Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател БМВ 324 ТДС

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Двигател БМВ 324 ТДС

    Преди 8 години карах 324д в продължение на 3 години
    - масло
    - нафта
    - филтри
    и газ до ламарината. Над 8 / 100 не ми е дал разход този двигател дори зимата в София. Уазката нищо не и тежи така че това е моторът 86коня другият с турбото няма читави.

    Коментар


    • #17
      От: Двигател БМВ 324 ТДС

      Аз карам TДС от много години и до сега не съм имал хич проблем със него но трябва редовна подръжкана масла вериги филтри за да ти пали и не трябва да се форсира студен,карал съм няколко години 318тдс 90 коня и е много лек но трябва да се прехвърли със електрониката.А за 2.5тдс или 2.4д или 2.4тд те са много тешки със чугунови блокове и същия е въпроса със 300д но все пак ако колегата е навит да слага такъв мотор да се обади може да му намеря и 2.4д и 2.4тд а монтирането със раздатка от газ69 е без проблем и още нещо колега по добре си вземи 525тдс със задни винтилирани дискови спирачки и след това ще имаш много донорски части да си направиш уаза перфектен и не си мисли че тези двигатели имат мощнист във малките обороти това не е истина трябват му обороти за да тръгне във баир или натовареноако нещи друго те интересува звънкаи
      0885 297985,мтел-Радо
      0876 556870,виваком като домашен

      Коментар


      • #18
        От: Двигател БМВ 324 ТДС

        Здравейте,не знам до колко е актуална темата но за този мотор ще кажа само едно:много добър с висок въртящ момент, към 222 Нм. разликата между него и мотора на галопер е едва 27 Нм.Другото което е 2.4 Тд не е с верига а ремък чиято смяна заедно с ролка възлиза на 170 лв.АЗ карам 324ТД който е на 330 000 км от които 70 000 са мои от 2008 до сега проблем с греене на двигателя и кривене на глава няма,има лоши шофьори.Слабото място в охлаждащата система е водната помпа която на 70 000 км трябва да се смени понеже турбината е от някакъв вид пластмаса която се износва от триенето на охладителната течност,моторите които са известни с пукане и кривене на цилиндрова глава са 2.5 тдс.Относно монтажа на джипката един атмосферен ще ти пасне чудесно,много мощен и икономичен мотор.Поздрави

        Коментар


        • #19
          От: Двигател БМВ 324 ТДС

          Така..... от три години карам BMW 525 TDS, с чип ъпгрейдвана на 178 кс и 330 Nm. В момента колата е на 420000 км. и единствените части, които съм сменил по двигателя са водна помпа и термостат (задължително за този двигател, ако искаш да ти служи дълго). Това с пукането на глави са градски легенди поддържани от хора, които са "чули от едни други хора" или от такива, които нямат и елементарно понятие от поддръжка на дизелов мотор. Нормално е редови шестцилиндров двигател при идиотско прегряване с тази дълга глава да я изкриви или спука, но трябва да ви кажа, че се изисква сериозна упоритост и изобретателност да прегрееш този мотор. Първо е невъзможно да подминеш 90 градуса (стрелката на 12 часа) при изправна охладителна система независимо от натоварването, пробвано многократно. Второ при наличие на прегряване колата гасне и отказва да запали докато не се охлади до необходимата температура. Твърденията, че двигателя е бързооборотен са меко казано смехотворни и се разпространяват от "кафеджийски рейсъри". Аз лично от опит твърдя, че колата поддържа 200 км./ч. при 4000 об./м., който не вярва може да дойде и да пробва (не че около София има много места където може да се кара с тази скорост). А и достатъчно доказателство, че е подходящ за джип е, че именно този агрегат се монтира серийно в камиони, като Рейндж Роувър и Дискавъри.

          Поздрави.

          .....ааа и забравих да кажа, в момента освен "Петицата" карам и Бертонето от подписа ми, именно с BMW мотора, за който пита колегата. До момента мнението ми е, че е доста безпроблемен мотор, малко муден със своите 115 кс., но пък дуракоустойчив. Мисля да му сложа един кулер и да "олаба" малко помпата и проблема ще се оправи.
          Последно редактирано от vdimitrov; 17-11-11, 23:23.
          BMW Е39 525 TDS; Bertone Freeclimber 2,4TD
          HONDA XR 600
          +359888311113; +359882208033
          0+

          Коментар


          • #20
            От: Двигател БМВ 324 ТДС

            Стига сме ги хвалили тези двигатали те че са добри добри са но са тежки за УАЗА,нека някои да направи и тогава да го тестваме и ако е добра комбинация да правим и ние
            0885 297985,мтел-Радо
            0876 556870,виваком като домашен

            Коментар


            • #21
              От: Двигател БМВ 324 ТДС

              Първоначално публикуван от vdimitrov Преглед на мнение
              Така..... от три години карам BMW 525 TDS, с чип ъпгрейдвана на 178 кс и 330 Nm. В момента колата е на 420000 км. и единствените части, които съм сменил по двигателя са водна помпа и термостат (задължително за този двигател, ако искаш да ти служи дълго). Това с пукането на глави са градски легенди поддържани от хора, които са "чули от едни други хора" или от такива, които нямат и елементарно понятие от поддръжка на дизелов мотор. Нормално е редови шестцилиндров двигател при идиотско прегряване с тази дълга глава да я изкриви или спука, но трябва да ви кажа, че се изисква сериозна упоритост и изобретателност да прегрееш този мотор. Първо е невъзможно да подминеш 90 градуса (стрелката на 12 часа) при изправна охладителна система независимо от натоварването, пробвано многократно. Второ при наличие на прегряване колата гасне и отказва да запали докато не се охлади до необходимата температура. Твърденията, че двигателя е бързооборотен са меко казано смехотворни и се разпространяват от "кафеджийски рейсъри". Аз лично от опит твърдя, че колата поддържа 200 км./ч. при 4000 об./м., който не вярва може да дойде и да пробва (не че около София има много места където може да се кара с тази скорост). А и достатъчно доказателство, че е подходящ за джип е, че именно този агрегат се монтира серийно в камиони, като Рейндж Роувър и Дискавъри.

              Поздрави.

              .....ааа и забравих да кажа, в момента освен "Петицата" карам и Бертонето от подписа ми, именно с BMW мотора, за който пита колегата. До момента мнението ми е, че е доста безпроблемен мотор, малко муден със своите 115 кс., но пък дуракоустойчив. Мисля да му сложа един кулер и да "олаба" малко помпата и проблема ще се оправи.
              А от кой е твойто БМВ аз в заглавието съм объркал имам предвид 2.5 ТДС-ката 143 коня от 90 и някоя година не за тези с 4-та фара
              Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

              Коментар


              • #22
                От: Двигател БМВ 324 ТДС

                Има правени няколко вече... но не в България Ето един 2.4тд http://www.youtube.com/watch?v=VsdhnpH-APc
                Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                Коментар


                • #23
                  От: Двигател БМВ 324 ТДС

                  Според мен най-удачния вариант е от Пежо 605 2.5тди-то... поне така аз си мисля Кажете нещо за този мотор
                  Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                  Коментар


                  • #24
                    От: Двигател БМВ 324 ТДС

                    Първоначално публикуван от vdimitrov Преглед на мнение
                    Така..... от три години карам BMW 525 TDS, с чип ъпгрейдвана на 178 кс и 330 Nm. В момента колата е на 420000 км. и единствените части, които съм сменил по двигателя са водна помпа и термостат (задължително за този двигател, ако искаш да ти служи дълго). Това с пукането на глави са градски легенди поддържани от хора, които са "чули от едни други хора" или от такива, които нямат и елементарно понятие от поддръжка на дизелов мотор. Нормално е редови шестцилиндров двигател при идиотско прегряване с тази дълга глава да я изкриви или спука, но трябва да ви кажа, че се изисква сериозна упоритост и изобретателност да прегрееш този мотор. Първо е невъзможно да подминеш 90 градуса (стрелката на 12 часа) при изправна охладителна система независимо от натоварването, пробвано многократно. Второ при наличие на прегряване колата гасне и отказва да запали докато не се охлади до необходимата температура. Твърденията, че двигателя е бързооборотен са меко казано смехотворни и се разпространяват от "кафеджийски рейсъри". Аз лично от опит твърдя, че колата поддържа 200 км./ч. при 4000 об./м., който не вярва може да дойде и да пробва (не че около София има много места където може да се кара с тази скорост). А и достатъчно доказателство, че е подходящ за джип е, че именно този агрегат се монтира серийно в камиони, като Рейндж Роувър и Дискавъри.

                    Поздрави.

                    .....ааа и забравих да кажа, в момента освен "Петицата" карам и Бертонето от подписа ми, именно с BMW мотора, за който пита колегата. До момента мнението ми е, че е доста безпроблемен мотор, малко муден със своите 115 кс., но пък дуракоустойчив. Мисля да му сложа един кулер и да "олаба" малко помпата и проблема ще се оправи.
                    Колега,на този мотор 24тд,му е точно помпата проблем.Както се изразяваш ,ти,не "олабвай" помпата,щото ще замине бързо,колкото за кулера,щом имаш мерак слагай.Искам да попитам още нещо,на 25-тдс -а ,мерихте ли го на динотест,щото ние слагах ме на два мотора и не можахме,да докараме 180кс.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Двигател БМВ 324 ТДС

                      Първоначално публикуван от radoslav94 Преглед на мнение
                      А от кой е твойто БМВ аз в заглавието съм объркал имам предвид 2.5 ТДС-ката 143 коня от 90 и някоя година не за тези с 4-та фара
                      Ами точно такова е, Е 39, '97 година.
                      BMW Е39 525 TDS; Bertone Freeclimber 2,4TD
                      HONDA XR 600
                      +359888311113; +359882208033
                      0+

                      Коментар


                      • #26
                        От: Двигател БМВ 324 ТДС

                        Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                        Колега,на този мотор 24тд,му е точно помпата проблем.Както се изразяваш ,ти,не "олабвай" помпата,щото ще замине бързо,колкото за кулера,щом имаш мерак слагай.Искам да попитам още нещо,на 25-тдс -а ,мерихте ли го на динотест,щото ние слагах ме на два мотора и не можахме,да докараме 180кс.
                        Ами така казаха момчетата, които го слагаха. А аз като се качих и подкарах им повярвах, а и разхода ми падна, така че не ми се е налагало да я меря.
                        BMW Е39 525 TDS; Bertone Freeclimber 2,4TD
                        HONDA XR 600
                        +359888311113; +359882208033
                        0+

                        Коментар


                        • #27
                          От: Двигател БМВ 324 ТДС

                          Много ти благодаря за клипа перфектен е а и много добър звук вади със този двигател и си личи че няма умора,но със кои скорости е,видях че има лебедка със ком значи е със уазовска раздатка
                          Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
                          Има правени няколко вече... но не в България Ето един 2.4тд http://www.youtube.com/watch?v=VsdhnpH-APc
                          0885 297985,мтел-Радо
                          0876 556870,виваком като домашен

                          Коментар


                          • #28
                            От: Двигател БМВ 324 ТДС

                            Първоначално публикуван от vdimitrov Преглед на мнение
                            Ами така казаха момчетата, които го слагаха. А аз като се качих и подкарах им повярвах, а и разхода ми падна, така че не ми се е налагало да я меря.
                            Да напиша,по принцип как трябва да стане.Взимате колата,отивате да речем в Дуневмоторспорт,меритя я на дино теста,беше някъде към 200и малко пари,слагате чипа и обратно там.Пичовете там са много в час,и му правят донастройките на място,щото и 10кс,са си сериозна разлика.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Двигател БМВ 324 ТДС

                              С баща ми говориме за двг-то на джипката и мене все повече започва да ме набива на бензин над или около 150 коня с газов инжекцион.Гледах пак БМВ-тата 2.0 2.5 4.4 има добри двигатели.Някой има ли на газов инжекцион дори да не е от изброените интересува ме дали върви толкова колкото съм чувал.Някои казват 3% от мощността свалял газовия инжекцион,което е доста добре според мене.Някой има ли опит с тия работи и колко въобще ще излезне направата на такъв инжекцион и дали ще си струва(според мене ще си струва).Кажете и какви са ви наблюденията на тия двг за новите за старите.По принцип знам,че БМВ-то с бензинов двг няма проблеми,но нека чуя някой карал и имал такава кола.А и колко като пари евентуално може да излезне един такъв мотор пак според годината.
                              Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Двигател БМВ 324 ТДС

                                Мога,много да пиша,но ме мързи,нали си от Самоков,отиди при Николайчо с Рокито той кара БМВ -525 бензин,на него.Масово се слагат двигатели от Омега,които са много удачни.Почти всички джипки в Самоков,които карат по състезанията са с други,по-мощни мотор ,защо откриваш топлата вода,мини през Венци ключаро ,там се събира ме и питай.Общо взето нито можеш да си купиш мотор 4.4 бензин,нито има кой да ти го върже да работи правилно,освен това руски джип с такъв двигател ще чупи всичко след него.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X