Първо честита коледа на всички 
Имам следния въпрос. На бензин или газ е по-икономично да се предвижвам зимата?
Всеки ден имам следните преходи - паля карам 1 км, гася, пак паля, карам още 2 км и пак гася. Вечерта пак по-същия начин. Общо взето имам около 4-6 такива къси преходи от по 2 км... В повечето време, нямам време да чакам да загрее, така, че паля и тръгвам веднага...
Нямам проблеми да паля и карам само на газ, но май-така се скапват мембраните... Скоро ги сменях, но не е болка за умиране 25 лв за мамбрани, през половин 1 година, ако с карането на газ предвижването е много по-евтино...
Колата е Kia Sportage 2000 кубика 128Hp
Какво смятате?
Имам следния въпрос. На бензин или газ е по-икономично да се предвижвам зимата?
Всеки ден имам следните преходи - паля карам 1 км, гася, пак паля, карам още 2 км и пак гася. Вечерта пак по-същия начин. Общо взето имам около 4-6 такива къси преходи от по 2 км... В повечето време, нямам време да чакам да загрее, така, че паля и тръгвам веднага...
Нямам проблеми да паля и карам само на газ, но май-така се скапват мембраните... Скоро ги сменях, но не е болка за умиране 25 лв за мамбрани, през половин 1 година, ако с карането на газ предвижването е много по-евтино...
Колата е Kia Sportage 2000 кубика 128Hp
Какво смятате?
Просто единят говори за конвенционална АГУ, а другият за инжекционна.
Но не съм забелязал да има проблем. Причината: при изправна охладителна уредба и при околна температура -5 градуса, малкия кръг вдига 40 градуса за по-малко от 1.5 минути, мерих го оня ден. Първите 30 секунди откровено си присмърдява на неизгоряла газ, после лека-полека влиза в норма.
Коментар