Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВИСКОМУФА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ВИСКОМУФА

    Как Ви звучи следното:
    Дайхацу Фероза 1992
    Външна температура 40-42 градуса/15-18 часа/
    Двигателят загрял,с положение на стрелката до- и над средата на температурната скала/нямам градуси/
    Перката се върти,разбира се,но я спирам с ръка
    ???-проблем с вискомуфата???
    VENI-VIDI-VICI!

  • #2
    До: ВИСКОМУФА

    Здравей колега,

    И аз имам същата Фероза.

    Това е нормално, абсолютно!

    Тествал съм няколко Ферози, на всички им е така виското и си работи нормално, то това е идеята да можеш да я спреш с ръка, ако не можеш и отрже 2-3 пръста значи е постоянно зацепена

    Проблем с охлаждането ако имаш не мисли, че само с 1 допулн ел вентилатор ще решиш грижите - няма, освен ел перка ти трябва и помпа за принудително въртене на охл течност(мисля се включва към големия кръг), от някой западен автомобил от моргите или от руска Газела, не струва много но помага мнооогооо

    Поздрави,
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #3
      До: ВИСКОМУФА

      ОК!Трябваше ми просто и друго мнение.Че предишните дни температурата беше дзверска.А и карах в трудни условия.Еднократно се опита да стигне до първата чертичка в дясно.Тя на колко ли градуса отговаря?
      VENI-VIDI-VICI!

      Коментар


      • #4
        До: ВИСКОМУФА

        Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнение
        Перката се върти,разбира се,но я спирам с ръка
        ???-проблем с вискомуфата???
        Ти си ГОЛЕМ смелчага
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #5
          До: ВИСКОМУФА

          Режем-шием-страшно нема!
          VENI-VIDI-VICI!

          Коментар


          • #6
            До: ВИСКОМУФА

            Щом я спираш значи не работи! сменяй я да не стане фал.
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              До: ВИСКОМУФА

              Първоначално публикуван от dit_dh Преглед на мнение
              Как Ви звучи следното:
              Дайхацу Фероза 1992
              Външна температура 40-42 градуса/15-18 часа/
              Двигателят загрял,с положение на стрелката до- и над средата на температурната скала/нямам градуси/
              Перката се върти,разбира се,но я спирам с ръка
              ???-проблем с вискомуфата???
              Принципно виското при определена температура трябва да сработва и да бъде твърдо зацепено ! Все едно го няма , а перката е свързана болтове към ремъчната шайба .С ръка не може да го спреш (освен ако не ти трябва ръката разбира се).....

              Коментар


              • #8
                До: ВИСКОМУФА

                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                Щом я спираш значи не работи! сменяй я да не стане фал.
                Еииииии ..... По - бърз си ! Не мога да ти го отрека !

                Коментар


                • #9
                  До: ВИСКОМУФА

                  Задължително я сменяй, на сузукито ми преди да я сменя се спираше по същият начин... но не с ръка а в един намачкан вестник. Сега като съм с новата, при постоянно включен климатик, натоварена кола, се движех преди 2 дена в 40 градусова жега по родопските баири и стрелката на температурата не мръдна и милиметър на горе от средата, но в някой моменти виското дори зацепваще 100 % и се чуваше как вие.
                  Незнам защо в БГ е масова практика никой да не чете книжките на колите си... а там пише виско се сменя на 50 000 км. свещи на 30 000 км, масло..... и тн....
                  LZ1RED

                  Коментар


                  • #10
                    До: ВИСКОМУФА

                    Благодаря на всички!На смяна отивам.
                    VENI-VIDI-VICI!

                    Коментар


                    • #11
                      До: ВИСКОМУФА

                      Ако ти е запушен радиатора/отвън или отвътре/,т.е. охлаждането е лошо,също може да не включва вискомуфата.Нали течността във вискомуфата си повишава вискозитета от температата.Мисля,че ако топлоотдаването на радиатора е лошо,няма от къде да се загрее муфата и да се зацепят двете й части .
                      Игнат Донев 0899952444

                      Коментар


                      • #12
                        До: ВИСКОМУФА

                        Извинявай,ама това не е много убедително.Освен това радиаторътси е таферен.
                        VENI-VIDI-VICI!

                        Коментар


                        • #13
                          До: ВИСКОМУФА

                          Споделям го от личен опит,с една Витара.И ти извинявай за въпроса,но какво е "таферен радиатор".Те не се ли замърсяват и запушват?
                          Игнат Донев 0899952444

                          Коментар


                          • #14
                            До: ВИСКОМУФА

                            Разбира се,че им се случват тези случки,но поне в това отношение смятамче няма проблем-всичко си му е наред.
                            VENI-VIDI-VICI!

                            Коментар


                            • #15
                              До: ВИСКОМУФА

                              Първоначално публикуван от wheels Преглед на мнение
                              Ако ти е запушен радиатора/отвън или отвътре/,т.е. охлаждането е лошо,също може да не включва вискомуфата.Нали течността във вискомуфата си повишава вискозитета от температата.Мисля,че ако топлоотдаването на радиатора е лошо,няма от къде да се загрее муфата и да се зацепят двете й части .
                              Маи повече топлина виското приема от вала които го върти.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X