Покрай студовете напоследък се замислих, че не ми е много ясно как трябва да се случва това, а вече два три дена с това се занимавам (не че имам желание, ама се налага да помогна). Чувал съм, че преди да се запали другия автомобил, първо трябва известно време даващия ток автомобил да се остави да работи, за да се позареди падналия акумулатор. След известно зареждане (примерно 10-тина минути) даващия ток автомобил трябва да се загаси и тогава да се пали другия автомобил. Това било за да не се товари алтернатора на даващия ток. Или иначе казано. Какво ще се случи, ако не се гаси автомобила даващ ток? Лаик съм по отношение на електриката. Държал съм изпит, ама на изпита по-скоро изпитващия ми обясняваше разни работи. Е сега осъзнавам колко пропуски имам.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как се дава ток на друг автомобил?
Свий
X
-
От: Как се дава ток на друг автомобил?
http://img833.imageshack.us/img833/2492/81434708.jpg
ето какво открих по въпросаI'm not Lost, I'm Discovering !
088 три 3 четири 0 94 нула - Филип
-
От: Как се дава ток на друг автомобил?
Първоначално публикуван от Димитър Желязков Преглед на мнение
Първоначално публикуван от Димитър Желязков Преглед на мнениеЕто тук е подробно обяснено и коментирано:
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...D%E0+%F2%EE%EA
Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнениеhttp://img833.imageshack.us/img833/2492/81434708.jpg
ето какво открих по въпросаПубликувайте отговор
Коментар
-
От: Как се дава ток на друг автомобил?
Първоначално публикуван от p-pleven Преглед на мнениеСтава и направо така
Коментар
-
От: Как се дава ток на друг автомобил?
Първоначално публикуван от charger Преглед на мнениеЗащо не трябва да се свързва кабела към отрицателната клема на изтощения акумулатор,а трябва да се закачи някъде другаде?
Та даже и с удивителен.
Не съм видял проблеми да е имало, когато съм го правил.
Някой може ли да каже, усложненията какво може да бъдат....
Коментар
-
От: Как се дава ток на друг автомобил?
Описано е вече в няколко теми:
При затваряне на веригата между двата акумулатора (с отрицателната клема на кабела) и неизправен изтощен акумулатор, с късо съединение от разпаднала се активна маса или друго, обикновено става експлозия, с изхвърляне на електролит и твърди частици над акумулатора. Което е много опасно за кожата и очите.
Затова се препоръчва да се подава ток само на изправен, работещ акумулатор, който е разреден случайно. На стари и дълго време неизползвани акумулатори НЕ СЕ подава ток с кабели. Зареждането им става в подходящо помещение, от подготвен човек, със зареждащо устройство. Контролира се постоянно напрежението и гъстотата на електролита във всички клетки.
Помнете - неизправен акумулатор = БОМБА
Повече информация има тукПоследно редактирано от Веско; 27-02-12, 20:34.Show must go on!
LZ1VES
Коментар
-
От: Как се дава ток на друг автомобил?
Първоначално публикуван от charger Преглед на мнениеЗащо не трябва да се свързва кабела към отрицателната клема на изтощения акумулатор,а трябва да се закачи някъде другаде?
И защо винаги когато съм пробвал, докато не сложа + с + и - с - няма палене?Seat Leon FR 2017 1.8 TSI
Seat Leon 2007 1.9 TDI
Коментар
-
От: Как се дава ток на друг автомобил?
ако акумулаторите на колата са два (при мен в ТЛС 120),ползвайте + на основният и (-) на масата,май най лесно са го направили в някои БМВ та с акумулатор в багажника,дават ти букса (+) и (-)на маса на ботуша на окачването......след дефектен фабрично акумулатор на Х5 Е70 се научих да паля за норматив,отне ми 2 месеца да убедя ДАРУ ,че имат фабрично дефектни случки и ми го подмениха чак на края на зимата,а колата беше на 1000км когато почна да не пали.Ако имате избор наистина търсете дизели с максимално големи двигатели за донори,иначе бая минути седене на кабелите.Задължитено верно е кабели с макс.сечение и качествени щипки.
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар