомуфата така се втвърдява,че реже списанието като ножица,без да се замисли,при включване на климатика обаче,принудително започва да върти една електрическа перка,която охлажда само радиатора на климатика,но конусът и на духане е концентриран точно върху вискомуфата на перката на радиатора и отстои на 3-5 см някъде от нея и я охлажда,и перката на радиатора,почва да се върти бавно,все едно е студен двигател и ми вдига температурата.Е тва е след едномесечно ходене по мъките,без климатик,пробвано е по родопите,с мръсна газ,няма мърдане на температурата от 90 градуса.Включа ли климатика,след един километър се охлажда вискомуфата и тепературата на 120 градуса. Сега мисля решени на тази тъпотия,дали има вискомуфи,които зацепват на по ниска температура и естественно,ефекта през минусовите зимни температури,тогава пък,няма да загрява.Абе имайте го в предвид и това.
            TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
            Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
            Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
            Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

            Коментар


            • #21
              До: ВИСКОМУФА

              Много кофти номер доста чудене е било докато го откриеш, мисли нещо да отклониш въздуха от вентилаторите на климатика макар че нензам дали изобщо ще стане там разстоянието е много малко.... по-скоро виж има ли гранд с ел.перка и си сложи такава ама като знам каква играчка е с датчиците май и това не е добра идея..... пиши ако отстраниш проблема.
              no signature no problems

              Коментар


              • #22
                До: ВИСКОМУФА

                За отклоняване на потока и дума неможе да става,няма да постъпва приток към питата на радиатора,имам приятел,който всяка седмица е в гърция и в Драма,има познат с много богато зареден магазин за офроуд части,надеждата ми е да намеря вискомуфа с нисък температурен коефицент,да кажем,40-50 градуса на зацепване.
                TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                Коментар


                • #23
                  До: ВИСКОМУФА

                  Явно темата е актуална.А аз почвам да търся чарка.Като го сменя,ще споделя резултата.
                  Имам само една молба към всички-ако някой меже да отговори на поставения по-горе въпрос за съответствието на положението на стрелката в "часовника" и точните градуси!?
                  VENI-VIDI-VICI!

                  Коментар


                  • #24
                    До: ВИСКОМУФА

                    Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
                    За отклоняване на потока и дума неможе да става,няма да постъпва приток към питата на радиатора,имам приятел,който всяка седмица е в гърция и в Драма,има познат с много богато зареден магазин за офроуд части,надеждата ми е да намеря вискомуфа с нисък температурен коефицент,да кажем,40-50 градуса на зацепване.
                    Много интересен проблем! Поздравления за диагностиката Лошото е, че дори и не съм чувал за такава "къстъм" муфа. И ако не намериш, ще трябва да въздействаш по някакъв начин(например с подлагане на пружинки) на биметалната пластинка отпред, която именно регулира целия процес.
                    Друго за което се сещам е изместване на вентилатора на климатика(те обикновено не са в центъра) така, че струята му да не бие директно върху муфата. Винаги има начин, макар, че някои недолюбват методите на ТНТМ

                    Коментар


                    • #25
                      До: ВИСКОМУФА

                      преди малко си поръчах от америка някой части за гранда. Специално за виско муфата имах избор между стандартна и хейви дюти, която и поръчах... какво то и да значи.... дали е с по дълъг живот или с по нисък температурен режим незнам. Ще ви разкажа като дойде и я тествам...
                      LZ1RED

                      Коментар


                      • #26
                        До: ВИСКОМУФА

                        Здравейте,
                        пуснах едно запитване по темата с вискомуфите в "теми по марки", но не получих яснота, така че ще попитам и тук.
                        Карам JEEP CHEROKEE XJ 2.5TD и имам следния проблем.
                        Смених виското с ново, но след подмяната то е зацепено непрекъснато - т.е. дори когато колата не е загряла (температурата е 40-50-60-70C)?!
                        Може ли някой да помогне с предположение или пък да ме прати при някой специалист по вискосъединители ?!
                        Правя си изводи, че е зацепено непрекъснато, защото се чува непрекъснато и при тест с вестник - не спира !
                        Най-странното е, че на няколко пъти го усетих да не е зацепено,но без никаква логика - т.е. карам на дълъг път и не се чува, а след няколко минути пак почва да вие без са се
                        променили условията - пътя си е равен, а аз карам с постоянна скорост.
                        Това последното се е случвало само няколко пъти - през останалото време си е зацепено постоянно ?!

                        поздрави

                        Коментар


                        • #27
                          До: ВИСКОМУФА

                          Първоначално публикуван от lullaby Преглед на мнение
                          Смених виското с ново, но след подмяната то е зацепено непрекъснато - т.е. дори когато колата не е загряла
                          На сузукито ми смених виското есента на миналата година и първите 500 км. беше постоянно зацепено. След едно качване до Алеко се оправи. Сега като запаля колата виското е зацепено докато не вдигна 2000 оборота и плавно откача за около 5 - 10 сек. След това ако е много горещо и съм пуснал климатика се втвърдява плавно и нямам никакви отклонения на стрелката на температурата независимо от натоварването...
                          LZ1RED

                          Коментар


                          • #28
                            До: ВИСКОМУФА

                            Здравейте,
                            лошото е че аз вече съм минал почти 4000км...
                            Но не съм се качвал до алеко де !

                            поздрави

                            Коментар


                            • #29
                              До: ВИСКОМУФА

                              и аз имам подобен проблем, загрява джипа, но пиша в друга тема http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=16158
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X