Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрификация на джипче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Електрификация на джипче

    Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
    Някъде бях почвал подобна тема. Според мен единственият разумен вариант е да се задвижват с ток само задните колела. По този начин колата докато е на батерии из града ще си се движи на ток. Има такъв вариант който от Пежо ще почнат да продават догодина и у нас, а мисля, че вече се продава на други пазари. Ама дали е икономически изгодно такова нещо - не съм сигурен.
    А предните? Я раздуй идеята.
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • #32
      От: Електрификация на джипче

      Е, предните би трябвало да се задвижват (заедно със задните в този случай) от ДВГ, при включено 4х4. А за градско каране само задния мост е напълно достатъчен, и може да се задвижва от електромотор(и), без движението да се предава към предния мост.
      Всъщност не виждам нищо лошо да може да се прехвърля мощност и към предните колела при необходимост.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #33
        От: Електрификация на джипче

        Първоначално публикуван от nikifori Преглед на мнение
        http://www.lexus-bulgaria.bg/range/rx/index.aspx
        Е те това е бъдещето .Уникална машина е.Имам удоволствието да карам такава от време на време.
        Колегата питаше за ДЖИП- тук не виждам джип, а някакво комби с по-големи гуми
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • #34
          От: Електрификация на джипче

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Е, предните би трябвало да се задвижват (заедно със задните в този случай) от ДВГ, при включено 4х4. А за градско каране само задния мост е напълно достатъчен, и може да се задвижва от електромотор(и), без движението да се предава към предния мост.
          Всъщност не виждам нищо лошо да може да се прехвърля мощност и към предните колела при необходимост.
          Да де, но ми се явява нещо хибрид. Ако ще да е хибриден то пък хептен туч става. Я сложи на витарника един или два ел.мотора и напълни всичко зад предните седалки с батерии, и беж в гората
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • #35
            От: Електрификация на джипче

            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
            Тегаво упражнение, а и според мен безсмислено, като изключим момента с подаването на въртящ момент. Аргументирам се: Зацепването м/у полуос и двг. При цял мост как?-режем кожух, насаждаме двг., режем полуоската и заваряваме. Тотален брак от тук нататък. Отслабване на всички елементи по моста и живот на така направеното 0. Ако говорим за независимо окачване, там някаква зъбна предавка с верига евентуално, горе-долу пак същото. Може и да не съм те разбрал де.
            Разбрал си ме точно. Мислех си за рязане/разширяване на кутията на дифа, за да се вкара по едно зъбно колело на двете оси, но без да се режат осите. Колелата да са в междината между лагера и стената на кожуха (след уширяване)-зелените стрелки. Така ще си има и мазане.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:diff.jpg
Прегледи:1
Размер:49.4 КБ
ID:5314861


            Другият вариант е заиграване с барабана на спирачките, ама там е прашно и няма мазане.

            За решение при независимо окачване не съм мислил
            Toyota Land Cruiser BJ70 1985
            Lexus LS430

            Коментар


            • #36
              От: Електрификация на джипче

              Ако под хибрид разбирате едните колела от ДВГ, а другите от ток, то правите нещо средно между подводна мечка и горски кит. Това е по-глупаво даже от днешните автомобили, които са по-глупави и от пияния селски идиот, когато вече си лови сопола с език.
              Айде смятайте малко. Или падате в категорията чалга.
              Ако ще си играете на джипове, там в енергийния разход трябва да сложите и тока на удържане на вертикалната стена на дерето. Примерния аналог е полусъединителя, но в случая това е голямото претоварване на батерията. И на мотора, но за него още не става дума. Буксуването е по-лекия режим, за разлика от ДВГ-то.
              Как, и за колко време ще заредите, когато нещото вече потъва, и няма кой да помогне да го дръпне, е трети въпрос. От къде ще се вземе ...
              Разбирам ентусиазмът. Но не е лошо да почетете, преди да изхвърлите парите и времето си на вятъра. Едва ли ги имате безкрайно. Ако мога да помогна с нещо - с удоволствие. Но не ме връщайте в пионерските кръжоци, ще ви бъда благодарен. Прочетете нещо преди това.

              Коментар


              • #37
                От: Електрификация на джипче

                Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                Колегата питаше за ДЖИП- тук не виждам джип, а някакво комби с по-големи гуми
                Колега мнението го дадох като технология за пример , а иначе човек вижда това което иска или може да види в зависимост от моментните му потребности.Сигурен съм че "професорите" във форума ще измислят как да се махне двигателя на ДЖИПЧЕ ако трябва да сме точни и да стане хибрид за града (или за гората ако въобще някой допуска че тези коли се правят за там) ,ако не поне ще трупат "мнения".
                Някой виждат "комби" ,други като Стефан виждат "препоръки" (не Стефане не ти препоръчвам да си купуваш модни неколи) а аз виждам бъдеще.Карал съм почти всички Джипове и СУВове , високи и ниски комбита и леки коли които се движат по пътищата ни и нощно време в София(може дори някой от вас да съв возил) и вервай ми ДЖИПОВЕТЕ като твоя и като моя са на доизгниване.
                Темата ми стана без интересна.

                Коментар


                • #38
                  От: Електрификация на джипче

                  Първоначално публикуван от nikifori Преглед на мнение
                  Колега мнението го дадох като технология за пример , а иначе човек вижда това което иска или може да види в зависимост от моментните му потребности.Сигурен съм че "професорите" във форума ще измислят как да се махне двигателя на ДЖИПЧЕ ако трябва да сме точни и да стане хибрид за града (или за гората ако въобще някой допуска че тези коли се правят за там) ,ако не поне ще трупат "мнения".
                  Някой виждат "комби" ,други като Стефан виждат "препоръки" (не Стефане не ти препоръчвам да си купуваш модни неколи) а аз виждам бъдеще.Карал съм почти всички Джипове и СУВове , високи и ниски комбита и леки коли които се движат по пътищата ни и нощно време в София(може дори някой от вас да съв возил) и вервай ми ДЖИПОВЕТЕ като твоя и като моя са на доизгниване.
                  Темата ми стана без интересна.
                  Точно пък в тази тема не видях някой да е влязъл да трупа мнения. Много технологично даже си върви и изникват идеи за които си струва да се помисли. Всеки има право на различна гледна точка, относно пък по предназначението на т.нар. "джип", най вече. От моята, например, джиповете нямат място в града. ОК, комбита с по-големшки гуми-да. И колкото повече електрифицирани толкова по-добре и по-малко пушеци. Въпросът според мен е за такова чудо в гората, поне аз така го разглеждам.
                  Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                  Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                  В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                  Коментар


                  • #39
                    От: Електрификация на джипче

                    Пиша без желание просто да трупам постинги - не мисля, че ще имам някаква полза от по-голяма бройка.
                    По същество:
                    Форумът е с офф-роуд насоченост. Затова смятам, че по подразбиране би следвало да коментираме поведението на автомобилите си и мераците ни за качества на автомобилите свързани с движение извън асфалта, със сигурност извън града.
                    Не всеки от нас може да си позволи по един строго специализиран автомобил за всяка ситуация. Също така повечето от нас живеят в градове. Затова нашите високопроходими автомобили се движат не само по черно, но и на асфалт, и в градове. Но не приемам да си вземеш високопрохоходим автомобил, за да го караш само в града. Аз, например, никога нямаше да пропиша тук и никога нямаше да си взема фронтерата, ако не ми се налагаше да карам по черни пътища.
                    Едно е да си вземеш лъскав паркетник за пред кафето, дискотеката и т.н. с идеята никога да не излизаш извън пътя, съвсем друго е да си вземеш автомобил за черните пътища. Аз не виждам смисъл в този форум да коментираме т. нар. паркетници и тяхното приложение в града. Ако това тук стане практика, за мен това място ще загуби своята привлекателност.
                    Конкретно за електромобилите и в частност електрификацията на такива с ДВГ:
                    За момента разстоянията, които се минават с ел.двигател са малки - както вече писах: 160 км (че и по-малко). Налага се често спиране за зареждане на батериите, а това е много времеемко и неудобно пък и зареждачки няма все още под път и над път. Затова според мен е неуместно да се прави изцяло електрически автомобил, чието предназначение е висока проходимост извън асфалта. Хибрид е добре.
                    Възникват разни неудобства:
                    Какво правим като ни свърши тока на 20-30 км в гората? Едно е да ти донесат туба бензин или нафта и съвсем друго е да ти донесат комплект батерии, които тежат няколко стотин кила.
                    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Електрификация на джипче

                      Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                      ...Какво правим като ни свърши тока на 20-30 км в гората? Едно е да ти донесат туба бензин или нафта и съвсем друго е да ти донесат комплект батерии, които тежат няколко стотин кила.
                      Донасят ти туба нафта/бензин в комплект с генератор, или те извлачват.
                      Предполагам,че и който кара само на газ би имал сходен проблем. А и ми се струва, че има начин да се следи заряда и да се преценява дали ще стигне за връщане преди да е станало късно.

                      За разходки/лек офроуд може би става

                      П.П.
                      А как ви звучи ел лебедка закачена към батериите на електромобил. Дали ще подлъгва към необмислени постъпки
                      Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                      Lexus LS430

                      Коментар


                      • #41
                        От: Електрификация на джипче

                        Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
                        Донасят ти туба нафта/бензин в комплект с генератор, или те извлачват.
                        Предполагам,че и който кара само на газ би имал сходен проблем. А и ми се струва, че има начин да се следи заряда и да се преценява дали ще стигне за връщане преди да е станало късно.

                        За разходки/лек офроуд може би става

                        П.П.
                        А как ви звучи ел лебедка закачена към батериите на електромобил. Дали ще подлъгва към необмислени постъпки
                        Донасят ти генератора и няколко часа зареждаш. Колко? За тези които карат на газ, вкл. и аз, съм го написал по-горе- 20л. бензин в резервоарчето. Повечето са го решили така проблемът. За следенето на заряда е ясно, но си представи че на връщане се забиеш в дерето.
                        За лебедката мисля че не е проблем, но все пак трябва да се има в предвид че е бая голям консуматор, и от тук ми се струва че батерията ще умре доста бързо а няма какво да я дозарежда в гората.
                        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X