Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как стартира двигателя тази сутрин ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Как стартира двигателя тази сутрин ?

    Откакто е свил големия студ тази година маздухата 2.0 DITD не ме е предавала и все е палила. Не е имало ден в който да не я карам. Трябва обаче да и помагам със стартера по 3-4 секунди докато развърти. Това леко ме притеснява. Маслото и е 10W40, но май и идва леко гъстичко. На 50 литра дизел сипвам по 3-4 литра бензин и 300 мл 2Т масло.
    LZ1DWW

    Коментар


    • От: Как стартира двигателя тази сутрин ?

      Бензина се възпламенява по рано от голямата компресия и няма файда от него,може да помогне само замръзването да е на по- ниска температура.

      Коментар


      • От: Как стартира двигателя тази сутрин ?

        Първоначално публикуван от magnuuummm Преглед на мнение
        Бензина се възпламенява по рано от голямата компресия и няма файда от него
        Не е зле да си провериш сведенията.

        Коментар


        • От: Как стартира двигателя тази сутрин ?

          Ауди А3 1.8 бенз. -19 пали без проблем еднствено с LCD на музиката. Паджеро 2 V6 пали на чук но е с едно парно и не е много топло вътре :-)

          Коментар


          • От: Как стартира двигателя тази сутрин ?

            След едноседмичен опит из замръзнала Европа и нафта от ОМВ се оказа, че няма нужда от добавки. И на -18 и на -26 си пали от първото завъртане. Маслото е 10-40.

            Коментар


            • От: Идеалната Добавка за ДИЗЕЛ при -18'С

              Първоначално публикуван от magnuuummm Преглед на мнение
              Когато дойде студеното време всеки казва.."Пчела и дизел не ги търси"!Това обаче не важи за Новите Дизелови автомобили.Но при -18 градуса и повече под нулата всичко е възможно.
              ОМВ предлагат гориво за ниски температури, но при по-стари дизели дори и това не помага.Други слагат бензин,"керосин","нафталин" други "ин-и",газ за горене и какво ли още не....
              На моята колица ОМВ не помогна.След една проба за "Ташак",смесих Нафта с разредител за бои "АМБ" "АМВ" или там както се казва,и познайте... -18 и запалих като при +20 или нормално загрял мотор,само един оборот на мотора,може и толкова да нямаше!Тази една седмица не съм имал проблем с паленето ,много лесно дори когато не е карана 2 дни.
              Колата е Опел Фронтера VM 2.5 TDS
              Пропорцията е от 500мл. до литър на 20-30 литра нафта.
              При мен стана с около 600мл на около 20 литра нафта.
              Проби....и успех на проблемните.

              ПС
              Предполагам ,че ефект във вървежа ще има ,аз имам проблем и не мога да преценя дали има разлика .
              АМБ-то и нафтата се смесват идеално.
              Ще се опитам да се изкажа въздържано по едно такЪво мнение...бях започнал да пиша друго, ама се въздържах...!
              Господине-всичките ми дизели са били над 20-годишни.Да ви кажа ли къде да дойдете утре сутринта в 7.30ч. да видите как пали 25 годишен дизел...???Проблема на старите дизели е, че повечето са взели-дали вече!Новите по какво се отличават, освен, че са на малко километри?
              А пък тВа за разредителите АМВ(другото подобно е МРТ)изобщо няма да го коментирам!
              Дизела, колкото и стар да е, ако е читав, има добър акумулатор и нафтата не е замръзнала нищо не го плаши-това е!

              Току-що прочетох още едно ваше мнение(мислех, че няма да има друго)-само и единствено КОРЕСЕЛИНА е разредителя за нитроцелулозни бои и НИКАК не е "слаб"-с голяма вероятност ще съсипе де-що има гумени уплътния!АМВ и МРТ са за алкидни бои!
              АМАН...!
              То, и аз понякога сигурно се изказвам не много подготвен, ама чак пък толкоз?!Един се кълне, че отработеното масло е супер за добавка, щото нищо не му се случило за малко километри, друг пък предлага да се добавя разредител за бои...какво ли още ще разберем...?А, повечето четящи сигурно вярват...и си записват...
              Ако нафтата е добра нищо не се налага да се добавя, и както и да я каръщисате няма да замръзне.Ама, ако е скапана вашите "съвети" няма да помогнат.
              Последно редактирано от mbenz; 09-02-12, 18:39. Причина: допълнение
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • От: Идеалната Добавка за ДИЗЕЛ при -18'С

                Да така е за добрата нафта! Служебните ми Дачия Логан 1.5 dci и Ситроен Ксара 1.9 tdi са с нафта от ЛукОйл без никакви добавки. Тези дни при нас са -28 и -30 градуса, палят без проблемно и не замръзват след това!
                ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                Коментар


                • От: Идеалната Добавка за ДИЗЕЛ при -18'С

                  Тази сутрин към 04:15, вече бях сериозно позакъснял за работа ии... Пропуснах подгряването въобще. Завъртя една секунда повече от обикновенно. Тръгнах докато смогне да изгасне лампата за маслото(не че гасне бавно) и се изстрелях с почти пълна газ, по пустите по това време улици. Знам, че е вредно за мотора, ама закъснението за работа е вредно за шофьора. Беше към -15 градуса, нафтата без добавки, мотора(дърт TDI-1Z, на 320к км) без подобрения, масло 5W40 синтетика. Май, за сега печеля в лотарията с нафтата.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • От: Как стартира двигателя тази сутрин ?

                    Роки 2.0 с двигател Тойота.Една сутрин след нощна смяна беше -22.6 по Целзий(ако може да се вярва на термометърът при пазача на паркинга),повъртя малко повече,може би 10-12 секунди и запали,на бензин.
                    УАЗ-а дето стои пред нас съм го палил на -15 на газ,без проблеми.На -20 и надолу го паля на бензин.

                    Коментар


                    • От: Как стартира двигателя тази сутрин ?

                      Колеги колко процента от вас сипват трансформаторно масло и защо?

                      Коментар


                      • От: Как стартира двигателя тази сутрин ?

                        Никакви проблеми с паленето сутрин. Пали си перфектно. Само дето в големите студове ми протече леко помпата за високо налягане и то само като я запаля и няколко секунди след това спира. Просълзява съвсем леко но ме дразни и тия дни мисля да я свалям и да и сменя един ремонтен комплект с уплътнения.
                        Колата е Гранд Чероки 2,7 2002-ра.
                        Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002'
                        Jeep Wrangler 2.5i 1996'

                        Коментар


                        • От: Как стартира двигателя тази сутрин ?

                          Първоначално публикуван от sparky_ Преглед на мнение
                          Колеги колко процента от вас сипват трансформаторно масло и защо?
                          Може би не трябва да се изказвам, защото аз не сипвам!И не виждам смисъл да се прави,освен, като заместител на 2Т-маслото.И защото трансорматорното е доста по-евтино
                          Защо питаш, Спарки-сърбят те ръцете да налееш такова ли?Знам, че мнозина го правят, но на мен нещо сърце не ми дава да го ползвам!
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • От: Как стартира двигателя тази сутрин ?

                            -10.5 Opel Tigra без проблем пална,след 4 дена престой
                            Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                            Коментар


                            • От: Как стартира двигателя тази сутрин ?

                              Чак сега виждам темата. През студените дни (-18 до - 15 сутрин в София) нямаше много работа и палех джипа Cherokee Liberty 2.8 CRD през 4-5 дни. Винаги с едно подгряване...понякога захапваше от 1-ви...понякога от 2-ри път все с минимално въртене. Нафтата е от скъпата на OMV без добавка а маслото е синтетика 5W-40. По принцип си въртеше слабичко и го отдавам на акумулатора...уж нов втора зима Bosch S5 63Ah, но с доста по-малък стартов ток от оригиналната червена Optima. Май трябваше миналата зима да се понапъна и да дам 500 лева за акумулатор.
                              Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

                              Коментар


                              • От: Как стартира двигателя тази сутрин ?

                                Първоначално публикуван от Todor_Ninov Преглед на мнение
                                Чак сега виждам темата. През студените дни (-18 до - 15 сутрин в София) нямаше много работа и палех джипа Cherokee Liberty 2.8 CRD през 4-5 дни. Винаги с едно подгряване...понякога захапваше от 1-ви...понякога от 2-ри път все с минимално въртене. Нафтата е от скъпата на OMV без добавка а маслото е синтетика 5W-40. По принцип си въртеше слабичко и го отдавам на акумулатора...уж нов втора зима Bosch S5 63Ah, но с доста по-малък стартов ток от оригиналната червена Optima. Май трябваше миналата зима да се понапъна и да дам 500 лева за акумулатор.
                                Е, то при теб нещата са съвсем обясними. Нискозамръзваща нафта(добре де, нискожелираща), рядко масло в мотора, двегодишен акумулатор.
                                То от тия условия по-добри - в Африка.
                                Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                                имат право да гласуват на избори.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X